اکسسوری نقره شامل چه زیورآلاتی می‌شود؟

گوشواره نقره لاکچری 925

اکسسوری نقره به مجموعه‌ای از زیورآلات نقره مثل انگشتر، گوشواره، گردنبد، آویز، حلقه یا انگشتر، سنجاق سینه، پیکسل تل و پابند می‌گویند. این اکسسوری‌ها استایل و تیپ شما را تکمیل می‌کند. دقت کنید که هر اکسسوری مناسب هر تیپی نیست. این روزها خیلی می‌بینیم که در مغازه‌های نقره‌فروشی از واژه اکسسوری استفاده می‌شود: اکسسوری نقره مناسب استایل شما رسید. اکسسوری اسپرت، اکسسوری ۲۰۲۲، اکسسوری رسمی، اکسسوری دخترانه، اکسسوری فانتزی و عباراتی از این دست.

اما به واقع اکسسوری چی هست و چه نقشی در استایل ما داره؟ این چیزی هست که در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد. همچنین ما چندین پیشنهاد خاص در مورد اکسسوری نقره خواهیم داشت. در بخش فروشگاه وبسایت نقره نما ما گزینه‌های زیادی از اکسسوری‌های نقره قرار داده‌ایم. این هدیه‌ها بر اساس سلیقه مخاطبین نقره نما لیست شده‌اند.

دستبند نقره اینفینیتی
دستبند نقره بی نهایت مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج و هدیه روز مادر | برای خرید روی عکس کلیک کنید

تفاوت جواهرات و اکسسوری

وقتی صحبت از اکسسوری می‌شود، خیلی‌ها این سوال به ذهنشان خطور می‌کند که پس زیورالات و جواهرات چیست؟ در کل به تزئینات شخصی مانند گردنبند نقره، سنجاق سینه نقره یا انگشتر نقره که از فلزات یا سنگ‌های گرانبها تشکیل می‌شوند، جواهرات می‌گویند. اما در مقابل اکسسوری چیزی است که نقش ثانویه دارد و به نوعی تکمیل‌کننده استایل شماست. عینک معروف‌ترین اکسسوری به شمار می‌رود. اما اینکه ما از اکسسوری نقره صحبت می‌کنیم، دلیلش این است که اکسسوری نقره یا اکسسوی طلا در ایران جا افتاده است. و ما برای اینکه به درخواست شما عزیزان پاسخ بدهیم، این عبارت را در مورد برخی محصولات خودمان به کار می‌بریم.

گردنبند نقره طرح قلب مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج و هدیه روز مادر | برای خرید روی عکس کلیک کنید

اکسسوری نقره چی هست؟

اکسسوری نقره که باید به آن بگوییم لوازم جانبی نقره، شامل یک سری زیورآلات نقره‌ای است که به تیپ و استایل شما زیبایی دوچندان می‌دهد. به عبارت بهتر، اکسسوری نقره، ظاهر زیبایی به شما می‌بخشد و در برخی از موارد نقص‌ها و کمبودهای لباس یا ظاهر شما را پوشش می‌دهد. دقت کنید که اکسسوری به چیزهای غیر از لباس گفته می‌شود و صرفا مکمل پوشش شماست و نه اصل پوشش. یک ساعت نقره زنانه و مردانه، انگشتر نقره، آویز نقره، گردنبند نقره، پیکسل نقره، سنجاق سینه نقره، گوشواره نقره، کمربند نقره، همه و همه جزو اکسسوری‌های نقره محسوب می‌شوند. خوب است این را هم بدانید تعداد اکسسوری‌های نقره خانم‌ها در بازار بیشتر از اکسسوری‌های آقایان است.

