خرید و فروش نقره دست دوم و مستعمل در سراسر کشور

خرید نقره دست دوم

نقره نما با مناسب‌ترین قیمت بازار، نقره دست دوم و مستعمل شما را خریدار می‌کند. هر کجای ایران که هستید، فقط کافیه که عکس باکیفیتی از نقره دست دوم خودتون رو به بخش پشتیبانی ارسال و در اسرع وقت، قیمت خرید اون رو دریافت کنید. برای اطمینان از قیمت خرید می‌توانید به قیمت روز نقره در بازار توجه کنید. در ضمن می‌توانید از چندین نقره فروشی دیگر نیز استعلام کنید. به خاطر اینکه نقره نما دارای بخشی فعال در ساخت نقره جات و زیورآلات دست ساز است، نقره‌های دست دوم و مستعمل خریداری شده را ذوب کرده و در این بخش به مصرف می‌رساند. از این رو قیمت پیشنهادی برای خرید زیورآلات دست دوم، مناسب‌ترین قیمت ممکن خواهد بود.

خرید نقره دست دوم از سراسر کشور

نقره نما چه نقره دست دوم و مستعملی را می‌خرد؟

نقره نما برای ساخت نقره‌های دست ساز، نیاز به خرید عمده و خرده نقره دست دوم و مستعمل دارد. به همین خاطر هر نوع نقره دست و مستعمل شما را با قیمت مناسب خریداری می‌کند. لیست نقره‌های مورد نیاز نقره نما آمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از موارد زیر، بهتر است مقاله را تا انتها مطالعه کنید. اگر در مورد هر کداماز موارد پائین، اطلاعات کاملی را ندارید، کافی است که روی لینک‌ها کلیک کنید و مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

خرید و فروش آینه و شمعدان نقره دست دوم
آینه نقره دست دوم | خرید با بالاترین قیمت

پول لازم دارید؟

متاسفانه وضعیت اقتصادی نامناسب باعث می‌شه که برخی از افراد اقدام به فروش وسایل نقره خونه خودشون بکنند. هر کدوم از ما نسبت به فشارهای اقتصادی که به تک تک افراد جامعه وارد می‌شه، مسئولیم. ما در مجموعه نقره نما با در نظر گرفتن تنگناهای موجود در معیشت مردم و نیاز آنها به نقدینگی، تمامی سعی خود را به کار بسته تا نقره‌های دست دوم را به مناسب‌ترین و بالاترین قیمت بازار خریداری کنه.

اگر چند تکه نقره داشته باشید، مجبور نیستید تمامشون رو بفروشید. بهتره که اولویت‌بندی کنید. سعی کنید که چند تکه از اونها رو نگه دارید. شاید در چند ماه آینده گشایشی در وضعیت اقتصادی خانواده ایجاد شد. در صورتی که نمی‌تونید اولویت‌بندی انجام بدید، کارشناس ما با در نظر گرفتن واقعیت‌های اقتصادی خانواده، به شما کمک خواهد کرد. دَر صورت تمایل به فروش، لطفا با ما تماس بگیرید. حواسمون باشه که روزی‌رسان، فقط خداست. به خدا توکل کنید. ما به نوبه خود در کنار شما هستیم.

نحوه انجام فروش و خرید نقره دست دوم

در بیشتر مواقع افراد برای اینکه زیورآلات نقره قدیمی خودشون رو به اصطلاح رد کنند، اقدام به فروش نقره‌های قدیمی می‌کنند. البته ممکن هست که فروشنده نقره، به پول نقد نیاز داشته باشه. با شرایط اقتصادی که الان وجود داره، برخی از افراد واقعا مجبورند بخشی از دارایی نقره خودشون رو بفروشند. شاید هم فردی بخواد نقره‌های میراثی خانواده خودش رو به فروش برسونه. در هر حال موقع فروش و خرید نقره دست دوم، فروشنده سعی می‌کنه، نقره رو به قیمت بالا‌تر و خریدار سعی داره نقره رو به قیمت پائین‌تر خریداری بکنه.

