خرید و فروش نقره دست دوم و مستعمل در سراسر کشور

خرید نقره دست دوم

نقره دست دوم شامل ظروف نقره، آینه شمعدان، نقره شکسته، قال نقره، قرص نقره معدن و هر نقره دیگری‌ست که کهنه بوده و فرد قصد فروش آن را دارد. البته ممکن است که فروشگاه‌های نقره قصد فروش نقره‌های از دست افتاده و تک را داشته باشند. در این صورت به چنین نقره‌هایی نیز، نقره دست دوم می‌گویند. نقره نجارزادگان با مناسب‌ترین قیمت بازار، نقره دست دوم و مستعمل شما را خریدار می‌کند. هر کجای ایران که هستید، فقط کافی‌ست که عکس باکیفیتی از نقره دست دوم خودتان را به بخش پشتیبانی ارسال و در اسرع وقت، قیمت خرید آن را دریافت کنید. البته در صورت بالا بودن وزن نقره، می‌توانید درخواست ارسال کارشناس به محل را بکنید. کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شده و نقره شما را ارزیابی و قیمت آن را اعلام خواهد کرد.
مهمترین مسئله در خرید و فروش نقره دست دوم، قیمت، راحتی جایجایی نقره و به‌موقع بودن انتقال وجه است. برای اطمینان از قیمت خرید به قیمت روز نقره در بازار توجه کنید. در ضمن می‌توانید از چندین نقره فروشی دیگر نیز استعلام کنید. به خاطر اینکه نقره نجارزادگان دارای بخشی فعال در زمینه تولید شمش آب شده، ساچمه نقره و زیورآلات دست ساز است، نقره‌های دست دوم و مستعمل خریداری شده را ذوب کرده و در این بخش‌ها به مصرف می‌رساند. از این رو قیمت پیشنهادی برای خرید زیورآلات دست دوم از سوی نقره نجارزادگان، مناسب‌ترین قیمت ممکن خواهد بود. 

خرید نقره دست دوم و مستعمل

نقره نجارزادگان برای تولید شمش آب شده، ساچمه و ساخت نقره‌های دست ساز، نیاز به خرید عمده و خرده نقره دست دوم و مستعمل دارد. به همین خاطر هر نوع نقره دست دوم و مستعملی را با قیمت مناسب خریداری می‌کند. در بخش زیر لیست نقره‌های مورد نیاز نقره نجارزادگان را برای راحتی مخاطبان لیست کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از موارد زیر، بهتر است توضیح مربوط به آن را تا انتها مطالعه کنید. اگر در مورد هر کدام از موارد پائین، نیاز به اطلاعات تکمیلی دارید، کافی‌ست که روی لینک‌ها کلیک کنید و مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

هر کدام از ما نسبت به فشارهای اقتصادی که به تک تک افراد جامعه وارد می‌شود، مسئولیم. ما در مجموعه نقره نجارزادگان با در نظر گرفتن تنگناهای موجود در معیشت مردم و نیاز آنها به نقدینگی، تمامی سعی خود را به کار بسته تا نقره‌های دست دوم را به مناسب‌ترین و بالاترین قیمت بازار خریداری کند. برای اطمینان بیشتر می‌توانید قبل از ارسال نقره دست دوم خود از چندین نقره فروشی دیگر استعلام قیمت کنید. 

همان طور که گفتیم متاسفانه وضعیت اقتصادی نامناسب باعث شده که برخی از افراد مجبور به فروش وسایل نقره منزل خودشان بشوند. اگر چند تکه نقره داشته باشید، مجبور نیستید تمامی آنها رو به فروش برسانید. بهتر است که اولویت‌بندی کنید. سعی کنید که چند تکه از نقره‌های خود را نگه دارید. همیشه احتمال دهید که شاید در چند ماه آینده گشایشی در وضعیت اقتصادی خانواده ایجاد شود. در صورتی که نمی‌تونید اولویت‌بندی کنید، کارشناس ما با در نظر گرفتن واقعیت‌های اقتصادی خانواده، به شما کمک خواهد کرد. دَر صورت تمایل به فروش، لطفا با ما تماس بگیرید. حواستان به این نکته مهم باشد که روزی‌رسان، فقط خداست. به خدا توکل کنید. ما به نوبه خود در کنار شما هستیم.

