محبوب‌ترین مدل‌های انگشتر نقره برای آقایان + عکس

انگشتر نقره مردانه

یکی از بهترین و بی‌نظیرترین زیورآلات برای آقایان ، انگشتر نقره مردانه است. انگشتر نقره برای سلامتی مفید است و جذابیت آقایان را افزایش می‌دهد. اگر قصد خرید هدیه برای همسر خود را دارید از این مطلب می‌توانید به عنوان یک راهنمای خرید کادو ولنتاین یا روز مرد استفاده کنید.

یکی از مزیت‌های خرید نقره و انگشتر نقره این است که شما به راحتی و در منزل با استفاده از 8 روش خانگی برای براق کردن زیورآلات نقره ، می‌توانید آن‌ها را جلا دهید.

مزیت دیگر خرید انگشتر نقره اشکال و انواع مختلف آن است که برای هر سلیقه‌ای انتخاب وسیعی را فراهم می‌کند. برای اینکه خرید درستی داشته باشید باید نکاتی را در خصوص این محصول بدانید که در این مقاله به آن‌ها پرداخته می‌شود.

نکات کلی برای خرید انگشتر نقره

عیار و مدل انگشتر نقره مردانه شیک

نقره استرلینگ ، یکی از بالاترین عیارهای نقره است. معمولاً بر روی زیورآلاتی با این عیار عدد 925 درج شده است. این عیار حاوی 5/92 درصد نقره خالص و 5/7 درصد فلزات دیگر است. هنگام خرید انگشتر نقره به عیار و عدد درج شده روی آن دقت کنید.

نکته مهم دیگر هنگام خرید انگشتر، توجه به مدل آن است. انگشترهای نقره مدل‌ها و طراحی‌های فراوانی دارند و از این نظر همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. اگر طرفدار سبک کلاسیک، مجلسی و یا مذهبی هستید، مطمئن باشید که در بین انگشترهای نقره می‌توانید مدل مورد نظر خود را بیابید.

سایز انگشتر

هنگام خرید انگشتر به سایز آن توجه کافی داشته باشید. انگشتر سایز خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باعث اذیت شدن شما می‌شود. در هوای سرد انگشتان دست کوچک می‌شوند پس بهتر است سایز انگشتتان را زمانی که هوا گرم است مثلا بعدازظهر محاسبه کنید. اگر چند سایز مختلف به دست آوردید، سایز بزرگتر را مبنای خرید قرار دهید.

رینگ و نگین انگشتر

هنگام خرید انگشتر به رینگ آن توجه کنید. انگشتری را انتخاب کنید که مفصل دست شما را نپوشاند و هنگام استفاده از آن بتوانید به راحتی مفصل انگشت را حرکت دهید. همچنین رینگ انگشتر باید صاف و یکدست باشد و زدگی نداشته باشد.

استفاده از نگین در انگشتر نقره زیبایی آن را دوچندان می‌کند. شما می‌توانید مطابق سلیقه خودتان و فواید نگین‌ها، یکی از انواع آن را انتخاب کنید. هنگام انتخاب نگین به کیفیت آن نیز توجه داشته باشید.

انگشتر نقره مردانه خاص

در ادامه تعدادی انگشتر نقره مردانه خاص موجود در بازار معرفی می‌شوند.

انگشتر نقره مردانه دست ساز مشهد

مشهد یکی از قطب‌های صنایع دستی ایران محسوب می‌شود. یکی از این صنایع دستی انگشتر نقره زنانه و انگشتر نقره مردانه دست‌ساز است که جواهرسازان چیره‌دست آن را می‌سازند. ارزش انگشترهای دست‌ساز در مقایسه با انگشترهای ساخته شده ماشینی یا ریخته‌گری بیشتر است. در این انگشترها، نگین‌هایی مانند فیروزه، زمرد، عقیق و یاقوت به کار می‌روند.