خرید و فروش نقره معدن
خرید نقره ناخالص و قرص نقره از معادن ایران

فرقی می‌کنه کجا باشم؟

ما در اینجا یک راهنمایی در اختیار شما قرار می‌دیم که بتونید نقره دست دوم خودتون رو به بهترین قیمت بفروشید. البته برای ما فرقی نمی‌کنه که کجای ایران زندگی می‌کنید. در روش خرید ما فرقی نمی‌کنه که اصفهان، تهران، رشت، تبریز، مشهد، شیراز، اهواز، کرمانشاه، کرج، ساری، زاهدان، سنندج، بندر عباس، بوشهر، کرمان، یزد یا هر جای دیگه‌ای باشید.

چه جوری به شما اعتماد کنم؟

اما اینکه به ما اعتماد بکنید یا نه، کافیه به مجوزهای ما دقت کنید. این مجوزها رو می‌تونید در بخش پائین وبسایت ببینید. نقره نما به عنوان بهترین نقره فروشی ایران، عضو اتحادیه طلا و جواهر شهرستان اصفهان و اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی ایران هست. مدارک فعالیتی نقره نما در وزارت صنعت و معدن موجوده. به همین خاطر نشان اینماد رو از این وزارتخانه دریافت کرده. نقره نما با چندین سال تجربه و حضور در بازار، بیشترین توجه خودش رو معطوف اعتبار خودش کرده. ما با خرید نقره معدن از معدنکاران معتبر ایران و فروش بیش از پنج هزار قطعه زیورالات و خرید بیش از صد قطعه نقره دست دوم، رضایت مشتریان خودمون رو جلب کردیم.

پروانه کسب نقره نما از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی (لینک دسترسی به استعلام مجوز)

موقع خرید و فروش نقره دست دوم به چه چیزهایی توجه کنم؟

معمولا هر کسی موقع خرید و فروش نقره دست دوم به سه عامل بیشتر از همه توجه می‌کنه: ۱. قیمت، ۲. راحتی فروش و ۳. ایمنی در فروش و خاطر جمعی. قیمت مناسب در فروش نقره دست دوم چقدر هست؟ برای اینکه به این سوال جواب بدهیم، اول باید بپرسیم که شما چه نوع نقره دست دومی می‌فروشید. آیا نقره دست دوم شما از نوع شمش هست؟ سکه هست؟ و یا زیورآلات نقره؟ آیا سکه و شمش توسط دولت ضرب شده است یا به صورت دستی؟ زیورآلات قدیمی هست؟ آیا زیورآلات نقره از نوع استرلینگ هست؟ زیورآلات نقره شما دست‌ساز هست؟ آیا ساخت ایران هست؟ ساخت ایتالیا؟ ترکیه؟ ساخت چین؟

خرید نقره دست دوم قندان

سکه نقره دست دوم

معمولا برخی از سکه‌های نقره و حتی طلا در مواقع خاصی از زمان دارای ارزش هستند. برای مثال ممکن است به یک مناسبت خاصی مثل روز مادر، روز دختر، ولنتاین، یکشنبه سیاه، عید نوروز و شب چله، سکه‌ای نقره‌ای در کشور ضرب شود و ارزش آن فقط در آن مقطع بالا باشد. هر چقدر از آن مناسبت دورتر شویم، ارزش آن سکه نیز کمتر خواهد بود. با این وجود، سکه‌های نقره‌ای و طلایی که توسط دولت ضرب می‌شوند، ارزشمند‌تر هستند. به خاطر اینکه میزان خلوص این نوع سکه‌ها توسط دولت تضمین می‌شود.

خرید نقره دست دوم تنگ

به این نوع سکه‌ها در بازار ایران، معمولا سکه‌های بانکی گفته می‌شود. یعنی با دو نوع سکه نقره و طلا سر و کار داریم: سکه بانکی و سکه غیربانکی. از طرف دیگه به یاد داشته باشید که بازار فروش و خرید سکه‌های نقره و شمش بهتر از زیورآلات نقره هست. اگر شما هم سکه نقره یا شمش نقره دارید، خریدار آن همیشه در بازار پرسه می‌زند. پس فقط کافی هست سری به پاساژ عسگری در خیابان وحید بزنید. حتما فروشگاه نقره نما را در آنجا پیدا خواهید کرد.

خرید ساچمه نقره

مجموعه نقره نما هر ماهه، مقادیر زیادی ساچمه نقره خریداری می‌کند. از یک طرف ما نیاز مبرمی به ساچمه نقره جهت ساخت زیورالات نقره داریم. و از طرف دیگر درخواست‌های زیادی برای خرید ساچمه به ما ارائه می‌شود. در صورت داشتن ساچمه و تمایل به فروش آن، حاضریم با مناسب‌ترین قیمت بازار، آن را از شما خریداری کنیم. در صورت تمایل می‌توانید با کارشناس فروش نقره نما تماس بگیرید.

