نیم ست نقره | چند پیشنهاد آس

service noghre esfahan

مهم نیست که نیم ست نقره داشته باشید یا ست نقره و یا سرویس نقره. هر کدام زیبایی خودش رو دارد. اما نیم ست نقره به خاطر مینیمال بودنش در مقایسه با ست نقره و سرویس نقره، زیباترین ترکیب رو در بین زیورالات نقره داره. البته نقره یا طلا بودن نیم ست هم زیاد مهم نیست. در حال حاضر صنعت زیورالات نقره به قدری پیشرفت کرده که تشخیص تفاوت طلای سفید و نقره بسیار سخت شده. بنابراین به راحتی می‌تونید در مراسم مختلف از نیم ست نقره استفاده کنید.  

نیم ست چه فرقی با ست و سرویس داره؟

معمولا نیم ست نقره یک سری تفاوت مشخص با ست نقره یا سرویس نقره داره. باید تذکر بدیم که منظور از ست نقره همون سرویس نقره نیست. سرویس نقره شامل گردنبند نقره، دستبند نقره، انگشتری نقره و گوشواره نقره هست. اما در ست نقره از انگشتر خبری نیست. وقتی صحبت از نیم ست نقره می‌شه منظور اینه که شما ممکنه یک گردنبند نقره رو با یک انگشتر نقره انتخاب کنید. یا ممکنه شما ترکیبی از گوشواره نقره رو با انگشتتر نقره انتخاب کنید.

به هر صورت سلیقه شما مهمتر هست. اما شاید ذهن شما دنبال طرح‌های فانتزی و بیشتر دخترانه نقره بره. باید بگیم که یک طرح سنتی هم می‌تونه نیم‌ست نقره باشه. نیم ست فقط یک اصطلاح هست. مسلما اینکه گفته می‌شه در نیم ست نقره، باید دنبال زرق و برق رفت، فقط یک پیشنهاده. نیاز نیست از هیچ قانونی تبعیت کنید. هر جور که خواستید، می‌تونید نیم ست‌های نقره رو انتخاب کنید. اگر دنبال اجزای دقیق نیم ست و نحوه انتخاب آن هستید، این مقاله رو دنبال کنید.

قانون طلایی یا نقطه کانونی

تصور کنید که شما از نیم ست نقره‌ای استفاده می‌کنید که شامل گوشواره و گردنبند هست. شما دوست دارید که زیبایی و ظرافت کدوم یک از این دو نقره مورد توجه طرف مقابلتون باشه؟ یعنی اینکه دوست دارید چشم طرف مقابلتون روی کدوم یک از این دو تا متمرکز باشه؟ به این نقطه تمرکز که در مورد این دو تا زیورآلات گفتیم، نقطه کانونی می‌گن. نقطه کانونی اونجایی که چشم بیننده روش قفل می‌کنه. پس نقطه کانونی فقط باید یک جا باشه، نه دو یا سه جا. حالا در مثال بالایی شما یک گوشواره نقره دارید و یک گردنبند نقره. شما می‌تونید از یک گردنبند با آویز بزرگ استفاده کنید تا چشم بیننده رو مدیریت کنید. و در عوض از یک جفت گوشواره ظریف و ریز استفاده کنید تا بزرگی و زیبایی گردنبند رو تحت تاثیر قرار نده.  

1,981,000 تومان

اقتصادی نیم ست

نیم ست نقره کوشان

681,000 تومان
ناموجود
821,000 تومان

نیم ست نقره رو چه جوری انتخاب کنم؟

معمولا برخی از افراد در استفاده از زیورآلات نقره از یک سری قوانین کلیشه‌ای استفاده می‌کنند. این قوانین با تغییر زمان، دیگر جایگاه خود را از دست داده‌اند، اما توجه به برخی از آنها شاید راهنمای خوبی برای شما باشد. پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب نیم ست‌های نقره، یک چیزی رو همیشه به خاطر بسپارید. به طور سنتی در انتخاب نیم ست یک گزینه در پیش دارید: گردنبند و گوشواره رو با هم جور کنید. البته بعضی‌ها دوست دارند که نیم ست خودشون رو با دستبند و گردنبند و یا گوشواره و دستبند جور کنند. بعضی‌ها هم دوست دارند همراه با نیم ست نقره، از انگشتر نقره نیز استفاده کنند. همون طور که گفتیم دلخواه شماست. در زیر نکات مفیدی در مورد نیم ست برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم.