انگشتر نقره مردانه دست ساز مشهد

انگشتر نقره مردانه دست ساز تبریز

رکاب انگشتر نقره مردانه در شهر تبریز توسط هنرمندان به صورت دست‌ساز طراحی می‌شود. روش تراش و درست کردن رکاب انگشترهای نقره دست ساز یکی از مزیت‌های آن‌هاست. این رکاب‌ها به صورت اره‌کاری شده تولید می‌شوند و می‌توان انواع نگین‌ها را بر روی آن‌ها سوار کرد. هنگام خرید انگشتر دست‌ساز، تشخیص دست ساز بودن آن اهمیت زیادی دارد. یکی از ویژگی‌های اصلی انگشتر نقره مردانه دست ساز، جلای فلزی بیشتر و نقش و طرح ریزتر است که باعث بالاتر رفتن قیمت آن می‌شود.

انگشتر نقره مردانه دست ساز تبریز

انگشتر نقره مردانه ترک

صنعت جواهرسازی ترکیه در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. ترکیه با طراحی‌های خلاقانه و زیبا جایگاه ویژه‌ای در این صنعت پیدا کرده است. شما می‌توانید مطابق سلیقه‌تان از بین مدل‌های ترک یکی را انتخاب کنید.

انگشتر نقره مردانه ترک

انگشتر نقره مردانه نگین مشکی

یکی از رنگ‌های پرطرفدار برای نگین انگشتر، نگین مشکی است. عقیق سیاه، حدید سیاه و الماس سیاه از جمله نگین‌های سیاه هستند که هر کدام خواص مخصوص به خود را دارند. انگشتر نقره با سنگ سیاه در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد و یکی از مدل‌های خاص به شمار می‌رود.

انگشتر نقره مردانه نگین مشکی

قیمت انگشتر نقره مردانه

انگشتر نقره مردانه در طرح‌ها و وزن‌های مختلفی ارائه می‌شود و قیمت آن‌ با توجه به کیفیت کالا، طرح و وزن آن مشخص می‌شود. نگین انتخاب شده توسط شما هم یکی از عوامل اثرگذار بر روی قیمت انگشتر است. انگشترهای دست ساز که در بالا معرفی شدند، قیمت بیشتری نسبت به انگشترهای ساخته شده ماشینی دارند.

تنوع در طرح‌ها رنج وسیعی از قیمت را در اختیار شما قرار می‌دهد و این امکان را می‌دهد که با توجه به بودجه مورد نظرتان خرید کنید.

فواید استفاده از نقره برای بدن

بد نیست قبل از خرید، اطلاعاتی هم درباره فواید نقره داشته باشید. فلز نقره خواص درمانی فراوانی دارد. این فلز نسبت به آنتی‌بیوتیک‌ها خاصیت ضد باکتریایی بیشتری دارد. داروهایی که حاوی نقره هستند، سیستم ایمنی بدن را ضعیف نمی‌کنند. علاوه بر این با استفاده از زیورآلات نقره می‌توان به وجود مشکل کلیوی پی برد زیرا نیتروژن موجود در عرق بدن سبب ایجاد واکنش در نقره و درخشان شدن آن می‌شود. برعکس این حالت زمانی است که زیورآلات نقره، تیره می‌شوند؛ در این حالت می‌توان به این پی برد که غدد درون‌ریز دچار مشکل هستند.

بهتر است برای تقویت قلب، از یک حلقه نقره در انگشت کوچک دست چپ استفاده کنید و همچنین اگر این حلقه نقره را در انگشت اشاره یکی از دو دست استفاده کنید باعث بهبود عملکرد سیستم گوارش خواهد شد.

در این مقاله نکات مهم برای خرید انگشتر نقره در اختیار شما قرار داده شد و معروف‌ترین انگشترهای موجود در بازار معرفی شدند. هنگام خرید انگشتر و برای داشتن انتخابی عالی به این نکات توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×