خرید و فروش نقره‌های قدیمی

نقره قدیمی شامل ظروف نقره و بعضا آینه شمعدان است. به این نقره‌ها، نقره‌های میراثی می‌گویند. در بیشتر مواقع، افراد تنها به فکر رد کردن این نقره‌ها هستند. و دقت لازم را به وضعیت قیمتی بازار نمی‌کنند. از طرف دیگر هیچ اطلاعی از ارزش هنری چنین نقره‌هایی ندارند. بنابراین اقدام به فروش آنها به پائین‌ترین قیمت بازار می‌کنند. در چنین مواقعی ممکن است که فروشنده نقره، به نقدینگی فوری نیاز داشته و توجهی به موارد دیگر نکند. با شرایط اقتصادی که در حال حاضر در بازار حاکم است، برخی از افراد واقعا مجبورند بخشی از دارایی نقره خودشان را بفروشند. در هر حال موقع فروش و خرید نقره دست دوم، فروشنده سعی می‌کند، نقره را به قیمت پائین‌تر و خریدار به قیمت بالاتر بفروشد. سیاست ما در مجموعه نقره نجارزادگان این است که همیشه در کنار فروشنده می‌ایستیم. خرید نقره به بالاترین قیمت بازار سیاست اصلی و جامعه‌محور ماست. 

شما هر کجای ایران که باشید، می‌توانید درخواست خودتان را مبنی بر فروش نقره دست دوم برای ما ارسال کنید. تا کنون درخواست‌های بسیاری از شهرهای اصفهان، تهران، رشت، تبریز، مشهد، شیراز، اهواز، کرمانشاه، کرج، ساری، زاهدان، سنندج، بندر عباس، بوشهر، کرمان و یزد به دست ما رسیده است. ابتدا عکسی از محصولاتان را برای کارشناس ما بفرستید. ما پس از بررسی محصول با شما تماس گرفته و اطلاعات دقیق‌تر را از شما خواهیم گرفت. در صورتی که محصول نقره شما بسیار ارزشمند باشد، می‌توانید درخواست ارسال کارشناس بکنید. نقره نجارزادگان با ارسال کارشناس، در محل مورد نظر شما حاضر شده و به ارزیابی نقره شما می‌پردازد. 

چگونه به نقره نجارزادگان اعتماد کنم؟

فروشگاه نقره نجارزادگان با بیش از ده سال سابقه در خرید و فروش و تولید نقره از تجربه بالایی در صنعت طلا، نقره و جواهرات برخوردار است. از طرف دیگر، اعتبار و خوش‌نامی تنها چیزی‌ست که نقره نجارزادگان به هیچ وجه حاضر به وارد شدن خدشه به آن نیست. از این رو تمامی کارمندان و کارکنان آن در راستای رسالت و چشم‌انداز مورد نظر مدیران آن به فعالیت می‌پردازند. صداقت و مردم‌داری مهمترین اصل کاری ماست. این مجموعه دارای مجوزهای لازم از سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با این صنعت است. لیست این مجوزها را می‌توانید در قسمت پائین وبسایت مشاهده کنید. نقره نجارزادگان (نقره نما) به عنوان یکی از بهترین نقره فروشی‌های ایران، عضو اتحادیه طلا و جواهر شهرستان اصفهان و اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی ایران است.

