چرا اقدام به خرید آنلاین نقره بکنم؟

خرید آنلاین نقره

هفته گذشته قصد داشتم برای به مناسبت عروسی دوستم، یک کادوی نقره بخرم. دلم می‌خواست که یک گردنبد نقره زنانه خاص خریداری کنم تا سری توی سرها داشته باشه. این شد که به چند تا مغازه نقره‌فروشی در سطح شهر اصفهان سر زدم. اولین جایی که رفتم میدان نقش جهان بود. اما ویترین‌ها به قدری شلوغ بود که اصلا نمی‌شد چیزی دید. برای پیدا کردن یک گردنبند مجبوری از بین اون همه زیورآلات نقره، گردنبند مورد نظرت رو پیدا کنی. این شد که از خیر میدان زیبای نقش جهان گذشتم و پیاده به سمت چهارباغ عباسی رفتم.

از چند نفر پرسیدم. گفتند که توی بازار هنر هر چی خواستی می‌تونی پیدا کنی. از سمت پارک هشت بهشت وارد بازار هنر شدم. بازار خیلی بزرگی بود. سقف بلندش خیلی توجهم رو جلب کرد. ظاهرا به این بازار، بازار بلند هم می‌گن. چند تا مغازه طلافروشی رو که رد کردم به مغازه نقره فروشی رسیدم. اما باز هم مشکل ویترین و شلوغی اون حوصله‌ام رو سر برد. بالاخره دست از پا درازتر برگشتم خونه. زمان زیادی هم برای تهیه هدیه و کادوی نقره نداشتم. گفتم سری به انستاگرام بزنم شاید اونجا تونستم چیزی پیدا کنم. همین جوری داشتم می‌گشتم که یک هو یک فروشگاه زیورآلات نقره جذبم کرد. کلی کار زیبا و شکیل که عکس‌های خیلی خوبی هم داشت. بهتر از این نمی‌شد. خلاصه تا دو ساعت داشتم کارهای مختلف رو داشتم بررسی می‌کردم. بعد از دو ساعت تازه یادم افتاد که لباس‌هام رو عوض نکردم. همسرم هم از اون طرف داد می‌زد که حمید!، شام سرد شد!!!

ادامه خرید آنلاین نقره بعد از شام!

بعد از خوردن یک قرمه سبزی توپ، برگشتم سر گوشی و بقیه عکس رو بررسی کردم. خوبی پیج اینستاگرام نقره نما این بود که عکس‌های خیلی دقیق و ظریف و هنرمندانه بود. همه زوایای زیورآلات نقره رو می‌تونی به راحتی ببینی. این خیلی مهم هست که عکس زیورآلات نقره بتونه کار رو با جزئیات تمام نشون بده. از طرف دیگه شاید توی مغازه نتونی به راحتی زیورآلات نقره مناسبی به نسبت بودجه خودت انتخاب کنی. اما در پیج اینستاگرام این کار راحت‌تر هست. همچنین پنج اینستاگرام نقره نما این امکان رو بهت می‌ده که سبک‌های مختلف رو در کنار هم ببینی. این موضوع به تصمیمت برای خرید خیلی کمک می‌کنه.

خرید آنلاین نقره

تاز نقره نما، وبسایت هم داره!

بعد از کلی چرخ زدن در صفحه اینستاگرام نقره نما، چند تا اسکرین شات از یک سری از گردنبندهایی که مد نظرم بود، گرفتم. راست کارها به قدری زیبا بود که تشویق شدم چند تا انگشتر نقره رو هم کاندید کنم. همین جوری داشتم بین گزینه‌هایی که کاندید کردم بودم، می‌چرخیدم. اما تو فکرم کمی هم نگران بودم. نگران از اینکه چه جوری به این صفحه اعتماد کنم. تصمیم گرفتم زنگ بزنم به اپراتور نقره نما.

تماس که گرفتم یک آقایی جوابم رو داد. اصلا انتظارش رو نداشتم. فکر می‌کردم حتما یک خانم جوابم رو می‌ده. اما به قدری محترمانه و مودبانه به سوالاتم پاسخ داد که کیف کردم. بعد از کلی سوال و جواب، اون آقا به من گفت که می‌تونید به وبسایتمون هم سر بزنید. وبسایت رو که شنیدم گفتم بد نیست سری هم به وبسایت بزنم. وبسایت نقره نما مثل صفحه اینستاگرامش پر محصول هست. منتها نکته جالب اینجاست که به غیر از محصول، کلی مقاله هم داره که اطلاعات زیادی در مورد نقره به مشتری می‌ده. جالبیش مقالات نقره نما این بود که به قدری اطلاعات خوبی داشت که تا یک ساعت مشغول مطالعه بودم. یک مقاله جالبی دیدم که در مورد نقره استرلینگ بود. یا مقاله دیگه‌ای در مورد ترندهای نقره. لحظات لذت‌بخشی بود.

اعتمادم به خرید آنلاین نقره بیشتر شد

راستش بعد از دیدن وبسایت نقره نما، دلم، قُرص شد. مخصوصا اینکه پائین صفحه نماد اعتماد الکترونیک هم داشت. چند مدت پیش یکی از دوستام که برنامه‌نویس برنامه‌های بانکی هست، گفته بود که به هر سایتی اعتماد نکن. سعی کن از وبسایت‌هایی خرید کنی که حداقل، نماد اعتماد رو داشته باشه. یادم هست که تاکید داشت که روی نماد اعتماد حتما و حتما کلیک کن. نماد اعتماد فقط یک لوگو نیست. به محض اینکه شما روش کلیک می‌کنید، بایستی مشخصات اون نقره فروشی رو براتون بیاره. این نماد توسط وزارت صنعت و معدن مورد تائید هست. پس این بخش کار در خرید آنلاین نقره خیلی مهمه. شما هم بهش توجه کنید.  اما اگه بخوام تجربه خرید آنلاینم رو از وبسایت نقره نما با شما به اشتراک بگذارم، بایستی به چند نکته و مزیت خرید از این وبسایت اشاره کنم.

