روش‌های جستجو و رسیدن به کادوی زیورآلات نقره مناسب

کادوی زیورآلات نقره

همیشه اتفاقاتی مثل خواستگاری، عروسی و سالگردها بهانه خوبی رو برای کادو دادن درست می‌کنند. بعضی‌ها هم که بر اساس علاقه‌ای که به فلزات قیمتی دارند، خوره دادن کادوی زیورآلات نقره به دوستاشون هستند. اما این وسط مشکلی که اکثر وقت‌ها پیش می‌یاد، پیدا کردن یک هدیه مناسب از فروشگاه‌های نقره‌فروشی یا شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک و یا وبسایت‌های فروشگاهی هست. البته نمی‌خواد خیلی متخصص باشید. با کمی اطلاعات و دانش می‌تونید کار جستجو و پیدا کردن هدیه مناسب رو خودتون انجام بدید. کار خاصی نداره. فقط کافیه این مقاله رو تا آخرش مطالعه کنید. همه چی دستتون می‌یاد.

بررسی ایده‌های مختلف

برای اینکه ایده خوبی برای خرید کادوی زیورآلات نقره به ذهنتون بیاد، بهتره که چرخی در شبکه‌های اجتماعی بزنید. تو کشور ما اینستاگرام و فیسبوک حرف اول رو می‌زنند. فقط کافیه که گشتی توی صفحات اینستاگرام بزنید. عکس‌های جذاب از مدل‌های مختلف که هر کدوم یک قطعه جواهر رو در معرض نمایش گذاشتند. یادتون باشه که قرار نیست هر چیزی رو که دیدید، خریداری کنید. هدف اینه که تصاویری که می‌بینید، یک شاخص یا سبک تو ذهنتون بسازه. با این کار وقتی رفتید بازار، می‌تونید سلیقه خوبی برای خرید نقره به خرج بدید.

غیر از این، یک نکته مهم دیگه: موقع تماشای ویترین فروشگاه هم این دو سوال رو مرتب از خودتون بپرسید: الف. “آیا گیرنده هدیه، زیورآلات نقره پر زرق و برق دوست داره یا نقره ساده؟” ب. “آیا گیرنده هدیه دنبال زیورآلات نقره یک تکه هست یا جواهرات نقره چند تکه و پیچیده رو پسند می‌کنه؟” پ. “آیا گیرنده هدیه دنبال یک کادوی زیورآلات نقره هنری هست یا براش فرقی نداره؟”. و سوالاتی از این دست. برای مثال اگر مخاطب شما بیشتر عاشق سنگ باشه، باید بفهمید که سنگ رو بیشتر روی حلقه نقره دوست داره یا روی النگوی نقره. شاید هم عاشق گردنبند نقره باشه. ساعت نقره، سنجاق سینه نقره، دستبند و اکسسوری نیز از گزینه‌های دیگه‌ای هست که می‌تونید بهش فکر کنید. اینها تماما سوالاتی هست که در تصمیم، انتخاب و خرید شما خیلی تاثیر داره. و کار شما رو خیلی راحت‌تر می‌کنه.

جستجوی کادوی زیورآلات نقره با گوگل

هر اطلاعاتی که از کادوی نقره دارید وارد گوگل کنید و حسابی سرچ کنید. به قول یکی از دوستان، گوگل خیلی خوش انصافه و هر چیزی خواستی در اختیارت می‌گذاره. سعی کنید هر اطلاعاتی که مد نظرتون هست رو پیدا کنید. اونها رو لیست کنید و با هم مقایسه کنید. با این کار متوجه می‌شید که منظور نظرتون چی هست و دقیقا دنبال چی هستید؟ جستجو در گوگل می‌تونه بازه‌های مختلف قیمتی رو هم در اختیار شما قرار بده.

کادوی زیورآلات نقره

سبک مخاطبتان چیست؟

اگر فکر می‌کنید دوستتون دنبال سبک خاصی نیست، دنبال زیورآلات نقره کلاسیک و ساده باشید. اما اگر می‌دونید که گیرنده هدیه از کارهای خاص خوشش می‌یاد، از خرید زیورآلات نقره پر زرق و برق، بزرگ و رنگارنگ خودداری کنید. اما اگر گیرنده هدیه عاشق جواهرات هست، اون موقع باید خیلی دقت کنید. شاید خرید یک کادوی زیورآلات نقره با یک سنگ منحصر به فرد بد نباشه. چیزی مثل گردنبند نقره همراه با یک مروارید و یا یک جفت گوشواره با سنگ یاقوت که مثل ستاره روی گوشتون می‌درخشه.

یک کادوی نقره رو به سلیقه خودت انتخاب کن

اگر کار انتخاب کادوی نقره سخت شد، دنبال چیزی باشید که سبک و سیاقش هم برای شما و هم گیرنده هدیه معنی داشته باشه. مثل یک زیورآلات نقره که یک اسم یا پیامی روش حک شده باشه. می‌تونید یک گردنبند نقره یا دستبند نقره سفارش بدید و تاریخ تولد و یا اسم دوستتون رو روی اون حک کنید.

از فروشنده نقره کمک بگیرید

اگر ایده‌هاتون تموم شد و دیگه راهی براتون نمونده باشه، بهتره که از فروشنده زیورآلات نقره مشورت بگیرید. در این مورد خجالتی نباشید. هر سوالی داشته باشید، بپرسید. مسلما فروشنده‌ها بخشی از حضورشون برای پاسخ دادن به سوالات شماست. وقتی با فروشنده صحبت می‌کنید در مورد علایق خودتون و علایق گیرنده هدیه، اطلاعاتی رو ارائه بدید. می‌تونید دو تا موضوع رو از فروشنده متوجه بشید: الف. کارهایی که مردم بیشتر طرفدار اونها هستند. ب. اینکه چه نوع سبکی شما رو به هیجان درمی‌یاره. نقش مهم فروشنده می‌تونه این باشیه که گزینه‌ها رو محدود و محدودتر کنه و در انتخاب نهایی کمک بزرگی کنه.

