چند مدل کادوی نقره خاص و شیک

نیمست نقره تک نگین قطره ای

کادوی نقره رو به کی می‌خوای بدی؟ کِی می‌خوای بدی؟ و کجا می‌خوای تقدیم کنی؟ اگر بتونی به این سه سوال پاسخ بدی، نصف راه رو رفتی. یعنی اینکه بعد از جواب دادن به این سه تا سوال، تنها کاری که باید انجام بدی، انتخاب خود کادوی نقره هست. در این مقاله به غیر از اینکه به این سه سوال پاسخ می‌دیم، چند مدل کادوی نقره خاص هم معرفی می‌کنیم. این مدل‌ها از بروزترین زیورالات نقره بازار هست. شیک و خاص! شما می‌تونید این زیورالات رو برای هدیه روز تولد، هدیه ولنتاین، هدیه روز مادر و روز زن و هدیه سالگرد ازدواج تقدیم دوست، مادر و یا همسرتون بکنید.

به مناسبت‌ها دقت کن

دقت کن که کادوی نقره تو به چه مناسبی داده می‌شه. اگر به تقویم رسمی و غیررسمی نگاه کنی معمولا مناسبت‌های زیادی برای هدیه دادن پیدا می‌کنی. مثل روز مادر، روز دختر، روز پسر، روز پدر، ولنتاین (روز عشق)، عید نوروز، شب چله، مجلس خواستگاری، ازدواج، سالگرد ازدواج و تولد. البته می‌تونی برای دورهمی، بارداری، فارغ‌التحصیلی، منزل مبارکی، و سوغات هم هدیه و کادوی نقره در نظر بگیری. اهمیت این مناسبت‌ها خیلی مهمه. برای مثال هدیه سالگرد ازدواج رو هیچ وقت نمی‌شه به جای هدیه مادر داد. یا هدیه و کادوی ولنتاین خاص‌تر از بقیه هست.

گردنبند نقره زیبای ستاره
گردنبند نقره ویژه و شیک مخصوص هدیه روز دختر و کادوی ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

آیا دوستت به اون هدیه یا کادوی نقره نیاز داره؟

معمولا هر کسی دوست داره کادوی نقره‌ای که به طرف مقابلش می‌ده، همیشه توی دستش، گوشش و یا گردنش ببینه. اگر کسی هم به شما چنین هدیه‌ای داد دقت کنید که وقتی باهاشی، ازش استفاده کنی. این رفتار نشون می‌ده که تو به دوستت و کادوی نقره‌ای که بهت داده، علاقه داری. دوستت هم با دیدن این رفتار تو، از این که بهش توجه داری، خوشحال می‌شه. محبت‌ها و دوستی‌ها اینجوری گسترش پیدا می‌کنه.

گوشواره نقره رزگلد
گوشواره نقره رزگلد فوق العاده شیک و باکلاس مناسب برای کادوی ولنتاین و روز عشق | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

آیا می‌دونید دوستتون به چه نوع نقره‌ای علاقه داره؟

هر خانم، آقا، دختر خانم و یا آقا پسری معمولا یک لیستی از هدایای مورد علاقه‌اش رو توی ذهنش داره. و حتما این لیست از فردی به فرد دیگه متفاوته. خیلی مهم هست که شما لیست علایقه طرف مقابلتون رو بدونید. البته ممکن هست یک سری خط قرمز هم توی ذهن دوستتون نسبت به هدایا و نوع هدیه وجود داشته باشه.  اگر شما سابقه دوستی یا آشنایی زیادی با دوستتون داشته باشید، حتما می‌دونید که آیا دوستتون به کادوی نقره علاقه داره یا نه و اگر علاقه داره، دنبال چه نوع زیورآلات نقره‌ای هست.  

گردنبند نقره قلب
گردنبند نقره قلب تک نگین فوق العاده خاص مناسب برای هدیه روز ولنتاین یا روز عشق | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

بسته بندی کادوی نقره‌ات رو خودت بساز!

بسته بندی کادوی نقره، ویترین هدیه تو هست. دریافت‌کننده هدیه به اولین چیزی که دقت می‌کنه، ظرفی هست که کادو توی اون قرار داره. حالا تصور کنید که این بسته بندی رو خودتون درست کرده باشید. معمولا بسته بندی دست‌ساز خیلی جلب توجه می‌کنه. چون که قبل از باز کردن کادو توسط دوستت، کلی می‌تونی در موردش صحبت کنی و این یعنی ارائه احساس همراه با کادوی نقره. حتما به رنگ بسته بندی دقت کن. از رنگی استفاده کن که دل دوستت رو ببره!