گردنبند نقره دو بینهایتی
گردنبند نقره طرح بی نهایت مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج و هدیه روز مادر | برای خرید روی عکس کلیک کنید

اکسسوری نقره یا پوشیدنی هست یا حمل‌کردنی. دقت کنید اکسسوری نقره پوشیدنی همان زیورالات نقره‌ای است که روی بدن شما وصل و یا بسته می‌شود. مثل ساعت نقره، انگشتر نقره و … به اعتقاد خیلی از مردم، دستبند، انگشتر، ساعت، کراوات و کمربند از مهمترین اکسسوری‌های یک خانم یا آقا به شمار می‌روند. پس پیشنهاد می‌کنیم که شما هم یکی از اکسسوری‌های نقره را از فروشگاه نقره نما انتخاب کنید. نگران نباش، فقط زیبا می‌شوید.

ترندهای ۲۰۲۲ اکسسوری‌های نقره

معمولا هر ساله، اکسسوری‌های جدیدی در دنیای مد، ترند می‌شود. در سال ۲۰۲۲ دنیای مد بیشتر، شاهد ظهور آویزهایی با زنجیز ضخیم، هدبندهای نواری و گوشواره‌های حلقوی بود که بازار زیورآلات نقره‌ای در مدت زمان بسیار کوتاهی خود را با این تغییرات مطابقت داد. در این سال به نظر می‌رسد که زیورالات و جواهرات و اکسسوری‌های نقره بوی نوستالژیک به خودش گرفته است. بیشتر اکسسوری های نقره در این سال از نوع Y2K خواهد بود. این اکسسوری ها در اوایل سال ۲۰۰۰ تا ده سال بعد از آن سلاطین بازار مد و فشن بودند.

دستبند نقره کمربندی مخصوص بانوان
دستبند نقره شیک و خاص مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج و هدیه روز مادر | برای خرید روی عکس کلیک کنید

معمولا هدبندهای نواری نقره‌ای مناسب دختران و خانم‌هایی است که صورتی گرد یا مربعی دارند. نکته‌ای که در استفاده از زنجیر ضخیم وجود دارد این است که زنجیرهای ضخیم بر خلاف زنجیرهای نازک، باید بلندتر باشند. در مورد گوشواره‌های حلقوی نیز یک قانون کلی وجود دارد. اگر شما خانمی هستید که صورت کشیده‌ای دارید، حتما از گوشواره‌های حلقوی استفاده کنید. گوشواره‌ حلقوی به گونه‌های صورت اشاره می‌کند و بنابراین از میزان کشیده بودن صورت می‌کاهد.

اکسسوری نقره در نقره نما

دقت کنید که برای پیدا کردن اکسسوری نقره جای زیاد دوری نروید. چرا که اکسسوری‌های نقره خیابان شانزلیزه دقیقا همان‌هایی هست که در بازار طلا و نقره اصفهان، مشهد، تبریز، تهران، کاشان و یا شیراز می‌بینید. پس اگر اراده کنید، اکسسوری نقره را در همه بازارهای ایران می‌توانید خریداری کنید. ما در نقره نما چه در وبسایت نقره نما و چه در صفحه اینستاگرام نقره نما این امکان را به وجود آورده‌ایم. پس فقط کافی است سری به این فروشگاه‌ها بزنید و اکسسوری نقره مورد نظرتان را با صرف کمترین زمان پیدا کنید.

دستبند نقره اسپرت خاص و شیک مناسب برای هدیه تولد و هدیه ولنتاین | برای خرید روی عکس کلیک کنید

نکته مهم در اکسسوری نقره

یکی از نکات مهمی که در استفاده از اکسسوری نقره یا طلا وجود دارد، توجه به نقطه کانونی است. نقطه کانویی جایی از سطح بدن شماست که چشم طرف مقابل روی آن متمرکز می‌شود. یا نقطه‌ای از سطح بدن که چشم طرف مقابل، قبل از هر جای دیگری روی آن زوم می‌کند. معمولا با استفاده از زیورالات یا اکسسوری می‌توان تمرکز طرف مقابل را روی نقاط خاصی هدایت کرد.

