آویز نقره نما ، هدیه‌ای فوق‌العاده

آویز نقره نما

شاید برایتان سوال شده است که اکسسوری نقره شامل چه زیورآلاتی می‌شود. آویز نقره نما یکی از این زیورآلات است که طرفداران زیادی دارد. اگر در انتخاب آویز دقت کافی به خرج دهید و اصول را رعایت کنید، زیبایی آن دو چندان خواهد شد.

شما می‌توانید آویز را به صورت مستقل انتخاب کنید و نیازی به ست کردن آن با سایر زیورآلات مانند گوشواره یا حلقه نیست. دقت کنید که درباره مروارید و الماس و سنگ‌های قیمتی باید قانون ست کردن را رعایت کرد. آویزها به عنوان هدیه هم انتخاب مناسبی هستند و فقط باید بدانید شخص هدیه گیرنده چه سبکی را دوست دارد.

این متن با هدف کمک به شما در انتخاب آویز نقره نما نوشته شده است. در ادامه درباره انواع آویز نقره توضیحاتی آمده است.

آویز نقره نما ، هدیه‌ای فوق‌العاده

چند نکته در انتخاب آویز

برای استفاده از آویز نقره نما به زنجیر نقره نیاز دارید. به همین دلیل بهتر است هنگام انتخاب آویز، زنجیر مناسبی برای آن انتخاب کنید. اگر زنجیر آن را از قبل دارید و قصد خرید زنجیر جدیدی ندارید، به این نکات توجه کنید.

  • توجه کنید که آویز، سنگین‌تر از زنجیر نباشد یا حداقل هم ‌وزن آن باشد. اگر این مورد را در نظر نگیرید، امکان پاره شدن زنجیر و گم شدن آویز وجود خواهد داشت.
  • رنگ زنجیر و آویز باید همخوانی داشته باشند. اگر انتخابتان آویز نقره نما یا طلای سفید بود، زنجیرهایی از جنس طلای سفید، نقره یا پلاتین مناسب هستند.
  • طرح زنجیر نقره و آویز نقره نما باید متناسب باشند. زنجیرهای ساده بهترین انتخاب هستند.
  • قفل آویز و ضخامت زنجیر باید متناسب باشند. قفل باید به اندازه‌ای بزرگ باشد که بتوان زنجیر را از میان آن عبور داد.

انتخاب سبک آویز

یک آویز با هر سبکی، به زیبایی گردن اضافه می‌کند. آویز نقره نما بهترین زیورآلات برای هدیه دادن است زیرا در انتخاب آویز امکان اشتباه در تشخیص سایز وجود ندارد. همچنین آویزها تنوع بالایی دارند و برای هر مناسبت و سلیقه‌ای، آویز مناسب وجود دارد و دامنه قیمت آن‌ها گسترده است و شما می‌توانید متناسب با بودجه خود یک آویز انتخاب کنید.

فرقی نمی‌کند که شما برای چه کسی آویز را انتخاب می‌کنید چون همیشه می‌توانید آویزی با مدل و قیمت دلخواه‌تان را پیدا کنید. آویز نقره نما می‌تواند احساسات شما را به راحتی بیان کند مثلاً یک آویز قلبی شکل نشان‌دهنده عشق شماست یا آویزهایی با طرح ستاره می‌توانند به همسر شما نشان دهند که تا چه اندازه برای شما بی‌نظیر است و آویز الماس انگیزه و نیت جدی شما را می‌رساند. در ادامه انواع آویز معرفی می‌شوند.

آویزهای کلاسیک (آویز نقره زمرد، آویز نقره عقیق، آویز نقره یاقوت)

آویز نقره نمای سبک کلاسیک همیشه مد است. این آویزها علاوه بر نقره از طلا هم ساخته می‌شوند و با سنگ‌های قیمتی یا مروارید تزئین می‌شوند. آویزهای سنگی با گوشواره قابل ست کردن هستند. آویزهای کلاسیک به دلیل طراحی زیبایشان بسیار چشم ‌نواز هستند. این آویزها در موقعیت‌های رسمی و قرارهای مهم کاری قابل استفاده هستند. این آویز برای هر سن و سلیقه ‌ای مناسب است و می‌توانید آن را به عنوان هدیه انتخاب کنید.

آویزهای با طرح‌های مختلف (آویز نقره فروهر، آویز نقره انار، آویز نقره فرشته)

این نوع آویزها در اشکال مختلفی وجود دارند و در هر فروشگاهی به وفور پیدا می‌شوند. طرح این آویزها ستاره، انار، فرشته، فروهر، قلب، ماشین، گل و… را شامل می‌شود. این آویز و طرح انتخابی شما، شخصیتتان را نشان می‌دهد. اگر قصد دارید که این آویز نقره نما را به عنوان هدیه بخرید از سرگرمی‌ها و علاقه‌مندی‌های او اطلاعات کسب کنید و طبق سلیقه‌اش یک طرح را انتخاب کنید.

آویزهای مذهبی (آویز نقره و ان یکاد)

این نوع آویز نقره نما مناسب هدیه دادن به اقوام و دوستان نزدیک است و معمولا آیات قرآن بر روی آن‌ها حکاکی شده است و یا به طرح صلیب یا تصویر افراد مقدس هستند.

آویز نقره مردانه

فلز نقره در میان آقایان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است و شما می‌توانید از آن به عنوان هدیه استفاده کنید. در انتخاب آویز نقره نما برای یک آقا به تناژ پوست او دقت کنید اگر پوست وی تناژ سرد داشت، پلاتینیوم و نقره مناسب‌ترین گزینه هستند. برای پوست گرم زیورآلات طلایی و مسی و برای پوست خنثی هر دو نوع مناسب هستند.

در انتخاب گردنبند و آویز نقره نما برای یک آقا به گردن وی دقت کنید. اگر گردنش پهن است، آویزهای پهن و بزرگ بهترین گزینه هستند و اگر گردنی لاغر دارد، انتخاب‌های ظریف‌تر مناسب هستند.

آویزهای مردانه به اندازه آویزهای زنانه پر زرق و برق و متنوع نیستند و طراحی‌های ساده‌تری دارند. در انتخاب آویز برای آقایان به خصوصیات شخصی و رفتارهای آنان دقت کنید.

آویز نقره زنانه

آویزهای نقره زنانه در مقایسه با آویزهای مردانه از تنوع و زرق و برق بیشتری برخوردار هستند. شما می‌توانید با توجه به مناسبت، سلیقه و دیگر پارامترهای گفته شده، یکی از انواع آویز را برای خودتان یا به عنوان هدیه انتخاب کنید.

اگر قصد هدیه دادن به همسر یا مادرتان را دارید می‌توانید از سرویس نقره نیز استفاده کنید. البته پیش از خرید درباره سرویس نقره زنانه و هر آنچه که باید بدانید، مطالعه کنید.

به طور کلی قبل از خرید یک آویز نقره نما به بودجه خود توجه کنید، اگر قصد خرید هدیه‌ای گران‌تر را دارید می‌توانید فلزات گران‌ قیمت‌تر را انتخاب کنید. درباره سنگ‌های تزئینی آویز تصمیم بگیرید، قیمت آویز تا حد زیادی به قیمت سنگ‌های آن بستگی دارد.

گردنبند و آویز هدیه‌ای مناسب برای مناسبت‌های مختلف است. هنگام انتخاب به سلیقه شخص مورد نظر توجه داشته باشید و از قوه تخیل خود استفاده کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×