برند سواروسکی چیست؟ | چند پیشنهاد نقره سواروسکی!

گردنبند سه قلب سواروسکی

اگه اهل جواهرات و زیورالات خاص و برند باشید، حتما اسم برند سواروسکی رو شنیدید. هر جا یک نگین الماس یا سنگ قیمتی دیدید که تراش‌های بسیار ظریفی داره، کمی مکث کنید. مطمئنا ردپای سواروسکی (Swarovski) رو اونجا می‌بینید. انواع جواهرات سواروسکی به دلیل زیبایی خیره‎ کننده خود از محبوب‎ترین زیورآلات نقره نما هستند. اگر شما هم یکی از طرفداران محصولات سواروسکی هستید بهتره در مورد برند سوارسکی و ویژگی‌‎های آن بیشتر بدانید. در این مقاله قصد داریم در کنار معرفی برند سواروسکی، چند گردنبند نقره سواروسکی از گالری نقره نما رو به شما معرفی کنیم.

گردنبند نقره سواروسکی مناسب هدیه ولنتاین و هدیه روز مادر | برای خرید روی عکس کلیک کنید

برند سواروسکی چیست؟

شاید جالب باشه که بدونید، اولین کسی که برند سواروسکی رو معرفی کرد یک شاگرد شیشه‌گر بود. این شاگرد که بعدها دنیای جواهر و مد و فشن رو به خودش جلب کرد، دانیل سواروسکی (Daniel Swarovski) اهل کشور چکسلواکی هست. او از دوران جوانی به فعالیت در زمینه کریستال و شیشه مشغول بود. دانیل با ابدعاتی که در صنعت شیشه ایجاد کرد، موفق شد جواهرات خیره‌کننده‌ای تولید کند.

گردنبند نقره سواروسکی مناسب هدیه ولنتاین و هدیه روز مادر | برای خرید روی عکس کلیک کنید

 او کارخانه خودش رو در حدود سال ۱۹۸۰ در کشور اتریش تاسیس کرد و از همان زمان به‎ سرعت مسیر موفقیت و رشد را طی نمود. در واقع سواروفسکی از خواص فیزیکی کریستال و تراش‎‌های فوق‎ العاده ظریف و دقیق بهره گرفت. و آن را با کوارتز، شن و ماسه و دیگر عناصر معدنی ترکیب کرد تا یک کریستال با انعکاس نور بسیار زیبا ایجاد کند. کریستالی که به زیبایی الماس واقعی می‎درخشد. دقیقا هدف سواروسکی این بود که در زیورالات و جواهرات، نگینی رو ایجاد کنه که همه رو خیره کنه!!

گردنبند نقره سواروسکی مناسب هدیه روز عشاق و هدیه روز مادر | برای خرید روی عکس کلیک کنید

صنعت سینما و سواروسکی

برند سوارسکی سهم بزرگی از موفقیت و شهرت خود را مدیون حضور در فیلم ‎های سینمایی قرن بیستم است. چرا که معروف‌ترین بازیگران زن در سکانس‎های مهمی از فیلم‎‌های خود با زیورآلات سواروسکی ظاهر شدند. سال ۱۹۳۲ بود که برای نخستین بار سواروسکی در میان اهالی سینما به صورت گسترده‌ای مطرح شد. جایی که مرلین مونرو (Marilyn Monroe) با پوشیدن این برند، نمایی باشکوه از سواروسکی را جهانیان نشان داد.

در سال‎های اخیر نیز این برند مورد حمایت اهالی سینماست و از هنرمندان اتریشی خود برای طراحی سالن مراسم اسکار استفاده می‎کند. یکی از باشکوه‌ترین طراحی‌های صحنه توسط سواروسکی مربوط به مراسم اسکار ۲۰۱۸ بود. در این مراسم از چهل و پنج میلیون کریستال استفاده شد که در مجموع وزنی معادل پانزده هزار پوند (حدود هفت تن) داشتند. جالب این است که برای طراحی این صحنه، بیش از سه هزار ساعت زمان صرف شده بود. تصور کنید که چه درخششی در سالن نمایش به راه افتاده بود!

