گردنبند نقره شیک و ارزان

گردنبند نقره شانیک

اگر دنبال گردنبند نقره شیک و با قیمت مناسب می‌گردید، ما در نقره نما مجموعه‌ای از بهترین و باکیفیت‌ترین گردنبندها را گرد هم آورده‌ایم. این محصولات جزو پرفروش‌ترین‌ زیورالات نقره نماست. شما بر اساس استایل خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. نگران نباشید، در ادامه به نحوه انتخاب و طول زنجیر گردنبند نقره شیک هم اشاره کرده‌ایم. از پرطرفدارترین گردنبندهای نقره می‌توان به گردنبند سواروسکی، قلب، فرشته، بی‌نهایت و ظریف اشاره کرد. هر کدام از این گردنبندها برای مناسبت‌های خاصی در نظر گرفته شده‌اند. شما می‌توانید هدیه‌های خود را از بین این گردنبندها انتخاب کنید. در ادامه مقاله، به معرفی چند نوع گردنبند نقره شیک پرداخته‌ایم.

گردنبند نقره شیک برای هدیه

گردنبند جزو انتخاب‌های اصلی خانم‌ها و دخترخانم‌هاست. چرا که گردنبند به همراه گوشواره، زیبایی خانم‌ها را بیش از هر زیورالات دیگری برجسته می‌کند. به همین خاطر هدیه و کادویی از جنس گردنبند نقره و یا گردنبند طلا بیش از هر هدیه‌ دیگری باعث خوشحالی خانم‌ها و دخترخانم‌ها می‌شود. برخی از افراد در هنگام خرید هدیه نگران تکراری بودن آن هستند. و یا فکر می‌کنند که شاید فرد دیگری نیز این هدیه را خریداری کرده باشد. نگران این موضوع نباشید. خانم‌ها از داشتن دو چیز احساس خوشایندی خواهند داشت. یکی روسری در انواع مختلف و دیگری زیورالات نقره و یا طلا و به ویژه گردنبند.

984,000 تومان
590,000 تومان
976,000 تومان
530,000 تومان

معمولا در جعبه جواهرات هر خانمی، حداقل بیش از سه نوع گردنبند در مدل‌های مختلف یافت می‌شود. پس با خریداری گردنبند نقره و یا طلا، خوشحالی خانم‌ها را فراهم خواهید کرد. نکته مهم اینجاست که در انتخاب گردنبند نقره شیک، حتما به طول آن و ظرافت و درشتی آن توجه کنید. این نکات را در بخش قبلی بیان کردیم. ولنتاین و سالگرد ازدواج از مهمترین هدیه‌های تازه دامادها و تازه عروس‌هاست. در چنین مواقعی بهتر است که هدیه تاثیرگذارتری خریداری کنید. ما خرید گردنبند نقره را به خاطر تنوع بالای آن توصیه می‌کنیم. بهتر است از گردنبندهای سواروسکی یا قلب و یا و بخصوص بی‌نهایت خریداری کنید. شما می‌توانید امتداد عشق خود به همسر یا دوست خود را با نشان بی‌نهایت نشان دهید.

گردنبند سواروسکی

گَردنبند سواروسکی (Swarovski) نوعی از زیورالات است که دارای یک نگین درشت بر روی پایه نقره یا طلاست. البته در سواروسکی‌های گران‌قیمت از جواهرات الماس استفاده می‌کنند. اما در زیورالات معمولی و متوسط از سنگ‌های ارزان‌تر بهره می‌گیرند. جالب است بدانید که بیش از صد و پنجاه سال از ساخت نخستین گردنبند سواروسکی می‌گذرد. و جالب‌تر اینکه این مدل از جواهرات هرگز بوی کهنگی به خودش نگرفته است. گردنبند سواروسکی همیشه در راس پرفروش‌ترین گردنبندهای دنیا قرار دارد. این گردنبند در میان بازیگران مطرح جهان از جایگاه خاصی برخوردار است. اولین فردی که باعث شهرت بیشتر این جواهر در بین مردم شد، مرلین مونرو (Marilyn Monroe) بازیگر مطرح آمریکایی در سال ۱۹۳۲ بود. از آن زمان به بعد هر ساله در بیشتر فرش قرمزهای سینمایی شاهد درخشش گردنبند یا انگشتر سواروسکی هستیم.

