هدیه به همسر | چند گردنبند نقره خاص

هدیه نقره

هدیه نقره و نوع آن بستگی به مناسبتی دارد که شما و همسرتان در آن قرار دارید. هدیه روز تولد، هدیه روز ازدواج، هدیه سالگرد ازدواج، هدیه سالگرد نامزدی، هدیه روز مادر مهمترین هدیه‌هایی هستند که شما می‌توانید تقدیم همسرتان کنید. اما در کنار اینها، شما می‌توانید روی هدیه ولنتاین، هدیه بارداری و یا هر هدیه غافل‌گیرکننده دیگری نیز حساب کنید. یکی از رایج‌ترین هدایای نقره‌ای که آقایان برای همسران خود خریداری می‌کنند، گردنبند نقره است. گردنبند نقره با شکوه خاصی در گردن خانم‌های عزیز، دلبری می‌کند. در این مقاله قصد داریم چندین مدل خاص و شیک گردنبد نقره معرفی کنیم. شما می‌توانید با کلیک روی عکس گردنبندها، آن را از فروشگاه نقره نما خریداری کنید.

گردنبند نقره دخترانه گل
گردنبند نقره طرح گل لاله مناسب برای هدیه ولنتاین یا هدیه تولد | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

چرا گردنبند نقره

به گمان نقره نما، گردنبند نقره زیباترین هدیه مورد پسند خانم‌هاست. طوقی از عشق که همیشه همسرتان بر گردن خود دارد. عشقی ماندگار که قرار است سال‌ها و سال‌ها در مقابل دیدگان شما باشد. در واقع شما با هدیه گردنبند روح نوازش را در سینه همسرتان جاری می‌کنید. همسرتان هر بار با پوشیدن این گردنبند به یاد عشق بی‌ نهایت شما خواهد افتاد. عشقی که سرشار از ناگفته‌هایی است که شما در قالب این هدیه در گوش همسرتان نجوا می‌کنید. ما در نقره نما استایل‌ها و مدل‌های مختلفی از گردنبد نقره را در معرض نمایش شما عزیزان قرار داده‌ایم. برخی از این مدل‌ها با مطالعه دقیق از بازار مد و فشن تهیه شده‌اند. در واقع ما به دنبال برآورده کردن یک هدف هستیم: تداوم بخشیدن به عشق همسران عزیز سرزمینمان ایران.

گردنبند نقره بینهایت در قلب
گردنبند نقره خاص طرح قلب و بی نهایت مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج | موجود در فروشگاه نقره نما (خرید کنید)

این گردنبد نقره‌ها چگونه انتخاب شدند؟

گردنبدهای نقره‌ای که اینجا معرفی می‌کنیم، همین جوری تصادفی انتخاب نشدند. یکی از بیشترین سوالاتی که در چند سال اخیر از فروشندگان و کارشناسان نقره نما پرسیده شده است، مربوط به نوع هدیه نقره برای همسر و یا دوستان صمیمی و به ویژه دختر خانم‌هاست. در این بین، سوالات زیادی هم در مورد گردنبند نقره پرسیده شده است. البته خریداران وفادار نقره نما با توضیحات و کپشن‌هایی که همراه با تصاویر محصولات در صفحه اینستاگرام منتشر می‌شود، پابه‌پای ما، زوایای مختلف زیورآلات نقره و زیبایی‌شناسی مربوط به آنها را بررسی می‌کنند. و البته نکات ارزنده‌ای را در قالب کامنت بیان می‌دارند. با ما همراه باشید تا چندین نکته را در مورد خرید هدیه نقره برای یک همسر دوست داشتنی با شما به اشتراک بگذاریم:

گردنبند نقره دو بینهایتی
گردنبند نقره بی نهایت مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج و هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره نما (خرید کنید)

خرید هدیه نقره برای دوست و همسر زندگی

اگر برای همسرتان یکی از این گردنبندها را به عنوان هدیه می‌خرید، فقط و فقط به این فکر کنید که با این گردنبند نقره همسرتان را خوشحال‌تر کنید. حالِ خوبِ همسر، رویای زندگی شما را طولانی‌تر خواهد کرد. دقیقا مثل یک گردنبد بی نهایت که می‌تواند عشقتان را مبدل به عشقی بی نهایت و بدون انتها کند. به همین خاطر یک پیش فرض ذهنی مهم را مرتبا برای خودتان تکرار کنید: “من در خرید هدیه نقره برای همسر و یار زندگیم به بودجه خرید توجه نمی‌کنم! باز هم تکرار کنید.