گردنبند دحترانه قلب مخصوص هدیه ولنتاین
گردنبند نقره سواروسکی با آویز بسیار خاص مناسب برای هدیه ولنتاین و هدیه روز مادر | برای خرید روی عکس کلیک کنید

چرا زیورالات سوروسکی نقره؟

وقتی صحبت از برند سواروسکی می‌شود، به یاد یک نگین الماس بر روی یک پایه طلایی می‌افتیم. اما لازم نیست که این قدر لاکچری فکر کنید. می‌شه یک پایه نقره داشت و یک نگین بسیار زیبا با تراش بسیار ظریف که اسمش هم سواروسکی باشه. جالب این است که قدرت مانور سازندگان مدل‌های سواروسکی در صنعت نقره بازتر هست. چرا که به خاطر ارزان بودن فلز نقره، مدل‌های متنوعی را به بازار عرضه می‌کنند. شما کافی که به پیج اینستاگرام نقره نما و یا فروشگاه وبسایت نقره نما سری بزنید و مدل‌های مختلفی از برند سواروسکی را مشاهده کنید. مسلما یکی از این زیورالات چشم شما را خواهد گرفت. می‌تونید برای تهیه هدیه هم از این زیورالات استفاده بکنید.

گردنبند دحترانه قلب مخصوص هدیه ولنتاین
گردنبند نقره سواروسکی با طرح قلب مناسب برای هدیه روز مادر و هدیه ولنتاین و هدیه تولد| برای خرید روی عکس کلیک کنید

ویژگی‌های زیورآلات نقره سواروسکی

از ویژگی‎های مهم برند سواروسکی که باعث محبوبیت و استفاده از آن در انواع محصولات نقره نما شده ‎است می‎توان به زیبایی، کیفیت بالا، قیمت مناسب و سهولت در نگهداری اشاره کرد. همه این ویژگی‌ها در کنار هم یک تجربه منحصر به فرد برایتان ایجاد خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم که به فکر انواع لاکچری برند سواروسکی نباشید. دم را غنیمت بشمارید و تجربه استفاده از یکی از زیورالات نقره سواروسکی را در نقره نما کسب کنید.

زیبایی الماس‌‏گونه

الماس یک جواهر بسیار گران‏بها و کمیاب است. به همین دلیل نمی‏تواند به‎ طور گسترده در دسترس همه افراد قرار بگیرد. رویای سواروفسکی این بود که یک الماس حقیقی برای همه افراد بسازد. بنابراین درخشندگی این محصول همیشه با الماس مقایسه می‎شود. اما این ایده تا واقعیت مسیر طولانی در پیش دارد. باید منتظر روزگاری باشیم که قیمت الماس به پائین‌ترین سطح خود برسد. اما آیا چنین روزی فرامی‌رسد؟ پیشنهاد می‌کنیم، منتظر نباشید. سواروسکی سعی دارد نگین‌هایی درست کند که با اینکه الماس نیست، اما درخشندگی خارق‌العاده‌ای دارد.

گردنبند دحترانه قلب مخصوص هدیه ولنتاین
گردنبند نقره سواروسکی با طرح قلب سبز مناسب برای هدیه ولنتاین | برای خرید روی عکس کلیک کنید

قیمت مناسب

هرچند قیمت اکسسوری سواروسکی به دلیل تکنولوژی و کیفیت ساخت آن بالا است، اما نسبت به کیفیتی که به شما ارائه می‏دهد بسیار مناسب است. زیورالات نقره سواروسکی که در فروشگاه نقره نما قرار داده شده است، از چنین ویژگی‌هایی برخوردار است. با اینکه قیمت زیورالات نقره سواروسکی پائین است، اما زیبایی آن بی حد و حصر است. انتخاب از شما و ارسال از ما.

