خرید کادو ولنتاین | پیشنهاد چند نقره خاص

انتخاب کادو ولنتاین همیشه مشکل هست. بسته به اینکه معشوقتون رو چقدر دوست داشته باشید، این کار سخت‌تر و سخت‌تر می‌شه. مخصوصا وقتی که قصد داشته باشید، کادوی خودتون رو از بین چیزهایی انتخاب کنید که تنوع بالایی دارند. پیشنهاد ما به شما برای هدیه روز ولنتاین، خرید زیورآلات نقره  است. چرا که در کنار زیبایی و شیک ‎بودن، قیمت مناسب‌تری نیز نسبت به طلا دارد. البته خواص درمانی زیادی نیز  برای آن ذکر شده ‎است. اما برای انتخاب یک زیورالات نقره خاص، شیک و جذاب توجه به یک سری نکته ضروری است. در این نوشته با ما همراه باشید تا این نکات را با هم مرور کنیم. در ضمن یک سری پیشنهادات نقره خاص و شیک برایتان در نظر گرفتیم که می‌توانید در مورد آنها بیشتر فکر کنید. این زیورالات به روزترین و شیک‌ترین‌های بازار هستند.

A great Necklace
دستبند نقره کمیاب مناسب برای هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره نما (برای خرید روی عکس کلیک کنید)

کادو ولنتاین برای دختر خانم‌ها

در طول سال روزهای زیادی وجود دارند که بهانه خوبی را برای ابراز عشق و علاقه به آن‌هایی که دوستشان داریم، ایجاد می‌کند. این فرد ممکن است یک دوست بسیار صمیمی، مادر یا همسر شما باشد. روز ولنتاین به عنوان روز عشاق در سراسر جهان، یکی از این روزها است که مخصوصا در سال‌های اخیر در کشور ما  جشن گرفته می‌شود. علاوه ‎بر خرس و شکلات که جزء جدانشدنی این روز به‎ حساب می‌آید، انتخاب کادو ولنتاین نیز اهمیت ویژه‎ای دارد. و می‏‌تواند نشان‏‌دهنده عشق یا علاقه شما به طرف مقابلتان باشد. معمولاً کادو ولنتاین برای دخترخانم‌ها و خانم‎ها اهمیت بیشتری دارد و بهتر است در انتخاب آن حساسیت زیادی به خرج دهید. خانم‎ها عاشق ظرافت و توجه به جزئیات هستند. به همین دلیل زیورآلات نقره‌ای که برای آن‎ها انتخاب می‎کنید باید تمیز و حرفه ‎ای کار شده ‎باشد.

نیم ست قلب نقره
ست و نیم ست نقره قلب مناسب برای هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره نما (برای خرید روی عکس کلیک کنید)

زیبایی و تنوع بالای زیورالات نقره

خوشبخانه تنوع بالا در انواع سرویس نقره، انگشتر نقره، گردنبند نقره، دستبند نقره و گوشواره نقره، کار آقایان را برای خرید کادو ولنتاین بسیار راحت  کرده است. مدل‎های ساده و ظریف ست نقره، یک هدیه خاص برای همه خانم‌های شیک‌پوش به حساب می‌آید. اگر همسر شما جواهرات شکیل‌‌تر و رنگی را می‎پسندد، می‎توانید مدل‎های نگین‎دار زیورآلات نقره را برای او انتخاب کنید. طرح چشم و نظر نیز از طرح‏های پرطرفدار موجود نقره نماست که در سری‌های مختلف زیورآلات نقره به کار رفته ‎است.

گردنبند نقره پرمهر ماه و ستاره
گردنبند نقره ماه و ستاره خاص و ویژه مناسب برای هدیه ولنتاین و روز دختر | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

چه کادوی نقره برای ولنتاین مناسب است؟

علاوه ‌بر طرح زیبا، این تصمیم که آیا ست نقره، نیم ‎ست نقره، سرویس نقره و یا زیورآلات نقره تک به‎ عنوان کادو ولنتاین برای دخترخانم‌ها و یا خانم‌ها تهیه ‌شود از مواردی است که باید به آن توجه نمایید. ست و نیم ست نقره یکی از بهترین انتخاب‎ها برای هدیه روز عشق و یا ولنتاین است. ست‎ها می‎توانند جذابیت لباس و استایل یک خانم را به‌شدت افزایش دهند. گوشواره و گردنبند، یک نیم ست نقره جذاب برای خانم‎ها محسوب می‎شود. همین‏طور ست گوشواره، گردنبند و انگشتر نگین‎ دار از دیگر گزینه‏ های محبوب ست نقره است.

گردنبند زیبای نقره مثلثی
گردنبند نقره سه بعدی طرح مثلث خاص و کمیاب مناسب برای هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره (برای خرید روی عکس کلیک کنید)

هدیه ولنتاین با زیورالات نقره تک

اگر همسر و یا نامزد شما اهل استفاده از سرویس نقره نیست و یا شما ست مورد نظر خود را پیدا نکردید، اصلا جای نگرانی نیست. انواع زیورالات تک نیز می‎توانند هدیه‌‎ای بسیار خاص باشد. انتخاب زیورآلات تک این نکته را در ذهن یک خانم ایجاد می‌کند که شما برای انتخاب هدیه و کادوی ولنتاین او دقت و زمان زیادی را صرف کرده‎اید. پس رعایت این نکته یعنی اهمیت، توجه و عشق شما نسبت به او. این همان چیزی است که قرار  بود با هدیه ولنتاین به همسرتان بفهمانید!