مهمتر از همه زیبایی و همخوان بودن گردنبند نقره با روحیات همسرتان است. سعی کنید حستان را همراه با هدیه زیبایتان، تقدیم همسرتان بکنید و به این سوال فکر کنید که “آیا این هدیه نقره می‌تونه همسر من رو زیباتر کنه؟”. پس بیایید قرار بگذاریم که تنها به زیبایی هدیه و خوشحال کردن همسرتان فکر کنید.

گردنبند نقره ضربان قلب
گردنبند نقره طرح قلب مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج یا نامزدی | موجود در فروشگاه نقره نما (خرید کنید)

همسرتان به چه چیزهایی علاقه دارد؟

نکته مهمی که در دادن هدیه نقره به همسرتان بسیار مهم است، توجه به سلیقه و خواست اوست. فهمیدن اینکه همسرتان چه علایقی دارد، کار سختی نیست. فقط کمی دقت به زیورالات نقره یا طلایی که استفاده می‌کند، سلیقه پوشش، اکسسوری، سنجاق سینه، رنگ روسری و … همه چیز را فاش خواهد کرد. کمی زرنگ باشید. در وقت‌های عادی با همسرت در مورد زیبایی‌ها صحبت کن. همسرتان خود بخود همه چیز را خواهد گفت. اگر در بازار نقره راه می‌روید، همسرت را به جلوی فروشگاه نقره‌فروشی راهنمایی کن و با توجه تمام در مورد هر کدام از زیورالات نقره ویترین صحبت کن. یادتان باشد خانم‌ها عاشق حس زیبایی‌شناسی و کنجکاوی آقایون هستند.

نیم ست نقره دایره ای مرواریدی
نیم ست نقره مروارید طرح کمیاب مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج | موجود در فروشگاه نقره نما (خرید کنید)

پس دقت کنید که همیشه در بخشی از دفتر کارهای روزمره، سلایق همسر خودتان را یادداشت کنید. بخشی از این سلیقه‌ها می‌تواند مربوط به دوست داشتن‌های هم نیم ست های مرواریدی از آن دسته زیورآلاتی است که برای هرنوع مناسبتی، کاربردی است. سر شماست. قبل از خرید هدیه نقره سری به این دفتر بزنید و ببینید که همسرتان از چه گردنبند نقره یا انگشتر نقره‌ای خوشش می‌آید. به همین راحتی! در فروشگاه نقره نما گردنبندهای نقره متعددی برای سلایق مختلف وجود دارد. از گردنبند نقره لاله، قلب، بال، بی نهایت، هلال ماه و ستاره گرفته تا گردنبند نقره برگ و مروارید. اینها همه و همه هدایایی هستند که می‌تواند گوشه‌ای از قلب همسرتان را نصیب شما کند.

گردنبند نقره ستاره دخترانه
گردنبند نقره طرح پرستاره مناسب برای هدیه تولد یا هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره نما (خرید کنید)

هدیه نقره را به چه مناسبتی برای همسرتان خریداری می‌کنید؟

مسلما هدیه سالگرد ازدواج با هدیه روز تولد و یا هر هدیه دیگری با یکدیگر متفاوت هستند. دقت کنید که هر مناسبتی هدیه مخصوص به خودش را دارد. فکر می‌کنید که اگر برای سالگرد ازدواج با همسرتان یک گردنبد نقره به شکل یک سر شیر بخرید، چه حسی به همسرتان دست می‌دهد؟ تصورش بسیار سخت هست. پس گردنبندی بخرید که علاوه بر دربرگرفتن سلایق همسرتان، احساسات مربوط به چنین روزی هم در نظر گرفته شود.