ما با داشتن “نماد تجارت الکترونیکی“، تحت نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت به فعالیت می‌پردازیم. اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی از دیگر نهادهایی است که نقره نجارزادگان به عضویت آن درآمده است. این اتحادیه تنها مرجع صادرکننده مجوز برای کسب و کارهای اینترنتی است. از این برای دریافت آن نیاز به داشتن جواز کسب از اتحادیه مربوطه و علامت اینماد است. از طرف دیگر نقره نجارزادگان موفق شده است تا کنون با فروش بیش از پنج هزار قطعه زیورالات و خرید بیش از هزار قطعه نقره دست دوم، اعم از ظرف، سکه و آینه شمعدان رضایت مشتریان خود را جلب کند. 

خرید و فروش نقره دست دوم علیرضا نجارزادگان فروش نقره شمش ساچمه آب شده اصفهان
خرید و فروش نقره دست دوم علیرضا نجارزادگان فروش نقره شمش ساچمه آب شده اصفهان
 

موقع خرید و فروش نقره دست دوم به چه چیزهایی توجه کنم؟

معمولا هر فردی در هنگام خرید و فروش نقره دست دوم به فراخور تجربه به نکاتی توجه می‌کند. ما بر اساس تجربه چندین ساله خود در امر خرید و فروش نقره دست دوم، سه عامل مهم را به عنوان شاخص‌های اصلی خرید و فروش دسته‌بندی کرده‌ایم. این سه عامل عبارتند از ۱. قیمت، ۲. راحتی فروش و ۳. ایمنی در فروش و خاطر جمعی. بر این اساس باید به این سوال پاسخ دهید که قیمت مناسب در فروش نقره دست دوم چقدر است؟ در درجه نخست باید بپرسیم که شما چه نوع نقره دست دومی می‌فروشید. آیا نقره دست دوم شما از نوع شمش است؟ سکه است؟ و یا زیورآلات نقره؟ آیا سکه و شمش توسط دولت ضرب شده است یا به صورت دستی؟ زیورآلات شما قدیمی است؟ آیا زیورآلات نقره از نوع استرلینگ است؟ زیورآلات نقره شما دست‌ساز است؟ آیا ساخت ایران است؟ ساخت ایتالیا؟ ترکیه؟ ساخت چین؟

تمامی این موارد در قیمت اعلامی از سوی خریدار تاثیر دارد. برای مثال در صورتی که شمش شما از نوع بانکی و ساخت کشور سوئیس باشد، قیمت آن بالاتر است. یا اگر ساچمه نقره دارای تضیمین بازگشت وجه و مرجوعی داشته باشد، مسلما اعتماد مشتری به آن بیشتر خواهد بود. در مورد شمش کارگاهی نیز چنین است. این شمش‌ها دارای مشخصات کارگاه و عیار واقعی نقره است. از این رو از هیچ گونه ریسکی در خرید و فروش برخوردار نیست. مورد آخر باعث ایمنی بیشتری در خرید و فروش نقره دست دوم می‌شود. فروشگاه نقره نجارزادگان علاوه بر خرید و فروش حضوری در فروشگاه (اصفهان، خیابان وحید، پاساژ عسگری) دارای فروشگاه مجازی در بستر وبسایت و اینستاگرام است. شما می‌توانید سفارش فروش یا خرید خود را به کارشناس ما ارسال و منتظر دریافت پاسخ باشید. در صورت دلخواه می‌توانید از کارشناس ما در محل مورد نظر خود استفاده کنید. 

فروش زیورالات تک شده

نقره نجارزادگان هر سه ماه، برخی از زیورالات نقره خود را که “تک” شده است با قیمت خرید به فروش می‌رساند. این زیورالات کاملا نو بوده و صرفا تک شده‌اند. هدف از این کار، ایجاد فرصت خرید ارزان قیمت برای مخاطبان وفادار و همیشگی وبسایت نقره نجارزادگان است. این زیورالات شامل گردنبند نقره، النگو نقره، گوشواره نقره، انگشتر نقره، نیم ست نقره، ست نقره و سرویس نقره نقره است. حراجی‌های نقره نجارزادگان را می‌توانید در لینک زیر مشاهده بکنید. 