گردنبند مردانه نقره
گردنبند نقره مردانه بسیار شیک و خاص مناسب برای هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره نما (برای خرید روی عکس کلیک کنید)

نگین این انگشتر به شکل قلب است. روز ولنتاین شاید تنها روزی باشد که قلب در مرکز توجه همگان قرار دارد. پس می‌توانید علاقه خودتان را با قلب این انگشتر به دوستتان بیان کنید. بر روی حلقه سنگ‌های تزئینی ظریفی قرار دارد که باعث انعکاس نور می‌شود. این همه درخشندگی شما را به یاد الماس خواهد انداخت. دقیقا نگین قلب در مرکز این درخشندگی قرار دارد. پس عشق خود را با درخشندگی این انگشتر تقدیم دوست یا همسرتان بکنید.

دستبند نقره نگین دار با رنگ مشکی
دستبند نقره کارتیه شیک و ویژه مناسب هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره (برای خرید روی عکس کلیک کنید)

کادو ولنتاین برای آقا پسرها و آقایان

ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که زیورآلات، هدیه‌‌ای مخصوص دخترخانم‌ هاست، اما انواع اکسسوری زیورالات نقره مردانه مانند انگشتر نقره، دستبند زنجیر و گردنبند زنجیر نیز در میان آقایان طرفداران زیادی دارد. به عنوان یک ایده مناسب می‌توانید انگشتر نقره مردانه با یک سنگ خاص را به ‏عنوان هدیه روز عشق برای دوست، شوهر و یا نامزدتان سفارش بدهید. انتخاب سنگ به سلیقه شما بستگی دارد. برای مثال می‏توانید نماد ماه ازدواج یا ماه تولد او را درنظر بگیرید و یا با توجه به روحیات طرف مقابل، سنگ مناسب او را انتخاب کنید.

دستبند نقره ولنتاین کارتیه
دستبند نقره مردانه مناسب برای کادو ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

علاوه ‌بر انگشتر، می‎توانید از زنجیر و یا دستبندهای  نقره مردانه نیز برای یک هدیه به‎ یاد ماندنی در روز عشق استفاده کنید. فراموش نکنید که سلیقه دوست و یا عشق‎تان نقش اصلی را در انتخاب کادو ولنتاین ایفا می‎کند. قبل از خرید به این فکر کنید که چه هدیه نقره‌ای او را خوشحال می‌کند؟ آیا او به انگشتر نقره علاقه ‎مند است و یا بیشتر از زنجیر استفاده می‎کند؟ به این شکل به او خواهید فهماند که علایق و سلایق او را می‎شناسید و به آن‎ها توجه دارید. قطعاً این‎گونه هدیه ولنتاین شما نیز ارزش بیشتری خواهد گرفت.

گردنبند نقره طرح قلب و بی نهایت کمیاب مناسب برای هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره (برای خرید روی عکس کلیک کنید)

به اصل بودن کادو ولنتاین نقره توجه کنید

نکته مهم دیگر در انتخاب نقره به ‏عنوان کادو ولنتاین برای دخترخانم‌ها، خانم‌ها، آقاپسرها و آقایان این است که حتماً هنگام خرید به اصل بودن آن توجه  کنید. مشاهده عدد s925 در یک گوشه‌ای از زیورآلات نقره، نشانی از استاندارد بودن فلز بکار رفته در هدیه نقره شماست. برای اطلاع بیشتر مقاله “نقره استرلینگ چیست؟” را مطالعه کنید. همین‏طور بررسی کیفیت آبکاری نقره برای  ماندگاری جلای کادو بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که بهتر است خرید خود را حتما از فروشگاه‏های نقره‌ معتبر و باسابقه انجام دهید تا  هم از اصل بودن هدیه نقره خود مطمئن باشید و هم از دانش و تجربه فروشنده در انتخاب کادو استفاده کیند.

گردنبند نقره ضربان قلب
گردنبند نقره قلب و ضربان قلب بسیار شیک مناسب برای هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره (برای خرید روی عکس کلیک کنید)

نکاتی در مورد خرید آنلاین کادو ولنتاین

اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید باید دقت کنید که وبسایت مورد نظرتان، علامت اینماد، درگاه پرداخت و علامت عضویت در اتحادیه طلا و نقره را داشته باشد. فقط کافی است که به قسمت پائین صفحه نخست وبسایت مراجعه کنید. حتما روی این علامت‌ها کلیک کنید تا از صحت آنها مطمئن شوید. نکته دیگر اینکه قبل از خرید آنلاین، یک بار با مسئول فروش وبسایت مورد نظرتان به صورت تلفنی صحبت کنید. مسلما مشورت گرفتن از کارشناس نقره تاثیر زیادی در خرید بهتر شما خواهد داشت.

گردنبند نقره دخترانه گل
گردنبند نقره طرح گل لاله مناسب برای هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره (برای خرید روی عکس کلیک کنید)

نقره نما و هدیه ولنتاین

نقره نما با دارا بودن مجموعه‌ای متنوع از زیورالات نقره تلاش می‌کند، جدیدترین طرح‌های نقره را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد. فروشگاه نقره نما شامل بخش‌های انگشتر نقره، گوشواره و آویز نقره، گردنبند نقره، دستبند نقره، ست و نیم ست نقره است. در هر کدام از این بخش‌ها، پیشنهادات متنوعی در اختیار شما قرار داده شده است. شما با صرف کمترین زمان ممکن می‌توانید هدیه مورد نظر خودتان را به عنوان کادو ولنتاین انتخاب کنید.

انگشتر زنانه مجلسی نقره
انگشتر نقره طرح بته جقه مناسب برای هدیه ولنتاین | موجود در فروشگاه نقره (برای خرید روی عکس کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×