خرید زیورآلات نقره به عنوان هدیه
بسته بندی زیورالات نقره در فروشگاه نقره نما | شیک و کاملا محکم و بادوام

استفاده از گل نقره

اگر کادوی نقره تو خیلی ارزشمند هست، مثل یک سرویس خیره‌کننده، می‌تونی یک گل نقره هم روی جعبه کادوی خودت بزنی. گل‌های نقره انواع مختلفی دارند. بعضی از گل نقره‌ها، برگ‌های رنگی هم دارند. اگر کادوی اصلی شما گل نقره نیست و فقط به عنوان تزئین جعبه هدیه دارید ازش استفاده می‌کنید، بهتر هست از گل‌های رنگی استفاده کنید. این جوری دارید به کادوی نقره خودتون یک حس طبیعی می‌بخشید.

حلقه ست آفتاب و مهتاب
حقله ست نقره آفتاب و مهتاب، خاص و شیک مخصوص نامزدی و ازدواج | موجود در فروش نقره نما (کلیک کنید)

یک هدیه خوب به زوج‌های جوان

اگر دوستتون از جمله عروس خانم‌ها و یا آقا دامادهایی هست که تازه به خانه بخت رفته، یک شکلات‌خوری یا گزخوری نقره خیلی می‌تونه نقش مهمی بازی کنه. معمولا خرید زیورآلات نقره برای چنین زوج‌هایی نمی‌تونه خوشحال‌کننده باشه. چون که زوج‌ها قبل از عروسی، زیورآلات و جواهرات خودشون رو خرید کردند و ممکنه در مراسم عقد یا عروسی هدایای زیادی دستشون رسیده. پس پیشنهاد می‌کنیم به سراغ گزخوری نقره برید. یادتون باشه که همیشه یک جای خالی روی میز یا ویترین زوج‌های جوان برای این کادوی نقره وجود داره.

دستبند نقره ظریف چند بی نهایت
دستبند نقره بی نهایت شیک و خاص مناسب هدیه ولنتاین، هدیه تولد، هدیه سالگرد ازدواج | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

انتخاب یک مکان خوب برای دادن کادوی نقره

اگر می‌خواهید که کادوی نقره شما خیلی به یاد ماندنی باشه، باید کمی زحمت بکشید. شما می‌تونید یک رستوران، کافی شاپ و یا یک هتل خوب انتخاب کنید و هدیه‌تون رو تقدیم کنید. این جوری باعث می‌شه دوستتون هر سری به اون مکان بره، به یاد کادوی شما بیفته. با این کار شما یک ارزش عاطفی هم به کادوتون می‌دید.

صحنه‌چینی کنید

شما می‌تونید به بهانه یک قرار کاری و یا قدم زدن با دوستتون، یک مهمونی غافل‌گیرکننده در یک کافی شاپ و یا یک هتل براش بگیری. می‌تونید چند نفر رو هم دعوت کنید و با یک برنامه‌ریزی از قبل انجام شده، به گارسن بگید که به محض ورود به کافی شاپ و یا هتل، کادوی نقره شما رو همراه با کیک بیاره و مقابل دوستت بگذاره. این غافلگیری باعث می‌شه که هدیه شما هیچ وقت از یاد دوستتون نره.

کادوی نقره

نقره با طعم قهوه و یک مناسبت‌ غیرمتعارف

معمولا یک سری نغمه‌های غم‌انگیز در زندگی هر کسی پیدا می‌شه که آدم رو تا قعر وجودش در غم و غصه فرو می‌بره. به ویژه روزهایی که دچار مصیبت از دست دادن یکی از اعضاء خانواده می‌شیم. اگر قصد دارید که دوستتون رو در این روزهای سخت همراهی کنید و بخشی از غم‌هاش رو به دوش خودتون بکشید، حتما یک هدیه یا کادوی خوب براش بخرید. مطمئن باشید اشتباه نمی‌کنید. این کادوی شما دقیقا نقش همان قهوه‌ای رو بازی می‌کنه که باعث ترشح هورمون‌های شادی‌آور دوپامین و گلوتامات می‌شود. پس اگر علاقه دارید که چند ساعتی دوستتان را از یک غم بزرگ دور کنید، حتما با یک کادوی نقره با طعم قهوه مهمانش کنید.