ناموجود
783,000 تومان
ناموجود
793,000 تومان
ناموجود

ست و نیم ست

نیم ست نقره آسو

683,000 تومان
ناموجود
1,050,000 تومان

نکته‌ای در مورد طرح نیم ست‌های نقره

معمولا طرح‌هایی که در ست یا سرویس نقره استفاده می‌شود رسمی‌تر و سنتی‌تر هستند، اما بر عکس آن، در ساخت نیم ست‌های نقره تنوع بسیار بیشتری دیده می‌شود. به همین دلیل نیم ست‌های نقره، تناسب زیادی با هر سن و هر لباسی دارند. پس اگر به دنبال طرح‌های اسپرت و یا دخترانه هستید، حتما در خرید نیم ست درنگ نکنید. شاید به همین خاطر است که نیم ست گزینه مناسبی برای هدیه دادن به شمار می‌رود.

ناموجود

ست و نیم ست

نیم ست نقره ورزان

973,000 تومان

اقتصادی نیم ست

نیم ست نقره گلابتون

747,000 تومان

نیم ست برند و گران قیمت

به یاد داشته باشید که اگر قصد رفتن به مراسم‌های تشریفاتی مثل نامزدی، عروسی و یا مهمانی‌های رسمی را دارید از نیم ست استفاده نکنید. معمولا نیم ست، بیشتر مناسب مهمانی‌ها و درهمی‌های دوستانه است. در مهمانی‌های رسمی بهتر است از ست نقره استفاده کنید. اما گفتن یک نکته مهم شاید باعث شود نظرتان عوض شود. اگر نیم ست نقره شما از نیم ست‌های برند و گران قیمت باشد، در همه مهمانی‌های رسمی مثل یک ستاره خواهید درخشید.

ست و نیم ست

نیم ست نقره دنیز

1,157,000 تومان
811,000 تومان

شانس انتخاب چندین آویز

اگر نیم ست نقره شما شامل گردنبند است، این شانس را دارید که از آویزهای مختلفی برای گردنبند نقره خود استفاده کنید. شما می‌توانید به نسبت طرح بقیه اجزای نیم ست خود، دو یا سه نوع آویز خریداری کنید و در مراسم‌های مختلف از آنها استفاده کنید. مسلما این موضوع به نفع اقتصاد خانواده است.

از نیم ست‌های‌ نقره ساده استفاده کنید

امتیاز استفاده از نیم‌ ست‌ ساده این است که شما می‌توانید آن را با هر لباسی جور کنید. از طرف دیگر هر سال با تغییر مدل‌های نقره، می‌توانید با خرید یک تکه نقره، نیم ست خود را آپدیت کنید و اصطلاحا به روز شوید.

به دوام نیم ست توجه کنید

از آنجایی که هدف اصلی خانم‌ها از انتخاب نیم ست نقره، استفاده مداوم از آن است، توصیه می‌کنیم در هنگام خرید نقره به دوام آن دقت کنید. معمولا نیم ست‌های ظریف به درد استفاده روزانه نمی‌خورند. نیم ستی را انتخاب کنید زواید اضافی نداشته باشد. همین زواید اضافی در موقع کارهای روزانه شاید باعث آسیب رساندن به لباس یا پوستتان بشود.

نیم ست‌ نقره و لباس

یکی از مشکلاتی که خانم‌ها بیشتر اوقات با آن مواجه می‌شوند، پوشیدن نیم ست نقره مناسب هست. حتی بیشتر از اون، هماهنگ کردن نیم ست نقره با لباس‌هایی هست که خانم‌ها برای مراسمات مختلف می‌پوشند. بیشتر آقایون فکر می‌کنند که همه خانم‌ها اسرار ست کردن لباس و زیورآلات رو به خوبی می‌دونند. اما باید بگیم این طور نیست. اگر شما هم از اون دسته از خانم‌هایی هستید که در ست کردن لباس و زیورالات نقره دچار مشکل هستید، این مقاله رو به خوبی مطالعه کنید. یادتون باشه که اگر در انتخاب لباس مناسب نیم ست اشتباه کنید، استایلتون به هم می‌ریزه. ترکیب لباس و نیم ست نقره بایستی مکمل هم باشند.    