1,070,000 تومان
555,000 تومان
287,000 تومان
693,000 تومان
1,310,000 تومان
559,000 تومان
ناموجود
997,000 تومان
ناموجود
650,000 تومان
812,000 تومان
913,000 تومان
840,000 تومان

سکه نقره دست دوم

معمولا برخی از سکه‌های نقره و حتی طلا در مواقع خاصی از زمان دارای ارزش هستند. برای مثال ممکن است به یک مناسبت خاصی مثل روز مادر، روز دختر، ولنتاین، یکشنبه سیاه و یا روز ملی مانند عید نوروز، شب چله یا پیروزی یک تیم ورزشی سکه‌ای نقره‌ای در کشور ضرب شود و ارزش آن فقط در آن مقطع بالا باشد. هر چقدر از آن مناسبت دورتر شویم، ارزش آن سکه نیز کمتر خواهد بود. مگر اینکه مشمول گذر زمان شده و به سکه‌ای قدیمی و عتیقه تبدیل شود. با این وجود، سکه‌های نقره‌ای و طلایی که توسط دولت ضرب می‌شوند، ارزشمند‌تر هستند. به خاطر اینکه میزان ارزش این نوع سکه‌ها توسط دولت تضمین می‌شود. 

خرید ساچمه نقره

ساچمه نقره همان قطعات گرد و گرانوله نقره است. عیار این نقره ۹۹۹ است. تولیدکنندگان زیورالات و ظروف نقره از ساچمه نقره به عنوان مواد اولیه استفاده می‌کنند. ساچمه نقره در دو نوع داخلی و خارجی تولید می‌شود. ساچمه داخلی به صورت دایره‌های نامنظم است. در عوض ساچمه‌های خارجی کاملا گرد است. یکی از مخاطرات بزرگ در خرید و فروش ساچمه نقره داخلی وجود ناخالصی در بین آنهاست. نکته مهم اینجاست که اثبات وجود ناخالصی در بین ساچمه‌های نقره برای فروشنده تقریبا غیرممکن است. این مورد دقیقا در مقابل شمش نقره آب شده دارد. چرا که شما به راحتی از روز مهر روی شمش نقره آب شده می‌توانید ناخالصی احتمالی شمش را به اثبات برسانید.

البته در مورد ساچمه خارجی چنین چیزی وجود ندارد. از این رو خریداران ساچمه داخلی تنها از فروشگاه‌ها و کارگاه‌های معتبر و مطمئن خرید می‌کنند. فروشگاه نقره نجارزادگان با تضمین خلوص و کیفیت ساچمه نقره، آماده دریافت خرید و فروش ساچمه نقره است. بعد از فروش ساچمه نقره، فاکتوری از سوی فروشگاه نقره نما در اختیار شما قرار می‌گیرد. در صورتی که قصد فروش ساچمه نقره را داشته باشید، کارشناس ما در محل مورد نظر شما حاضر شده و به بررسی آنها می‌پردازد. بعد از ارزیابی، قیمت آن به شما اعلام و وجه آن پرداخت می‌شود. 

شمش نقره یا طلا

شمش نقره قالبی مکعبی است که از ذوب کردن فلز نقره تهیه می‌کنند. عیار شمش ۹۹۹ است. به عبارت دیگر شمش نقره کاملا خالص است. در اطراف شمش از لایه‌ای پلاستیکی برای مراقبت از سطح فلز در مقابل رطوبت و ضربه استفاده می‌کنند. بر روی شمش اطلاعات تولیدکننده شمش درج می‌شود. این اطلاعات شامل کشور سازنده، شماره سریال، عیار، نام و نشان شرکت سازنده و وزن شمش است. شمش‌هایی که در صنعت جواهرات استفاده می‌شود دارای وزنی بین ۱۰ تا ۱۰۰ اونس است. قیمت شمش تابعی از ارزش این فلز در بارازهای جهانی است. البته در بازار داخلی، حبابی بین ۵ تا ۱۰ درصد نیز بر صنعت نقره سایه افکنده است.