راحتی خرید آنلاین نقره

حتما شما هم تجربه مشابه من و دردسرهایی که گفتم رو توی خرید فروشگاهی زیورآلات نقره داشتید. شما توی خرید آنلاین نقره، می‌تونید دونه دونه محصولات فروشگاه رو زیر و رو کنید. با هر دسته بندی که خواستید و با هر قیمتی که دلتون بخواد. برای مثال اگر خرید انگشتر مد نظرتون باشه، فقط به بخش انگشتر نقره می‌رید. و لازم نیست که از بین کلی محصول دیگه، دنبال انگشتر نقره باشید. در خیلی از مواقع در فروشگاه نقره بازار، پیدا کردن یک انگشتر نقره مثل پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه هست. پس بی‌خیال خرید از بازار بشید. در خرید آنلاین لازم نیست که منتظر باز شدن فروشگاه باشید. بیست و چهار ساعته می‌تونید خرید کنید. هر ساعت شبانه‌روز که خواستید. در خرید آنلاین نقره، این فروشنده هست که باید منتظر شما باشه، نه شما منتظر فروشنده نقره. پس، برنامه دست خودتون هست.

تنوع محصول در خرید آنلاین

ویترین فروشگاه‌های نقره بازار با اینکه خیلی شلوغه، اما بازم نمی‌تونند همه محصولاتشون رو توی ویترین جا بدن. به همین خاطر یک سری محصول دیگه رو در کشوهای داخل مغازه جا می‌دن و یک سری دیگه رو توی گاوصندوق. اما فروشگاه وبسایت این اجازه رو می‌ده که شما همه محصولات رو ببینید. وبسایت مثل ویترین مغازه نیست که جای نشون دادن همه محصولات رو نداشته باشه. در وبسایت نقره همه محصولات در دسته‌بندی‌های مختلفی نمایش داده شدند. انگشتر نقره، گردنبند نقره، ست و نیم ست نقره، سرویس نقره، آویز و گوشواره، دستبند، هدیه ولنتاین، هدیه روز مادر، نقره‌های دست ساز و خلاصه تقسیم‌بندی جالبی داره.

قیمت‌ مناسب

فروشگاه نقره بازار به خاطر اینکه مالیات دارند و مجبورند هر ماه کلی اجاره بدن، معمولا قیمت زیورآلات نقره رو بالاتر اعلام می‌کنند. تا هم سود خودشون دربیارد و هم اجاره مغازه. اما امتیازی که خرید نقره به صورت آنلاین داره اینه که دیگه نقره فروش اجاره‌ای نداره و قیمت نقره مناسب‌تر هست. از طرف دیگه این وسط، دست واسطه و دلال هم قطع می‌شه و فروشنده، نقره رو بدون مالیات و بدون واسطه در اختیارتون می‌گذاره.

شما می‌تونید قیمت‌ها رو مقایسه کنید

توی وبسایت نقره نما کلی محصول هست. اما با وجود فراوانی محصول، شما به راحتی می‌تونید قیمت‌ها رو با هم مقایسه کنید. حتی می‌تونید از اپراتور سایت به صورت رایگان مشاوره بگیرید و انتخابتون رو دقیق‌تر انجام بدید. تجربه‌ای که من در خرید آنلاین نقره از نقره نما داشتم این بود که صحبت کردن با اپراتور خیلی دلم رو قُرص کرد. خیلی خوب راهنمایی می‌دن. حتما شما هم یک بار امتحان کنید. یادتون باشه که تجربه‌تون رو از خرید توی وبسایت به اشتراک بگذارید تا بقیه مشتری‌ها هم نظر شما رو مطالعه کنند. حتما به خریدشون کمک می‌کنه.

توی مناسبت‌ها نگران هیچ چیزی نباشید

تجربه خودم رو از خرید هدیه نقره برای دوستم گفتم. واقعا خیلی مشکل بزرگی هست. فاجعه وقتی خودش رو نشون می‌ده که شما بخواهید برای یک مناسبت، مانند ولنتاین، عید نوروز، روز مادر، روز دختر، چهارشنبه سوری، عروسی، عقد و یا هر مناسبت دیگه‌ای دنبال یک کار خوب باشید. عمرا بتونید از دست این ترافیک و ازدحام جمعیت خلاص بشید. جوری عصبانی می‌شید که به زمین و زمان ناسزا می‌گید. از این گذشته، انتخاب یک زیورآلات نقره از بین هزاران مدلی که توی مغازه‌های مختلف هست، کار رو خیلی پیچیده می‌کنه.

بهترین راه اینکه که به وبسایت نقره نما سری بزنید و بین زیورآلات نقره چرخ بزنید. عکس‌های زیبا و با جزئیات تمام خیلی کمکتون خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنم کمی حوصله به خرج بدید که به مقالات وبسایت هم یک نگاهی بیندازید. اطلاعاتی که مقالات به شما می‌ده به انتخاب درستتون خیلی کمک می‌کنه.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×