لباسم چه رنگی باشه؟

یک قاعده کلی اینه که نیم ست نقره رو بایستی با لباس‌های رنگ سرد مثل بنفش، آبی و سبز ست کنید. در مورد طلا کاملا برعکسه. یعنی نیم ست طلا با لباس‌های رنگ گرم ست می‌شه. البته باید بگیم که نیم ست نقره با رنگ‌های خنثی مثل سیاه و خاکستری هم هماهنگی کامل رو داره. به عنوان یک راهنمایی مهم باید دقت کنید که نیم ست نقره رو با لباس‌های رنگی رنگی نپوشید

سبک لباسم چه جوری باشه؟

اگر جزئیات و زیبایی نیم ست نقره برای شما مهم باشه، بایستی لباس ساده‌ای انتخاب کنید. لباس ساده و مینیمال باعث می‌شه که فقط جزئیات نیم ست شما تو چشم باشه. این جوری لباس یک زمینه می‌شه برای نشون دادن نیم ست شما. یادتون باشه که در مراسمات رسمی بایستی از نیم ست کلاسیک استفاده کنید. چنین نیم ستی نیاز به لباس کلاسیک داره. نیم ست کلاسیک و لباس کلاسیک کاملا همدیگر رو تکمیل می‌کنند. اگر طرح لباسی که می‌پوشید خیلی شلوغ باشه، نیم ست خودتون رو از انواع نیم ست‌های درشت انتخاب نکیند. این کار باعث می‌شه که چشم طرف مقابل، نیم ست شما رو نبینه. در این جور مواقع می‌تونید از نیم ست‌های استیتمنت استفاده کنید.   

اقتصادی نیم ست

نیم ست نقره فرانک

691,000 تومان
813,000 تومان

نیم ست نقره که سنگ قیمتی داره

توجه به سنگ‌های استفاده شده در نیم ست نقره هم بسیار مهمه. چرا که رنگ سنگ زینتی و رنگ لباس شما باید ست باشه. اگر قصد دارید نیم ست خود را با لباس‌های رسمی جور کنید، بهتر است از نیم ست‌هایی با طرح‌های کلاسیک و سنتی استفاده کنید.  شاید بد نیست که با لباس‌های مشکی از نیم ست نقره‌ای استفاده کنید که بر روی سنگی صورتی خودنمایی می‌کنه. اگر پوستتان تیره است، می‌توانید از سنگ‌ یاقوت کبود استفاده کنید و یا اگر پوستتان گندم‌گون است حتما از سنگ عقیق استفاده کنید. مطمئن باشید در میان جمع مهمانی با دست نشانتان خواهند داد. اگر شما از اون دسته خانم‌هایی هستید که عاشق لباس ساده و معمولی هستید، بهتره جذابیت بصری رو بر عهده نیم ست نقره‌ای بگذارید که سنگ قیمتی داره. معمولا یاقوب سرخ (قرمز یک دست) یا یاقوت کبود یک ظاهر اشرافی به شما می‌ده. این تنها راهی هست که لباس کسل‌کننده شما تعدیل بشه.

اقتصادی نیم ست

نیم ست نقره زوبار

591,000 تومان
ناموجود
1,371,000 تومان
1,897,000 تومان

ست و نیم ست

نیم ست نقره مرجان

1,721,000 تومان

نقطه کانونی روی گردنبند

اگر قصد دارید که نقطه کانونی رو روی گردنبند قرار بدید، باید حواستون به شکل یقه لباستون هم باشه. در مواقعی که گردنبد شما خیره کننده هست، بهتره که از لباس یقه باز استفاده کنید. در حالت معمولی وقتی لباس شما، یقه باز باشه، نقطه کانونی روی شانه و استخوان ترقوه قرار می‌گیره. اما وقتی از یک گردنبند زیبا استفاده کنید، توجه بیننده به گردنبند جلب می‌شه. فقط یادتون باشه که طول زنجیر گردنبند بایستی کوتاه باشه. تا توجه چشم به سمت قسمت بالای بدن باشه نه قسمت سینه‌ها. از گردنبندهای با آویز بزرگ استفاده نکنید. در این حالت، توجه چشم به سمت استخوان ترقوه می‌ره.

ناموجود
777,000 تومان
ناموجود
767,000 تومان

نقره نما چه کمکی به انتخاب نیم ست نقره می‌کنه؟

اگر سری به فروشگاه وبسایت نقره نما و یا صفحه اینستاگرام نقره نما بزنید، با تنوع بالایی از زیورالات نقره نما مواجه می‌شید. در فروشگاه نقره نما بخش‌های مختلفی از زیورالات نقره وجود داره. این بخش‌ها عبارتند از انگشتر و حلقه نقره، گردنبند نقره، دستبند نقره، گوشواره نقره، ست نقره، نیم ست نقره و سرویس نقره. سعی کردیم که در قسمت نیم ست نقره از نقره های به روز استفاده کنیم. به طور خلاصه نقره نما به انتخاب درست شما کمک می‌کنه. اگر زیورالات مناسب خودتون رو پیدا نکردید، فقط کافیه تلفن رو بردارید و با بخش مشاوره نقره نما تماس بگیرید. کارشناسان ما بهترین مشاوره رو به شما خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×