چند مدل زیورالات نقره خاص برای هدیه

نیم ست نقره ساعت شنی

خرید زیورالات نقره به عنوان هدیه، نیاز به دقت زیادی داره. یک سری نکاتی هست که باید بهش توجه کنید. اینکه مراقب باشید نقره اصل باشه، آبکاری شده باشه، جعبه درخوری داشته باشه و نکات دیگه که در این پست، براتون توضیح دادیم. نقره نما چند سالی است که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زیورالات نقره کشور به فعالیت می‌پردازد. شما می‌توانید از طریق پیج اینستاگرام و وبسایت نقره نما اقدام به خرید زیباترین و در عین حال به‌صرفه‌ترین زیورالات نقره بکنید. در این بخش، علاوه بر ارائه اطلاعات دقیق در خرید زیورالات نقره به عنوان هدیه، چند مدل زیبا از نقره جات نقره نما را تقدیم حضور می‌کنیم.

اما چرا هدیه نقره؟

آیا تا بحال فکر کردید که می‌تونید به جای خرید هدیه و کادوی معمولی و تکراری، یک قطعه زیورالات نقره برای فرد مقابلتان بدهید؟ زیورالات نقره به نسبتِ ارزش ذاتی بسیار زیادی که دارد، از نظر قیمتی به‌صرفه‌تر از سایر هدیه‌هاست. به غیر از قیمت، زیورالات نقره دو امتیاز مهم داره. یکی اینه که مدل‌هاش خیلی متنوع هست و شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. دومین امتیاز اینه که نقره جزو فلزات گرانبهاست و فرد هدیه‌گیرنده انگیزه کافی برای استفاده همیشگی از اون رو داره.

گردنبند نقره تک نگین قو
گردنبند قو هدیه نقره خاص و استثنایی مناسب برای هدیه روز ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

تولیدکنندگان نقره به دلیل تقاضای بالای بازار نسبت به زیورالات نقره سعی می‌کنند هر روز، یک استایل جدید روانه بازار بکنند. البته باید گفت که تقاضای بالا باعث رقابت شدید میان تولیدکنندگان شده. همین موضوع باعث شده کیفیت زیورالات نقره هم بالاتر بره. از طرف دیگه نقره‌هایی که در چند سال اخیر توی بازار هست، به قدری خوب آبکاری و پرداخت می‌شن که شما فرق بین نقره و طلای سفید رو متوجه نمی‌شید. پس می‌تونید در هر مراسمی به جای طلا ازش استفاده کنید! این یکی از دلایلی هست که خانم‌ها و آقایان بیشتر از قبل تمایل به خرید زیورالات نقره پیدا کردند.

۴ نکته مهم هنگام خرید هدیه زیورالات نقره

در خرید هدیه زیورآلات نقره نکات زیادی وجود داره که هر کدوم از اونها می‌تونه تعیین‌کننده باشه. پس لازمه که برای خرید زیورالات نقره هیچ عجله‌ای نداشته باشید. سعی کنید با خیال راحت برای خرید نقره برید. معمولا بهترین زمان برای خرید هر گونه زیورالاتی بخصوص انگشتر، بعد از ظهر و پس از فارغ شدن از مشغله روزمره هست. شاید دلیل این کار این باشه که معمولا سایز انگشت‌ها در اثر فعالیت روزانه و منبسط شدن، در بیشترین اندازه خودشون قرار می‌گیرند. پس بعد از ظهر هر روز بهترین زمان برای خرید زیورالات طلا یا نقره هست. به غیر از این نکته، حتما به نکات زیر هم توجه کنید تا هدیه مناسب‌تر و زیباتری تهیه کنید.

دستبند کارتیر مخصوص و شیک
دستبند نقره شیک و خاص مناسب هدیه ولنتاین و سالگرد ازدواج | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

تشخیص نقره بودن هدیه

همان طور که در مقاله قبلی گفته بودیم، به انگ یا نشانه هویتی زیورالاتی که می‌خواهید خرید کنید دقت کنید. به دنبال علامت حک شده S یا 925 و یا S925 بگردید. حتما در یک جایِ مخفیِ زیورالات نقره حک شده. اگر از نقره‌نما خرید می‌کنید، نگران نباشید، ما قبلا این کار رو کردیم. مطمئن خرید کنید. تمامی زیوالات نقره نما از نوع استرلینگ بوده و کیفیت آنها را صد در صد تضمین می‌کنیم.

گردنبند دخترانه قلب و بال سواروسکی
گردنبند نقره سوارسکی خاص مناسب برای هدیه ولنتاین، روز مادر و روز دختر | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

آبکاری نقره خیلی مهمه

اون چیزی که به نقره جلا می‌ده و باعث می‌شه رنگ زیورالات نقره سیاه نشه و رنگش ثابت بمونه، آبکاری نقره هست. معمولا نقره رو با رادیوم که بهش آب طلا هم می‌گن آبکاری می‌کنن. همین آبکاری رادیوم هست که باعث می‌شه خیلی‌ها به ظاهر، در تشخیص نقره و طلا دچار اشتباه بشن. پس توصیه می‌کنیم زیورالات نقره‌ای رو به عنوان هدیه خریداری کنید که آبکاری شده باشه، در غیر این صورت در کوتاه‌مدت تیره و کدر می‌شه.