کیفیت بالا

زیورالات نقره سواروسکی کیفیت بسیار بالایی دارند. و می‏توانند یک انتخاب مناسب برای هدیه ولنتاین، هدیه روز دختر، هدیه روز مادر، هدیه تولد و هدیه شب چله و حتی عیدی باشند. به دلیل ظرافت و زییایی از جواهرات سواروسکی در تولید انواع انگشتر، دستبند ، گردنبند و گوشواره نفیس استفاده می‎شود. اما آنچه که زیبایی بند سواروسکی را به رخ می‌کشد، گردنبند نقره سواروسکی است. نگینی که در گردنبند نقره استفاده می‌شود، چنان خیره‌کننده است که چشمان فرد مقابل را به خود جلب می‌کند. به عبارت دیگر شما با داشتن گردنبند نقره سواروسکی، دیگر نیازی به گوشواره نخواهید داشت. فکر نمی‌کنم که توجه طرف مقابلتان به سمت گوشواره شما جلب شود!!

گردنبند اشک سواروسکی
گردنبند نقره سواروسکی قلب یخی مناسب برای هدیه روز مادر و هدیه تولد | برای خرید روی عکس کلیک کنید

نگهداری آسان

یکی از نکات مثبت زیورآلات سواروسکی نگهداری و مراقبت آسان از آن است. به دلیل کیفیت بالای برند سواروسکی، تمیزکردن آن به راحتی در منزل قابل انجام است و احتیاجی به انجام مراحل پیچیده نیست. برای آن‎که از جواهر خود به بهترین شکل مراقبت کنید باید با روش های نگهداری زیورآلات نقره سواروسکی آشنا باشید. به همین سادگی!

روش‌های نگهداری نگین یا کریستال سواروسکی

از آنجایی که بدلیجات سواروسکی بسیار نفیس و ظریف است باید آن‏ را در یک مکان مناسب قرار دهید تا در اثر برخورد با یکدیگر  دچار خش و خراش نشود. بهتراست اکسسوری‏ های خود را در یک جعبه جداگانه و دور از سایر زیورآلات نقره قراردهید. زیورآلات سواروسکی را در معرض آب و مواد آرایشی و بهداشتی قرارندهید. رطوبت، مواد شیمیایی موجود در انواع کرم ‎ها، عطر واسپری‏ های مختلف جلا و درخشندگی جواهرات سواروسکی را به مرور کاهش می‎دهد.

گردنبند نقره سواروسکی مناسب برای هدیه تولد و هدیه روز مادر | برای خرید روی عکس کلیک کنید

برای جرم ‎زدایی و پاکسازی بدلیجات سواروسکی می‏توانید از انواع شوینده ‏های ملایم موجود در منزل استفاده کنید. مایع ظرفشویی و خمیردندان ساده یک پیشنهاد مناسب برای تمیز کردن کریستال سواروسکی است. می‎توانید مقداری از آن را روی  محل مورد نظر بمالید و با مسواک نرم و نم‏دار آن را تمیز کنید. درصورتی که اکسسوری سواروسکی شما جرم زیادی گرفته‎است از پارچه ‎های پولیش جواهرات و یا کیت‎ های مخصوص پاکسازی خود برند سواروسکی بهترین گزینه موجود است.

چگونه سواروسکی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

برای آن‏که از اصل ‎بودن زیورآلات نقره سواروسکی مطمئن شویم چند روش آسان وجود دارد. مشاهده لوگو و یا برچسب دارای بارکد برند سواروسکی یکی از اولین راه‏های شناسایی آن است. کیفیت، فاکتور دیگری است که به تشخیص یک کریستال سواروفسکی اصل کمک می‏کند. محصولات سوارسکی بسیار درخشنده و شفاف هستند، در حالیکه نمونه‏ های تقلبی این میزان شباهت به الماس را ندارند. از طرفی در یک اکسسوری سواروسکی اصل، هیچ‎ گونه حباب و خش‏ ریزی وجود ندارد. بهتراست زیورآلات نقره سواروسکی را از یک فروشگاه معتبر بخرید تا علاوه بر زیبایی محصول از کیفیت آن نیز مطمئن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×