گردنبند نقره قلب و بی‌نهایت

قلب جایگاه عشق و محبت است. از همین جاست که علاقه‌های دو طرف به یکدیگر تبدیل به زندگی مشترک می‌شود. پس برای به یاد آوری چنین اتفاق سبزی از یک نماد مانند گردنبند قلب استفاده کنید. در بین محصولات نقره نما، برخی از گردنبندها ترکیبی از قلب و ضربان قلب است. تندی ضربان نشانه‌ای از هیجان به هم رسیدن دو انسان عاشق است. پس با خرید این نوع گردنبند ضربان قلب خود را به ضربان کائنات پیوند دهید. ضربانی به تندی گردش عاشقانه زمین به دور خوشید. شما می‌توانید این گردنبند را به مناسبت‌های مختلف مانند عروسی، تولد و یا دورهمی‌های دوستانه استفاده کنید.

گردنبند نقره دو بال فرشته

آویز و زنجیر فرشته محصولی متفاوت از نقره نماست. در برخی از این محصولات، حلقه‌ای در وسط قرار گرفته و بال‌ها در اطراف آن قرار می‌گیرند. انگشتر یا حلقه، نشانه عهد و پیمان خانم و آقا نسبت به یکدیگر است. این پیمان ابدی‌ست و هرگز گستتنی نیست. دو بال فرشته‌ای که در اطراف حلقه قرار دارد، نشان‌دهنده مراقبت فرشتگان خداوند از زندگی مشترک زن و مرد است. شاید شما فکر کنید که این طرح بیشتر شبیه یک طلسم نگهبان است. به هر صورت، هر چه باشد، پیام خوبی برای قوام و دوام زندگی شما دارد. اما به یاد داشته باشید که آنچه که زندگی شما را معنا می‌بخشد، اخلاق نیکوی هر دو شریک زندگی‌ست. پس این گردنبند را به نشانه احترام متقابل هر روز به گردن خود آویزان کنید.

در برخی از آنها سطح گردنبند از نگین‌های ریز و شکیل پوشانده شده است. حلقه وسط مانند یک انگشتر است. روی حلقه میانی یک پایه نگهداره قرار گرفته است. از نزدیک و بدون زنجیر که به گردنبند نگاه کنید، فکر می‌کنید که این زیورالات، یک انگشتر است. دو بالی که در اطراف حلقه قرار دارد، شبیه دو بال فرشته است. انحناهایی که بر روی دو بال وجود دارد، بسیار ظریف و هنری است. شما با داشتن این گردنبند، حسی هنری به سراغتان می‌آید. پس سعی کنید در جمع‌های دوستانه و هنری همیشه از این گردنبند استفاده کنید.

راهنمایی برای طول زنجیر گردنبند نقره

یکی از نکات اصلی در انتخاب گردنبند نقره شیک، توجه به طول زنجیر گردنبند است. دقت کنید که طول زنجیر بستگی به قد، فرم صورت، اندازه گردن و استخوان‌بندی ناحیه ترقوه دارد. البته عوامل دیگری مانند نوع لباس نیز در انتخاب زنجیر موثر خواهد بود. هر چقدر قد خانم‌ها کوتاه‌تر باشد، طول زنجیر بایستی بلندتر باشد. اندازه استاندارد طول زنجیر در چنین خانم‌هایی معمولا ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر است. زنجیر بلند، قد خانم‌ها را کشیده‌تر نشان می‌دهد. دقت کنید که خانم‌های قد بلند بایستی از زنجیرهای کوتاه‌تری استفاده کنند. به نسبت قد خود می‌توانید از زنجیرهای بین ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر استفاده کنید. فرم صورت از عوامل دیگر در تعیین طول زنجیر است. صورت شما می‌تواند گرد، بیضی و یا به شکل قلب باشد.