کادوی زیورآلات نقره آس و خاص

اگر به هر دلیلی قصد خرید زیورآلات نقره گران قیمت رو داشتید، حتما و حتما از فروشنده درخواست کنید که یک ضمانت‌نامه کتبی همراه با فاکتور به شما ارائه بده. این ضمانت‌نامه باید این موضوع رو مشخص کنه منحصربه‌فرد هست و از ارزش بالایی برخوردار هست. 

زیورآلات نقره باید استرلینگ باشه

در مورد نقره استرلینگ و روش‌های شناخت اون به طور مفصل توضیح دادیم. می‌تونید به مقاله “” مراجعه کنید. فقط به یک موضوع دقت کنید. برخی از بدلیجات در بازار هستند که با علامت EPNS (که با نیکل آبکاری می‌شوند) مشخص می‌شوند. این بدلیجات شباهت عجیبی با نقره دارند و باید مراقب بود که به جای نقره نخرید.

کادوی نقره الماس نشان!!!

اگر به هر دلیلی قصد خرید زیورآلات نقره همراه با الماس داشتید، باید به این نکات توجه کنید. غیر از خود نقره که شناخت عیار اون با عدد 925 مشخص می‌شه، شناخت الماس فوت و فن متفاوتی داره. معمولا الماس بر اساس رنگ، وضوح، برش و عیار شناخته می‌شه. دقت کنید که رنگ الماس از زرد تا رنگ شیشه‌ای متغیر هست. در شناخت الماس حتما و حتما از یک کارشناس خبره استفاده کنید. وزن الماس بر حسب قیراط هست که هر چقدر قیراط آن بالاتر باشد، قیمت آن بسیار بالاتر می‌رود.

نقره مروارید نشان گزینه‌ای بسیار مناسب

خرید نقره منقوش به مروارید یک گزینه بسیار به صرفه هست. در بازار مروارید به سه صورت مصنوعی، پرورشی و طبیعی یافت می‌شه. بین این سه نوع، مروارید طبیعی بسیار باکیفیت هستند. اما به خاطر قیمت بالا، خرید اون رو زیاد توصیه نمی‌کنیم. فقط موقع خرید دقت کنید که رنگ مروارید، کدر نباشه. در خرید زیورآلات نقره که سنگ قیمتی داشته باشند هم وضعیت مثل مروارید هست. سنگ‌های قیمتی هم در سه مصنوعی، پرورشی و طبیعی یافت می‌شوند. رنگ سنگ‌های پرورشی که در شرایط آزمایشگاهی تولید می‌شوند، روشن‌تر از انواع طبیعی هست. دقت کنید که سراغ سنگ‌های مصنوعی نرید. این سنگ‌ها از پلاستیک ساخته می‌شوند و خرید زیورآلات نقره‌ای که سنگ مصنوعی داشته باشه، یک فاجعه بزرگ محسوب می‌شه.

خرید کادوی زیورآلات نقره به صورت آنلاین

شاید تا الان براتون پیش نیومده که زیورآلات نقره رو به صورت آنلاین خریداری کنید. برای تجربه هم شده، یک بار این کار رو انجام بدید. معمولا تنوع و قیمت زیورآلات نقره در فروشگاه‌های اینترنتی و مجازی خیلی بالاست و مسلما گزینه‌های زیادی پیش روی شماست. 

کادوی نقره با بسته‌بندی معنا پیدا می‌کنه

بسته‌بندی ویترین کادوی نقره شماست. انتخاب بسته به اندازه انتخاب کادوی نقره مهم هست. بعضی وقت‌ها بسته‌بندی به اندازه هدیه اصلی باعث غافل‌گیری دوستتون می‌شه. پس تمام تلاشتون رو بکنید تا بسته خوبی انتخاب کنید. ما در نقره نما روی بسته بندی، حساسیت فوق‌العاده بالایی داریم. شما می‌تونید برای خرید بسته‌بندی خلاقانه به کارشناسان ما پیام بدید و در اسرع وقت بسته مورد نظرتون رو دریافت کنید.

کادوی زیورآلات نقره

هدیه و کادو رو خلاقانه تقدیم کنید

در این مورد هر کسی یک روش خاصی داره. بعضی‌ها کادوی خودشون رو در یک جایی مخفی می‌کنند و با این روش، دوستشون رو غافل‌گیر می‌کنند. دوستی تعریف می‌کرد که کادوی نقره رو توی کلاه ایمنی دوچرخه پنهان کرده بود. ظاهرا گیرنده هدیه 15 دقیقه دنبال هدیه گشته بود و در نهایت کنار دوچرخه پیدا کرده بود. شما هم می‌تونید یک روش خوب برای سر به سر گذاشتن دوستتون انتخاب کنید.

کادوی زیورآلات نقره

یک سناریوی جالب

معمولا دریافت‌کننده هدیه انتظار داره که هدیه رو از شما دریافت کنه. اما شما می‌تونید هدیه رو به یک نفر دیگه بدید تا اون به دریافت‌کننده هدیه تقدیم کنه. این روش خوبی برای غافل‌گیری هست. بخصوص در عروسی‌ها. برای این کار می‌تونید از یکی از بچه‌های کم سن و سال فامیل استفاده کنید. بعضی‌ها روش خلاقانه‌تری هم سراغ دارند. شما می‌تونید کادوی زیورآلات نقره رو به قلاده دور سر حیوانات خانگی ببندید. ایده خوبیه. نه؟

کادوی زیورآلات نقره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×