اگر هدیه نقره را برای روز تولد همسرتان انتخاب می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که آن را تا جایی که ممکن است، شخصی‌سازی کنید. شما می‌توانید لیستی از سلایق همسرتان را با مشاور فروش نقره نما در میان بگذارید. آنها پس از شنیدن حرف‌های شما بهترین گزینه را پیش روی شما قرار خواهند داد. یا می‌توانید ساخت گردنبند نقره را به شکل حرف اول نام کوچک همسرتان سفارش بدهید و یا همین کار را با حک کردن بر روی نقره انجام بدهید. خلاصه تا جایی که می‌توانید وسواس به خرج دهید.

گردنبند نقره برگی اشکی
گردنبند نقره طرح برگ مناسب برای هدیه تولد | موجود در فروشگاه نقره نما (خرید کنید)

از انتخاب نادرست خود ناراحت نشوید! باز هم امتحان کنید

حتما پیش خواهد آمد که گردنبند نقره‌ای را که برای همسرتان خرید می‌کنید، باب میل او نباشد. البته همسرتان هرگز این دوست نداشتن را به زبان نخواهد آورد. شما فقط از عادت‌های روزمره و یا حضور در مهمانی‌ها متوجه خواهید شد. هر موقع ببینید که همسرتان بیش از یک یا دو بار از هدیه گردنبند نقره استفاده نمی‌کند، مطمئن باشید که این گردنبند باب میل همسرتان نبوده است. در چنین مواقعی نگران نباشید. وقت برای جبران زیاد است. پس این بار هدیه نقره را با دقت بیشتری انتخاب کنید. مسلم بدانید که اگر گردنبند نقره را درست انتخاب کنید، همسرتان از استفاده کردن از آن هیچ وقت خسته نمی‌شود. این نشانه خوبی است و کار تمام است.

قدم بعدی این است که شما یک قطعه زیورالات نقره دیگر که با گردنبند نقره هماهنگ است، انتخاب کنید. پس باید منتظر مناسبت بعدی باشید. یک راه درست و عاقلانه این است که شما با خرید یک ست نقره یا یک نیم ست نقره، برای خودتان یک انبار هدیه نقره درست کنید. شما می‌توانید گردنبد نقره را به مناسبت سالگرد ازدواج تقدیم همسرتان بکنید. و گوشواره نقره را به مناسب تولد عشقتان. و به این ترتیب شما با یک تیر سه یا چهار نشان خواهید زد. ایده خوبی است، نه؟

گردنبند نقره بی نهایت بسیار خاص مناسب هدیه سالگرد نامزدی و هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره نما (خرید کنید)

چگونه از نقره نما هدیه مناسب همسرم را انتخاب کنم؟

نقره نما زیباترین طرح های نقره را برای مشتریان خود ارائه می‌کند. به غیر محصولات آماده، امکان سفارشی سازی و شخصی‌ سازی سفارشات شما نیز وجود دارد. شما می‌توانید در فروشگاه وبسایت و یا بخش هایلایت پیج اینستاگرام نقره نما به بخش مربوط به “هدیه همسر“مراجعه کرده و مناسب‌ترین هدایا را برای همسرتان انتخاب کنید. این بخش‌ها بر اساس میزان خرید مشتریان به عنوان هدیه همسر شکل گرفته و شامل هدایایی نظیر دستبند نقره، گوشواره نقره، حلقه یا انگشتر نقره، حلقه ست نقره، نیم ست و تمام ست نقره است. شاید در همان اوایل ورودتان به این بخش، هدیه مناسب خودتان را بیابید.

زنجیرو پلاک نقره قلب چندنگین به همراه تک نگین
گردنبند نقره طرح قلب کمیاب مناسب برای هدیه ولنتاین و هدیه سالگرد ازدواج | موجود در فروشگاه نقره نما (خرید کنید)

اما بخش گردنبند نقره در وبسایت نقره نما، حال و هوای دیگری دارد. عکس‌هایی که در این بخش گذاشته شده است، می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب شما باشد. لطفا به تمام زوایای عکس‌ها دقت کنید. برخی از گردنبندهای نقره همراه با نیم ست نقره ارائه شده است. در صورتی که خواهان خرید تنها گردنبند نیم ست هستید، لطفا به شماره واتس اپ پیام بدهید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×