قیمت شمش نقره به برند آن بستگی دارد. برای مثال برند انگل هارد (Engelhard) و کردیت سوئیس (Credit Suisse) از ارزش بالایی برخوردار هستند. در کنار شمش، میله نقره نیز از وزن و ارزش بالاتری برخوردار است. وزن و شماره سریال میله نقره گویای اصالت و عیار آن است. فروشگاه نقره نجارزادگان شمش و میله نقره شما را با رقابتی‌ترین قیمت خریدار است. لطفا عکسی از محصول خود را برای کارشناس ما ارسال و نتیجه خرید را دریافت کنید. 

خرید و فروش زیورآلات نقره دست دوم و مستعمل

معمولا امروزه زیورآلات نقره و جواهرات نقره به یک معنی به کار می‌روند. در هر دوی آنها، عیار نقره ۹۲۵ استرلینگ است. با این وجود تفاوت ظریفی میان آن دو وجود دارد. در جواهرات نقره از سنگ‌های قیمتی استفاده می‌شود. اما در زیورآلات نقره ممکن هست سنگ‌های نیمه قیمتی به کار رفته باشد. البته تفاوت زیورآلات و جواهرات باعث نمی‌شود که ارزش زیورآلات نقره را همیشه پائین‌تر تصور کنیم. از طرف دیگر در برخی از مواقع ارزش خرید جواهرات نقره با ارزش فروش آنها یکسان نیست.  به طور کلی اجرت ساخت و حتی قیمت سنگ‌ها و مروارید در هنگام فروش از سوی فروشنده محاسبه نمی‌شود. مگر اینکه جواهرات یا زیورآلات شما از انواع کمیاب و نادر بوده باشد.

به طور کلی به یاد داشته باشید که ارزش نقره ذاتی بوده و تابعی از بازار جهانی است. به همین خاطر هر در زمان فروش، ارزش نقره خود را با قیمت نقره جهانی مقایسه کنید. شاید شما از آن دسته افرادی باشید که در طی سالیان متوالی تعدادی زیورالات نقره خریداری کرده و در جعبه جواهر خود موجود دارید. برخی از شما ممکن است که قصد فروش آنها را داشته باشید. در صورتی که میزان نقره شما بیشتر از دویست گرم باشد، می‌توانید با تماس با کارشناس فروش ما در فروشگاه نقره نجارزادگان نسبت به شرایط خرید آن کسب اطلاع بکنید. در صورت تائید از سوی کارشناس، مبلغ مورد توافق پرداخت می‌شود. 

خرید نقره همکاران نقره‌ فروش

معمولا همکاران نقره فروش در بازار در آخر هر سال به خاطر تغییر مدل‌های سالیانه، اقدام به تغییرات اساسی در ویترین خود می‌کنند. یا ممکن است که یکی از همکاران به خاطر تغییر شغل اقدام به فروش نقره‌های خودش بکند. در هر دو حالت فروشگاه نقره نجارزادگان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان نقره ایران، حاضر به خرید مجموعه شماست. قیمت پیشنهادی ما قیمت همکاری و مناسب‌ترین قیمت بازار خواهد بود. در صورتی که ظروف نقره شما از نوع قلمزنی باشد، قیمت به صورت توافقی و در حضور دو نفر از استادکاران قلمزن اصفهانی محاسبه خواهد شد. لازم به تذکر است که محصولات آنتیک و قلم معروف مشمول خریدهای تک قرار می‌گیرد. در صورت تمایل لطفا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