گردنبند نقره دخترانه پرنده قلب
گردبند نقره قلب بسیار خاص و شیک مناسب برای هدیه ولنتاین و روز دختر و هدیه تولد | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

فریب زیورالات تقلبی نقره ایتالیایی رو نخورید

ایتالیا یکی از بهترین کشورهای تولیدکننده زیورالات نقره و طلا در کیفیت و ظرافت بالا در جهان هست. اسم انگشتر، دستبند یا گوشواره دخترانه ایتالیایی که می‌یاد، آب از دهان هر دختر خانمی جاری می‌شه. اما خیالتون راحت، با وضعیت تحریمی که الان کشورمون با اون مواجه هست، باور اینکه یک نقره‌ای، نقره ایتالیاست خیلی مشکله. یعنی نزدیک به صفره. اگر تونستید پیدا کنید حتما و حتما باید چند برابر قیمت نقره‌های بازار، براش پول پرداخت کنید.

اشتباهی که در مورد نقره ایتالیایی رخ می‌ده اینه که خیلی‌ها فکر می‌کنند که نقره ایتالیایی خالص‌تر هست. اما به واقع این جوری نیست. نقره مورد استفاده در نقره ایتالیایی همون نقره استرلینگ هست. یعنی مثل بقیه زیورالات نقره به ازای هر ده گرم نقره، ۹/۲۵ گرم نقره خالص داره و ۰/۷۵ گرم فلزات دیگه مثل مس. تنها تفاوت نقره ایتالیا با سایر نقره‌ها فقط در کیفیت ساخت و آبکاری اون هست.

گردنبند نقره دخترانه پروانه
گردنبند نقره سوارسکی خیلی خاص مناسب برای هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

بنابراین به صورت پیش فرض هر نقره‌ای رو که خریداری کردید، فکر نکنید که ایتالیایی هست. این روزها بیشتر زیورآلات نقره یا ساخت کشورمون هست و یا از کشور چین وارد کشور می‌شه و در نوع خود از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هست. البته باید بگیم که نقره‌های ایرانی رو دست کم نگیرید. نقره سازان ایرانی با تجربه‌ صدها ساله در ساخت نقره، جزو بهترین هنرمندان دنیا به شمار می‌رن. پس در موقع خرید و مواجهه با قیمت پائین‌تر نقره ایرانی، فکر نکنید کیفیت نداره.

جعبه هدیه

به یک چیزی که باید در هنگام خرید هدیه زیورالات نقره خیلی دقت کنید، زیبایی و شیک بودن جعبه هدیه یا کودویی هست که می‌خواهید تقدیم کنید. دقت کنید که این جعبه در خور زیورالات نقره شما باشد، چرا که اولین چیزی که هدیه‌گیرنده به چشم می‌بینه و تصویر ذهنیش از هدیه شکل می‌گیره، همین جعبه کادو هست. جعبه‌هایی که در نقره نما در اختیار شما قرار می‌گیرد، بعضا به اندازه‌ای زیبا، با دوام و در عین حال به دردبخور هست که هدیه‌گیرنده تا سال‌ها می‌تونه از این جعبه‌ها استفاده ‌کنه. نقره نما از جعبه‌های خیلی مطمئن و باکیفیتی برای بسته بندی زیورالات نقره استفاده می‌کنه. این جعبه‌ها کاملا ارگونومیک بوده و زیبایی دوچندانی به هدیه نقره شما می‌ده. نیازی به کادو کردن مجدد هم نداره.

خرید زیورآلات نقره به عنوان هدیه
جعبه زیورالات نقره مخصوص فروشگاه نقره نما | جنس جعبه بسیار ضخیم و مقاوم به ضربه است

نقره نما ارائه‌کننده زیورالات نقره

شما در نقره نما گزینه‌های زیادی برای هدیه دادن دارید. پشت هر زیورالات نقره نما یک دنیا فکر و احساس خوابیده. سن شما، سلیقه شما و حتی حسی که می‌خواهید به هدیه‌گیرنده بدید. همه اینها رو همراه با نقره تقدیم شما می‌کنیم. کافیه که هدیه یا کادوی مورد نظرتون رو از پیج اینستاگرام نقره نما یا فروشگاه وبسایت انتخاب کنید تا سریعا براتون ارسال بشه.

در فروشگاه وبسایت نقره نما چندین بخش وجود داره که هر کدوم به یک زیورالات خاص اختصاص داره. شاید یکی از پرطرفدارترین بخش‌های فروشگاه، بخش انگشتر، حلقه و حلقه ست باشه. در این بخض انگشترهای سولیتر و تک نگین خیلی خاصی وجود داره که حتما یکی از اونها می‌تونه کاندید خوبی برای هدیه شما باشه. در فروشگاه به غیر از بخش انگشتر، شما می‌تونید یک هدیه خوب از بخش ست انگشتر نقره، گوشواره نقره، دستبند نقره و گردنبند نقره گرفته تا نیم ست نقره و ست کامل نقره. انتخاب از شما و ارسال از ما.

گوشواره پر نقره به همراه گردنبند ( زنجیر و پلاک)
نیم ست پر نقره مناسب برای هدیه روز ولنتاین و هدیه تولد | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

نقره نما حس خوب هدیه دادن را همراه با نقره به شما تقدیم می‌کنه. ضمن اینکه جعبه‌های هدیه ارسالی ما ارزش نگهداری همیشگی رو داره. اگر جعبه‌تون بزرگ‌تر به نظر برسه، هیجان زده نشید، نقره‌تون بزرگ نیست، بلکه نصف جعبه کادو پر از حس پشتیبانی نقره نماست. مراقب باشید نریزه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×