برای مثال فرض کنید که شما به طور همزمان قصد دارید که از یک گردنبند همراه با گوشواره استفاده بکنید. در این حالت، بسته به اینکه کدام یک از این اکسسوری‌ها جذاب باشند، چشم طرف مقابل را به خود جلب می‌کنند. اگر قصد دارید که نقطه کانونی را هم روی گردنبند نقره و هم گوشواره نقره پخش کنید، بهتر است از یک نیم ست نقره استفاده کنید. برای مثال می‌توانید از یک نیم ست نقره با طرح مروارید استفاده کنید. در زیر یکی از این نیم ست‌ها را معرفی می‌کنیم.

نیم ست نقره دایره ای مرواریدی
نیم ست نقره طرح مروارید کمیاب مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج و هدیه ولنتاین | برای خرید روی عکس کلیک کنید

مراقب رنگ اکسسوری نقره باشید

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که رنگ زیورآلات نقره‌، براق است. و سطح آن بسیار درخشنده است. پس باید دقت کنید که اکسسوری نقره را با چه لباسی ست می‌کنید. قبل از هر کاری بهتر است لباس‌ها و اکسسوری‌های نقره‌ای که قصد استفاده از آنها را دارید را روی تختتان پهن کنید. سپس بر اساس ترکیب رنگ، لباس و اکسسوری مورد نظرتان را انتخاب کنید. رنگ نقره‌ای بیشتر با لباس‌های رسمی و مشکی ست می‌شود. اما ما می‌خواهیم به شما پیشنهاد کنیم که اکسسوری نقره را با رنگ صورتی هم می‌توانید ست کنید.

اگر در یک مهمانی دوستانه هستید، حتما این دو رنگ را در کنار یکدیگر قرار دهید. واقعا مثل یک ملکه خواهید درخشید. در صورتی که قصد دارید از لباس نقره ای رنگ استفاده کنید، حواستان به این موضوع باشد که اکسسوری نقره شما از نوع سیاه قلم باشد. چرا که رنگ شفاف نقره روی لباس نقره‌ای نمود زیادی ندارد. پس بهتر است کمی رنگ تیره روی لباس خود ایجاد کنید. در چنین حالتی به شما پیشنهاد می‌کنیم که از اکسسوری نقره و طلا به طور همزمان استفاده کنید. این ترکیب باعث می‌شود که چشم طرف مقابل در یک چرخش منظم بین طلا و نقره در گردش باشد.

گردنبند نقره ضربان قلب
گردنبند نقره قلب و ضربان قلب مناسب برای هدیه ولنتاین و هدیه تولد | برای خرید روی عکس کلیک کنید

چه نوع اکسسوری نقره و کجا استفاده کنیم؟

در مهمانی‌ها مشاهده می‌شود که برخی از خانم‌ها از چندین زیورآلات نقره نظیر گوشواره، گردنبد و دستبند با هم استفاده می‌کنند. در چنین مواردی بهتر است از یک گردنبند و یا یک دستبند نقره استفاده کنید. دقت کنید که در یک مهمانی رسمی از یک گردنبند خاص استفاده کنید. گردنبند به دلیل قرار گرفتن بر روی سینه خانم‌ها و آقایان، نخستین زیورآلاتی است که خود را به رخ می‌کشد. پس اگر تا به امروز زیورآلات نقره‌ای برای خود تهیه نکرده‌اید، برای خرید گردنبند نقره خاص اقدام کنید.

نیم ست نقره لوزی
نیم ست نقره لوزی بسیار شیک مناسب برای هدیه تولد و هدیه سالگرد ازدواج | برای خرید روی عکس کلیک کنید

در مهمانی‌ها اگر قصد استفاده از یک گردنبند خاص را دارید، بهتر است دیگر از گوشواره‌های بلند استفاده نکنید. چرا که تمامی زیبایی و منحصربه‌فرد بودن گردنبند را از بین می‌برد. البته به قد خودتان هم دقت کنید. اگر گردن پُر و کوتاهی دارید از زیورآلات نقره آویزان استفاده نکنید. یادتان باشد که از گردنبد نقره و کلاه به صورت همزمان استفاده نکنید. زیبایی این دو در هم گم می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×