خرید و فروش نقره ضایعاتی

نقره ضایعاتی به نقره‌ای گفته می‌شود که از وسایل الکتریکی و یا اضافات نقره سازی و یا ملیله‌کاری به دست می‌آید. برای مثال ممکن است که در هنگام ساخت ملیله، مقداری نقره به صورت اضافات در حین کار ایجاد شود. این نقره دیگر قابل استفاده برای استادکار نبوده و بایستی ذوب و تبدیل به شمش شود. از طرف دیگر، برخی از وسایل الکتریکی مانند موبایل، باتری، مانتیور، مدارهای الکتریکی و کامپیوتر دارای مقادیری نقره باشد. در این صورت با استفاده از برخی از روش‌های علمی می‌توان نقره ضایعاتی را استخراج کرد. بعد از استخراج نقره از دستگاه‌های الکتریکی، نقره تبدیل به شمش یا ساچمه می‌شود. به این ترتیب مجددا وارد چرخه تولید ظروف نقره و زیورالات نقره می‌شود. 

خرید و فروش نقره شکسته

منظور ما از نقره شکسته، زیورآلات نقره، شمش نقره یا سکه نقره‌ای است که به مروز زمان ساییده، شکسته و حتی له شده است. در این صورت بهتر است نقره‌های شکسته خود را فروخته و یا با زیورالات یا نقره نو جایگزین کنید. این نوع از نقره صرفا به درد ذوب کردن خواهد خورد. خرید و فروش نقره شکسته بیشتر برای خریدار به صرفه است تا فروشنده. به هر صورت قبل از فروش نقره‌های شکسته خود بهتر است که با چندین خریدار معروف در بازار نقره به صورت تلفنی مشورت کنید. شما می‌توانید سوالات خود را در مورد نقره شکسته با فروشگاه نقره نجارزادگان در میان بگذارید. همکاران ما پس از ارزیابی، قیمت متناسب و رقابتی را به شما اعلام خواهند کرد. 

خرید قال نقره

به براده‌ها و گرد و خاکی که از ساخت نقره در کارگاه به دست می‌آید، قال می‌گویند. معمولا همیشه در نقره‌سازی‌ها مقداری قال یافت می‌شود. این مقدار قال که در واقع همان نقره ناخالص است، دارای ارزش ریالی‌ست. بنابراین آن را در اختیار کارگاه‌های قالکاری قرار می‌دهند. در این کارگاه‌ها، نقره از گرد و خاک جدا شده و به چرخه تولید برمی‌گردد. قالکاری فرایندی است که از قدیمی در کشورهای مختلف به نام کوپلاسیون شناخته می‌شود. با توجه به میزان مصرف بالای ما در ساخت ظروف نقره، فروشگاه نقره نجارزادگان تمایل به خرید قال کارگاهی شما دارد. در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به فروشگاه نقره نجارزادگان، قال نقره را به رویت ما برسانید. شما می‌توانید درخواست کنید تا کارشناس ما در کارگاه شما حاضر شود. قیمت پیشنهادی ما مناسب‌ترین قیمت بازار خواهد بود. 

نقره دست دوم شما چقدر می‌ارزد؟

شاید هیچ فردی جواب این سوال را به وضوح به شما ندهد. اما باید بگوییم که چندین عامل در قیمت نقره دست دوم شما نقش دارد. بالا بودن تعداد یا وزن زیورالات و ظرف شما، شانس فروش نقره جات شما را با قیمت بالاتر افزایش می‌دهد. البته بستگی به کمیابی محصول نقره شما نیز دارد. برخی از ظروف نقره از ویژگی آنتیک برخوردار بوده و با قیمت بالایی معامله می‌شود. اما باید توجه داشته باشید که اکثر فروشندگان و خریداران نقره، برای خرید نقره دست دوم، صرفا ارزش لحظه‌ای نقره را در نظر می‌گیرند. در چنین مواردی، آنتیک بودن و یا ظریف بودن ظرف شما مد نظر خریدار نیست. در مورد زیورالات باید تذکر دهیم که اگر زیورآلات شما دارای سنگ یا مروارید باشد، در موقع خرید، تنها ارزش فلز نقره را به عنوان قیمت خرید به شما اعلام خواهند کرد.   