نقره ساچمه‌ای
خرید ساچمه نقره با مناسب‌ترین قیمت | در صورت تمایل به فروش لطفا تماس بگیرید

شمش نقره یا طلا

هر چقدر شما در نگهداری شمش نقره موفق عمل کرده باشید، قیمت شمش شما بالاتر خواهد بود. قبلا در مورد نحوه نگهداری شمش نقره توضیحات کاملی ارائه کرده‌ایم. علاوه بر آن، قیمت فروش شمش نقره شما به مارک آن هم بستگی دارد. برخی از مارک‌ها مثل برند انگل هارد (Engelhard) و کردیت سوئیس (Credit Suisse) از ارزش بالایی برخوردار هستند. اگر شما به جای شمش، میله نقره دارید، یک شماره سریال روی آن وجود دارد. از روی این شماره سریال می‌توان به اعتبار این میله‌ها پی برد. و اگر مارک شمش نقره یا شماره سریال میله نقره خودتون رو نمی‌دونید، عکسی از شمش خودتون رو برای ما ارسال کنید تا ما ارزش شمش یا میله نقره را برای شما ارزیابی کنیم.

خرید نقره دست دوم گزخوری

خرید و فروش زیورآلات نقره دست دوم و مستعمل

معمولا امروزه زیورآلات نقره و جواهرات نقره به یک معنی به کار می‌روند. اما یک تفاوت ظریفی میان آن دو وجود دارد. جواهرات نقره صد در صد نقره هست، اما در زیورآلات نقره ممکن هست سنگ‌های گرانقیمت یا مروارید هم به کار رفته باشه. همانطور که قبلا هم گفته‌ایم، وقتی در بازار صحبت از زیورآلات نقره می‌شه، منظور همان نقره استرلینگ هست. البته تفاوت زیورآلات و جواهرات باعث نمی‌شود که ارزش زیورآلات نقره را همیشه پائین‌تر تصور کنیم. از طرف دیگر در برخی از مواقع ارزش خرید جواهرات نقره با ارزش فروش آنها یکسان نیست. به طور کلی اجرت ساخت و حتی قیمت سنگ‌ها و مروارید در هنگام فروش از سوی فروشنده محاسبه نمی‌شود. مگر اینکه جواهرات یا زیورآلات شما از انواع کمیاب بوده باشد. به طور کلی به یاد داشته باشید که ارزش به غیر از بازار، بستگی زیادی به ذهن انسان دارد.

خرید نقره دست دوم کوزه
خرید صراحی و تنگ نقره

خرید نقره دست دوم همکاران نقره‌ فروش

معمولا همکاران نقره فروش در بازار در آخر هر سال به خاطر تغییر مدهای سالیانه، اقدام به تغییرات اساسی در ویترین خود می‌کنند. یا ممکنه که همکاری به خاطر تغییر شغل اقدام به فروش نقره‌های خودش بکنه. مجموعه نقره نما به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده زیورالات نقره ایران، حاضر به خرید مجموعه شماست. قیمت پیشنهادی ما قیمت همکاری و مناسب‌ترین قیمت بازار هست. در صورت تمایل لطفا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

خرید و فروش نقره ضایعاتی

نقره ضایعاتی ممکنه از وسایل الکترونیکی به دست بیاد. یک سری افرادی هستند که نقره موجود در وسایل الکترونیکی رو بازیافت می‌کنند. در صورتی که شما بازیافت‌کننده نقره از وسایل الکترونیکی هستید، نقره شما رو به مناسب‌ترین قیمت بازار خریداری می‌کنیم. در صورت تمایل با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

خرید ضایعات نقره
برای فروش ضایعات نقره با ما تماس بگیرید (روی عکس کلیک کنید)

خرید و فروش نقره شکسته

منظور ما از نقره شکسته، زیورآلات نقره، شمش نقره یا سکه نقره‌ای است که به مروز زمان ساییده ، شکسته و حتی له شده است. در صورتی که نتونید نقره شکسته رو تعمیر کنید، بهتره که اون رو بفروشید و با زیورالات یا نقره نو جایگزین کنید. این نوع از نقره صرفا به درد ذوب کردن خواهد خورد. خرید و فروش نقره شکسته بیشتر برای خریدار به صرفه است تا فروشنده. به هر صورت قبل از فروش نقره‌های شکسته خود بهتر است که با چندین خریدار معروف در بازار نقره اصفهان به صورت تلفنی مشورت کنید. شما می‌توانید سوالات خود را در مورد نقره شکسته با نقره نما در میان بگذارید.