دستبند نقره بی نهایت اینفینیتی
دستبند نقره بی نهایت شیک و خاص مناسب هدیه ولنتاین و هدیه تولد | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

کادوی نقره‌‌تون رو از نقره‌های باکیفیت انتخاب کنید

خیلی وقت‌ها پیش می‌یاد که موقع خرید کادوی نقره فقط به قیمت هدیه توجه می‌کنیم و اصلا دقت نمی‌کنیم که شاید این کادو نتونه توجه دوستتون رو جلب کنه. بخصوص زمانی که کادوی نقره رو از یک وبسایت خرید می‌کنیم. واقعیت این هست که عکس کادوی نقره نمی‌تونه زوایای مختلف اون رو نشون بده. تا زمانی که شما به هدیه مورد نظرتون دست نکشید و لمسش نکردید، تصور کاملی از اون هدیه دستتون نمی‌یاد. پس پیشنهاد می‌کنیم که به غیر از قیمت به کیفیت کار هم دقت کنید. به عنوان یک نکته توصیه می‌کنیم که خرید یک النگوی نقره باکیفیت خیلی بهتر از خرید یک سرویس و یا اکسسوری نقره بی‌کیفیت هست.

دستبند کارتیر مخصوص و شیک
دستبند نقره کارتیه خاص مناسب هدیه سالگرد ازدواج و هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

هر کادوی نقره دست‌سازی لزوما خوب نیست

خیلی‌ها فکر می‌کنند که به صرف دست‌ساز بودن زیورآلات نقره، دریافت‌کننده کادو خیلی خوشحال می‌شه. اما واقعا این جوری نیست. اگر هدیه‌تون یک پلاک اسم نقره باشه شاید بد نباشه. چیزی مثل حرف اول اسم دوستتون و یا اسم کوچک دوستتون در قالب یک پلاک و چیزهایی مثل این. اما اگر قصد دارید که یک النگو، گردنبند، اکسسوری، سرویس و یا گل سینه به دوستتون بدید، بهتره که دستی نباشه. در بیشتر مواقع، جلوه و شیک بودن زیورآلات نقره صنعتی خیلی توی چشم هست تا زیورآلات نقره دست‌ساز.

گردنبند نقره دخترانه پروانه
گردنبند نقره پروانه مناسب هدیه روز دختر و هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

یک نگین خوب می‌تونه کادوت رو بسازه!

همیشه یک نگین خوب می‌تونه کادوی نقره شما رو منحصربه‌فرد کنه. مخصوصا اگر این نگین، طرح جذابی داشته باشه. طرحی مثل قلب، پروانه، کلید سُل موسیقی و یا یک تاج ظریف. می‌تونید نگین صورتی انتخاب کنید که با رنگ نقره ست بشه. دقت کنید که رنگ پوست دوستتون هم خیلی مهم هست. در یکی از مقالات قبلی در مورد انتخاب نقره و رنگ پوست اطلاعاتی رو ارائه کردیم.

گردنبند نقره تک نگین قو
گردنبند نقره تک نگین سوارسکی مدل قو و بته جقه | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

ست نقره پروانه و پیشنهادی استثنائی

اینجا قصد داریم که یک هدیه خاص به مناسبت روز دختررو بررسی کنیم. سعی می‌کنیم به نکاتی اشاره کنیم که توی این کادو به دردتون بخوره. شما هم اگر نظری دارید، از طریق فرم “تماس با ما” برای نقره نما ارسال کنید.

روز دختر که می‌یاد، مادر یا پدر خونه به فکر یک هدیه خوب می‌افتند که به دخترشون تقدیم کنند. ما، ست نقره پروانه رو پیشنهاد می‌کنیم. حتما می‌دونید که پروانه نمادی چی هست. پروانه قبل از اینکه بتونه پرواز کنه، یک کرم هست که دور خودش رو پیله می‌بنده و بالاخره تبدیل به یک پروانه بسیار زیبا می‌شه. اگر دختر شما از اون دسته افرادی هست که به پروانه علاقه داره، حتما به دنبال یک تغییر بزرگ در زندگیش هست. شما بایستی دخترتون رو در این تغییر همراهی کنید. پس می‌تونید با خرید یک کادوی نقره ست یا نیم ست پروانه به بخشی از رویای اون شکل بدید.

نیم ست نقره پروانه مناسب هدیه روز دختر و هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

اگر دخترخانم شما در سنین ۱۸ تا ۲۰ سالگی قرار داره و همچنان به طرح‌‌های پروانه علاقه داره، مطمئن باشید که در کتاب‌های شعر خودش دنبال یک فضای پر از عاطفه، عشق و علاقه می‌گرده. پس برای اینکه به این حس او پاسخ بدید، یک ست نقره پروانه هدیه خوبی می‌تونه باشه. این جوری شما بال‌های عشق دخترتون رو قوی‌تر می‌کنید و به روزهای عاشقانه‌تر امیدوار. این یک شروع جدید به سوی عاشقانه‌های دوران جوانی است. و حتما دخترتون تا حالا متوجه شده که پدر و مادرش با خرید این هدیه چی می‌خوان بهش بگن!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×