نقره دست دوم و مستعمل در اصفهان

شهر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای نقره و طلای ایران را دارد. در سطح شهر اصفهان در چهار نقطه، بازارهایی برای فروش و خرید نقره وجود دارد. در این بازارها شما می‌توانید به راحتی فروش و خرید نقره دست دوم و نو را انجام دهید. این بازارها عبارتند از ۱. سبزه میدان، ۲. میدان نقش جهان، ۳. پیاده‌گذر چهارباغ عباسی (بازار هنر) و ۴. خیابان وحید. هر کدام از این بازارها بسته به نوع مشتری، زیورآلات نقره و طلای مخصوص مشتریان خودشان را عرضه می‌کنند. البته جمعیت‌های کوچکی از طلافروشان و نقره‌فروشان در سطح شهر پراکنده هستند. 

برای مثال در بازار سبزه میدان که روزانه تعداد بی‌شماری مشتری از اصفهان و شهرهای اطراف در آن تردد می‌کنند، میزان معامله نقره و طلا بسیار بالاست. از مهمترین بازارهای طلا، جواهر و نقره سبزه میدان می‌توان به سرای زرگرباشی اشاره کرد. به همین خاطر حجم نقره و طلا در ویترین فروشگاه‌های نقره فروشی و طلافروشی این منطقه از تعدد بالایی برخوردار است. برای مثال در یک فروشگاه طلافروشی ممکن است تا ۱۰۰ کیلوگرم نقره و ۲۰ کیلوگرم طلا وجود داشته باشد. به خاطر قرارگیری دفتر مرکزی نقره نجارزادگان در شهر اصفهان، مشتریان اصفهان می‌توانند به صورت حضوی در دفتر نقره نجارزادگان واقع در پاساژ عسگری خیابان وحید و یا خیابان استانداری، کوچه پشت مطبخ مراجعه نمایند.

خرید و فروش نقره دست دوم در نقره نجارزادگان

اگر شما از افرادی هستید که ظروف نقره، آینه شمعدان، شمش نقره یا سکه نقره خودتان رو قبلا از نقره نجارزادگان خریداری کردید، می‌تونید با بهترین قیمت، همان نقره را به نقره نجارزادگان بفروشید. ما به شرط سالم بودن ظروف و سایر اقلام دست دوم، حاضر به خرید نقره جات شما هستیم. یکی از مهمترین امتیازات نقره نجارزادگان خرید نقره با قیمتی بسیار رقابتی در بین همکاران خود در شهر اصفهان است. در صورتی که شما مایل به تعویض نقره خود با ظروف نقره موجود در فروشگاه باشید، می‌توانید درخواست خود را برای ما ارسال کنید.

تخفیف!

ظروف نقره

گزخوری نقره

قیمت اصلی 59,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 57,000,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 99,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 98,000,000 تومان است.

پس همین الان به فروشگاه نقره نجارزادگان سر بزنید و از میان مدل‌های جدید ما، یکی از آنها را انتخاب کنید. حتما و حتما مدل‌های جدید ما را پسند خواهید کرد. مراحل فروش نقره دست دوم در وبسایت نقره نما به شرح زیر است:

۱. تکمیل فرم فروش نقره دست دوم (زمان لازم برای تکمیل ۳۰ ثانیه) / مراجعه حضوری

۲. آپلود و ارسال سه عکس از نقره دست دوم خود

۳. تماس کارشناس نقره نما با شما و توافق قیمتی

۴. مراجعه حضوری یا ارسال نقره دست دوم به فروشگاه نقره نجارزادگان و یا درخواست ارسال کارشناس به محل از سوی مشتری