خرید نقره دست دوم نقره ضایعات
خرید نقره ضایعاتی از کلیه تولیدکنندگان خرده و عمده در سراسر کشور

خرید قال نقره

در صورتی که شما تولیدکننده نقره و زیورالات نقره هستید، حتما در کارگاه یا کارخانه شما مقدار قابل توجهی قال نقره وجود داره. با توجه به نیاز مبرم ما به نقره در مجموعه نقره نما، حاضر به خرید قال نقره شما هستیم. در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ما، قال نقره را به رویت ما برسانید. شما می‌توانید درخواست کنید تا کارشناس ما در کارگاه شما حاضر شود. قیمت پیشنهادی ما مناسب‌ترین قیمت بازار خواهد بود. لطفا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

نقره دست دوم شما چقدر می‌ارزد؟

شاید کسی جواب این سوال رو به خوبی به شما نده. اما باید بگوییم که چندین عامل در قیمت نقره دست دوم شما نقش داره. اگر تعداد زیورآلات نقره شما زیاد باشه، شانس فروش این زیورآلات به قیمت بالاتر هست. یا اگر در موقع فروش، زیورآلات دست دوم شما در بازار کمیاب باشه، می‌شه با قیمت بالاتری به فروش رساند. اما باید توجه داشته باشید که اکثر فروشندگان و خریداران نقره، برای خرید نقره دست دوم ارزش لحظه‌ای نقره رو در نظر می‌گیرند. به یاد داشته باشید که اگر زیورآلات شما دارای سنگ یا مروارید باشد، معمولا در موقع خرید، ارزش فلز نقره رو به عنوان قیمت خرید به شما اعلام خواهند کرد.   

نقره دست دوم و مستعمل در اصفهان

شهر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای نقره و طلای ایران را دارد. در سطح شهر اصفهان در چهار نقطه، بازارهایی برای فروش و خرید نقره وجود دارد. در این بازارها شما می‌توانید به راحتی فروش و خرید نقره دست دوم را هم انجام دهید. این بازارها عمدتا عبارتند از ۱. سبزه میدان، ۲. میدان نقش جهان، ۳. پیاده‌گذر چهارباغ عباسی و ۴. خیابان وحید. هر کدام از این بازارها بسته به نوع مشتری، زیورآلات نقره و طلای مخصوص مشتریان خودشان را عرضه می‌کنند.

برای مثال در بازار سبزه میدان که روزانه تعداد بی‌شماری مشتری از اصفهان و شهرهای اطراف در آن تردد می‌کنند، میزان معامله نقره و طلا بسیار بالاست. به همین خاطر حجم نقره و طلا در ویترین فروشگاه‌های نقره فروشی و طلافروشی این منطقه اعداد بالایی را نشان می‌دهد. برای مثال در یک فروشگاه طلافروشی ممکن است تا 100 کیلوگرم نقره و 20 کیلوگرم طلا وجود داشته باشد. به خاطر قرارگیری دفتر مرکزی نقره نما در شهر اصفهان، مشتریان اصفهان می‌توانند به صورت حضوی در دفتر نقره نما واقع در پاساژ عسگری خیابان وحید مراجعه نمایند.

خرید و فروش آینه و شمعدان نقره دست دوم
خرید شمعدان دست دوم با بالاترین قیمت در سراسر کشور

خرید و فروش نقره دست دوم در نقره نما

اگر شما از افرادی هستید که زیورآلات نقره، شمش یا سکه نقره خودتون رو قبلا از نقره نما خریداری کردید، می‌تونید با بهترین قیمت، همون نقره رو به نقره نما بفروشید. ما به شرط سالم بودن زیورآلات دست دوم شما، حاضریم زیورآلات نقره دیگری با پسند شما در اختیارتان بگذاریم. پس همین الان به فروشگاه نقره نما سر بزنید و از میان مدل‌های جدید ما، یکی از آنها را انتخاب کنید. حتما و حتما مدل‌های جدید ما را پسند خواهید کرد. مراحل فروش نقره دست دوم در وبسایت نقره نما به شرح زیر است:

۱. تکمیل فرم فروش نقره دست دوم (زمان لازم برای تکمیل ۳۰ ثانیه)

۲. آپلود و ارسال سه عکس از نقره دست دوم خود

۳. تماس کارشناس نقره نما با شما و توافق قیمتی

۴. مراجعه حضوری یا ارسال نقره دست دوم به نقره نما

۵. تسویه حساب کارت به کارت

ابتدا وارد وبسایت شوید. سپس وارد بخش تماس با ما شوید. در بخش باز شده، فرم را تکمیل کنید. پس از اینکه نام، نام خانوادگی و شماره تلفن را وارد کردید، در باکس “موضوع”، عنوان “سایر” را انتخاب کنید. در نهایت در بخش “توضیحات”، در مورد زیورآلات نقره، شمش نقره و یا سکه نقره خودتون توضیحاتی ارائه بدهید. توضیحاتی مثل نوع، وزن، قدمت، داشتن سنگ یا مروارید، قیمت پیشنهادی و نوع دریافت وجه. همکاران ما پس از مطالعه فرم ارسالی شما، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و نقره دست دوم شما را به بهترین قیمت ممکن خریداری خواهند کرد.

البته در صورت نداشتن وقت کافی جهت تکمیل فرم، شما می‌توانید با شماره تلفن نقره نما تماس حاصل کنید. و یا به فروشگاه ما در پاساژ عسگری خیابان وحید مراجعه بفرمائید. تمام سعی ما بر این است که نقره دست دوم شما را به بهترین قیمت بازار خریداری کنیم. برای اینکه خیالتان از بابت مجوز فعالیت نقره نما راحت باشد، می‌توانید شماره پروانه کسب ما (۰۴۶۷۷۱۱۴۲۵) در اتاق اصناف ایران و اتحادیه طلا، نقره و جواهر و همچنین کد اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی و اینماد نقره نما را در بخش پائین وبسایت استعلام کنید.

14 thoughts on “خرید و فروش نقره دست دوم و مستعمل در سراسر کشور

  1. علی says:

    سرکاریه چرا پس قبمت هر گرم نزدی فقط از خودت تغریف کردی مردک

  2. ارزو says:

    سلام من ی گردنبند وگوشواره ست نقره دارم در حد نو که فقط ازگردنبندش استفاده کردم می خوام بفروشم روی زنجیرش نوشته ایتالیا

    • alireza najarzadegan says:

      سلام عرض ادب ما در خدمتتون هستیم میتونید با مراجعه به واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشین .
      09100025800

  3. رافت says:

    من نتونستم وارد واتسابتون بشم

    • alireza najarzadegan says:

      سلام عرض ادب میتونید از پل ارتباطی دیگه مثل دایرکت اینستاگرام استفاده کنید ؟

    • alireza najarzadegan says:

      دایرک اینستاگرام پیام بدین

  4. حسینی says:

    سلام من 1621 گرم نقره ذوب شده که از برد های گوشی و کامپیوتر بدست اومده دارم
    میخواستم بدونم کجا میتونم بفروشم

    • alireza najarzadegan says:

      سلام عرض ادب چقدر خوشحالیم که توانستین این کار مهم که یکی از بروزترین کارها در سیستم بازیافت انجام میشه در دنیا را شما انجام بدین و یاعث افتخاره ما هست که این کامنت را از شما در سایت خودمون میبینیم باافتخار در واتساپ خدمت شما انجام وظیفه میکنیم . نجارزادگان

    • محمد حمزه says:

      سلام میتونم بپرسم چطور جداسازی میکنید

      • alireza najarzadegan says:

        سلام عرض ادب
        جداسازی هم انجام میدیم ولی یسری فلزات محدود مثل طلا نقره برنج و سرب

        • alireza najarzadegan says:

          سلام عرض ادب ممنونیم که با نظرات انرژی بخشتون مارا در زمینه نقره حمایت میکنید

  5. بهروز امیری says:

    به شماره 09184994992 تماس بگیرید ممنون

  6. نیما کشاورز says:

    سلام.ظروف نقره عتیقه خریداری دارید؟

    • alireza najarzadegan says:

      سلام عرض ادب لطفا باشماره 09100025800 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×