در هر کدام از این فرم‌ها بایستی از زنجیر مناسب استفاده کنید. خانم‌هایی که دارای صورت گرد هستند، بهتر است از زنجیرهای کوتاه استفاده کنند. در عوض خانم‌هایی با صورت کشیده بایستی از زنجیرهای کوتاه استفاده بکننند. در مورد صورت‌های قلبی‌شکل نیز چنین است. اگر شما از خانم‌های لاغر اندام به شمار می‌روید حتما از گردنبندهایی که درشت‌تر باشند استفاده کنید تا شاهد تعادلی بین گردنبند و زنجیر باشید.

787,000 تومان
765,000 تومان
570,000 تومان
450,000 تومان
360,000 تومان
670,000 تومان

استخوان ترقوه شاخصی برای بلندی یا کوتاهی زنجیر

توجه به استخوان ترقوه می‌تواند استاندارد بهتری برای انتخاب زنجیر باشد. ترقوه استخوانِ به نسبت درازی است که به کتف وصل می‌شود. این استخوان نقش مهمی در زیبایی سینه شما دارد.  اما در صورت انتخاب نادرست زنجیر و یا گردنبند نقره، ممکن است استایل شما را از حالت استاندارد خارج کند. شما می‌توانید این استخوان را به عنوان شاخصی برای اندازه گردنبند در نظر بگیرید. البته بستگی به نوع لباس شما نیز دارد. بر این اساس، انواع گردنبندهای نقره عبارتند از اپرا، نمایشی، یقه‌ای، چوکر، پرنسس و طنابی. گردنبند یقه‌ای کوتاه‌ترین و گردنبند طنابی بلندترین گردنبند نقره به شمار می‌رود. گَردنبند یقه‌ای بالای ترقوه، گردنبند چوکر روی ترقوه، گردنبند پرنسس پائین ترقوه، گردنبند نمایشی بین ترقوه و سینه، گردنبند اپرا بین سینه و ناف و گردنبند طنابی روی ناف و حتی پائین‌تر از آن قرار می‌گیرد. طول هر کدام از این گردنبندها نیز متفاوت است. هر چقدر از گردنبند یقه‌ای به سمت گردنبند طنابی حرکت می‌کنیم، طول زنجیر بلندتر می‌شود (از ۳۰ تا ۹۲ سانتی متر).

نکات مهم در نگهداری گردنبند نقره

فلز نقره در مجاورت هوا و بخصوص رطوبت دچار تیرگی می‌شود. اما در صورتی که نقره شما با آب کروم، آبکاری شده باشد، نگران سیاه شدن آن نباشید. در بیشتر موارد خانم‌ها و دخترخانم‌ها، گردنبند نقره را به صورت روزانه استفاده می‌کنند. اما بهتر است قبل از انجام کارهای فیزیکی، شنا و استحمام آن را از خود جدا کنید. رطوبت باعث تسریع در تیرگی نقره می‌شود. به این ترتیب مجبور خواهید بود که هر سال یک بار، نقره خود را به آبکاری بسپارید. توجه کنید که مواد شیمیایی مانند تماس مستقیم ادکلن، شامپو و مواد ظرفشویی باعث اکسیداسیون نقره شده و رنگ آن را تیره می‌کند. اما به سادگی و با رعایت این نکته، می‌توانید از هزینه‌های اضافه‌تر برای آبکاری جلوگیری کنید. دقت کنید که تمامی زیورالات نقره دارای آب کروم بوده و از دوام بالایی برخوردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×