۵. تسویه حساب کارت به کارت

وبسایت نقره نجارزادگان

ابتدا وارد وبسایت شوید. سپس وارد بخش تماس با ما شوید. در بخش باز شده، فرم را تکمیل کنید. پس از اینکه نام، نام خانوادگی و شماره تلفن را وارد کردید، در باکس “موضوع”، عنوان “سایر” را انتخاب کنید. در نهایت در بخش “توضیحات”، در مورد زیورآلات نقره، شمش نقره و یا سکه نقره خودتون توضیحاتی ارائه بدهید. توضیحاتی مثل نوع، وزن، قدمت، داشتن سنگ یا مروارید، قیمت پیشنهادی و نوع دریافت وجه. همکاران ما پس از مطالعه فرم ارسالی شما، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و نقره دست دوم شما را به بهترین قیمت ممکن خریداری خواهند کرد.

البته در صورت نداشتن وقت کافی جهت تکمیل فرم، شما می‌توانید با شماره تلفن نقره نما تماس حاصل کنید. و یا به فروشگاه ما در پاساژ عسگری خیابان وحید مراجعه بفرمائید. تمام سعی ما بر این است که نقره دست دوم شما را به بهترین قیمت بازار خریداری کنیم. برای اینکه خیالتان از بابت مجوز فعالیت نقره نما راحت باشد، می‌توانید شماره پروانه کسب ما (۰۴۶۷۷۱۱۴۲۵) در اتاق اصناف ایران و اتحادیه طلا، نقره و جواهر و همچنین کد اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی و اینماد نقره نما را در بخش پائین وبسایت استعلام کنید.

15 thoughts on “خرید و فروش نقره دست دوم و مستعمل در سراسر کشور

  1. علی says:

    سرکاریه چرا پس قبمت هر گرم نزدی فقط از خودت تغریف کردی مردک

  2. ارزو says:

    سلام من ی گردنبند وگوشواره ست نقره دارم در حد نو که فقط ازگردنبندش استفاده کردم می خوام بفروشم روی زنجیرش نوشته ایتالیا

    • alireza najarzadegan says:

      سلام عرض ادب ما در خدمتتون هستیم میتونید با مراجعه به واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشین .
      09100025800

  3. رافت says:

    من نتونستم وارد واتسابتون بشم

    • alireza najarzadegan says:

      سلام عرض ادب میتونید از پل ارتباطی دیگه مثل دایرکت اینستاگرام استفاده کنید ؟

    • alireza najarzadegan says:

      دایرک اینستاگرام پیام بدین

  4. حسینی says:

    سلام من 1621 گرم نقره ذوب شده که از برد های گوشی و کامپیوتر بدست اومده دارم
    میخواستم بدونم کجا میتونم بفروشم

    • alireza najarzadegan says:

      سلام عرض ادب چقدر خوشحالیم که توانستین این کار مهم که یکی از بروزترین کارها در سیستم بازیافت انجام میشه در دنیا را شما انجام بدین و یاعث افتخاره ما هست که این کامنت را از شما در سایت خودمون میبینیم باافتخار در واتساپ خدمت شما انجام وظیفه میکنیم . نجارزادگان

    • محمد حمزه says:

      سلام میتونم بپرسم چطور جداسازی میکنید

      • alireza najarzadegan says:

        سلام عرض ادب
        جداسازی هم انجام میدیم ولی یسری فلزات محدود مثل طلا نقره برنج و سرب

        • alireza najarzadegan says:

          سلام عرض ادب ممنونیم که با نظرات انرژی بخشتون مارا در زمینه نقره حمایت میکنید

  5. بهروز امیری says:

    به شماره 09184994992 تماس بگیرید ممنون

  6. نیما کشاورز says:

    سلام.ظروف نقره عتیقه خریداری دارید؟

    • alireza najarzadegan says:

      سلام عرض ادب لطفا باشماره 09100025800 تماس حاصل فرمایید .

  7. میثم says:

    سلام
    فروش 44 عدد سکه 2 ریالی محمدرضا شاه رو دارم که مادربزرگم به صورت گردنبند استفاده میکرد.09031766100 تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×