انگشتر پشت حلقه نقره | چند مدل جدید

انگشتر پشت حلقه

انگشتر پشت حلقه یک انگشتر فرعی است که در پشت حلقه اصلی قرار می‌گیرد. این انگشتر بایستی به گونه‌ای انتخاب شود که باعث کم‌اهمیت شدن حلقه اصلی نشود. به همین خاطر انگشتر پشت حلقه را ساده‌تر، نازک‌‌تر و باریک‌تر انتخاب می‌کنند. به عبارت دیگر، نقش این انگشتر بیشتر پوششی است تا تزئینی. انتخاب درست انگشتر پشت حلقه باعث برجسته شدن و بهتر دیده شدن حلقه اصلی می‌شود.

انگشتر پشت حلقه برای چیست؟

وجود انگشتر پشت حلقه به هیچ وجه خللی در مراسم خواستگاری یا عروسی ایجاد نمی‌کند. یعنی بر خلاف انگشتر اصلی که به نوعی به نماد تعهد تبدیل شده است، انگشتر دوم، چنین نقشی ندارد. اما از طرفی، اهدای آن در سال‌های اخیر به یک رسم ثابت عروسی‌ها تبدیل شده است. به همین خاطر برای جلوگیری از بحث‌های احتمالی، بهتر است که خرید این انگشتر جزو برنامه‌های خرید شما قرار بگیرد.

حلقه دور نگین نقره پشت حلقه
پشت حلقه خاص نقره | موجود در فروشگاه نقره نما | برای خرید روی عکس کلیک کنید

اگر از آن دسته آقایانی هستید که خرید انگشتر پشت حلقه را خارج از عرف خود می‌دانید، بهتر است که یک انگشتر بسیار ساده خریداری کنید. یک راه جلوگیری از مخارج اضافه خرید حلقه دوم این است که دو طرف ازدواج بر سر نخریدن آن توافق نمایند. در این صورت دیگر نیازی به خرید انگشتر فرعی نیست.

تفاوت انگشتر اصلی و پشت حلقه

در بیشتر فروشگاه‌های فروش نقره و طلا، به انگشتر پشت حلقه، در اصطلاح، انگشتر ازدواج می‌گویند. انگشتر اصلی همان است که موقع عقد، به عشق زندگیتان اهدا می‌کنید. معمولا چنین مرسوم است که انگشتر عقد را سنگین‌تر و گران‌قیمت‌تر انتخاب می‌کنند. اما انگشتر ازدواج که به نوعی از اهمیت کمتری برخوردار است، سبک‌تر انتخاب می‌کنند. توصیه ما به شما این است که در خرید این انگشتر به موضوع سادگی توجه کنید. هیچ زمانی انگشتر ازدواج را درخشان‌تر از حلقه اصلی انتخاب نکنید.

انگشتر پشت حلقه

انگشتر پشت حلقه Love ویژه مراسم عروسی | برای خرید روی عکس کلیک کنید

یک پیشنهاد

معمولا خیلی از زوج‌ها برای انتخاب همزمان انگشتر عقد و انگشتر ازدواج دچار مشکل می‌شوند. در خیلی از مواقع این دو انگشتر با تناسب استانداردی انتخاب نمی‌شوند. پس قصد داریم که ساده‌ترین روش انتخاب حلقه پشت و حلقه اصلی را به شما پیشنهاد بدهیم. پیشنهاد نقره نما این است که شما از یک انگشتر سولیتر به عنوان حلقه اصلی استفاده کنید. زمانی که انگشتر اصلی شما سولیتر باشد، یک سنگ درشت در وسط انگشتر، خودنمایی می‌کند. حال برای انتخاب حلقه پشت، می‌توانید از یک حلقه باریک با یک سری نگین بر روی آن استفاده کنید. در این صورت، نگین‌های کوچک پشت حلقه مثل سیاره‌های منظومه‌های شمسی، دور سنگ اصلی می‌چرخند. البته درخشندگی اصلی با سنگ اصلی است و نگین‌های کوچک در حکم پوششی عمل می‌کنند.

آیا پشت حلقه حتما باید در پشت حلقه اصلی باشد؟

همه می‌دانیم که حلقه اصلی بایستی در انگشت چهارم یا انگشتر حلقه قرار بگیرد. اما هیچ قاعده خاصی وجود ندارد که حلقه فرعی حتما در کنار حلقه اصلی باشد. شما می‌تونید انگشتر پشت حلقه را در هر انگشتی که دلخواهتان بود بپوشید. به غیر از این، یک قانون را برای همیشه رعایت کنید.

انگشتر زنانه

انگشتر پشت حلقه نقر شیک | برای خرید بر روی عکس کلیک کنید

معمولا انگشتر اصلی بایستی قبل از انگشتر پشت حلقه در دست قرار بگیرد. چرا که انگشتر اصلی نشانه تعهد و عشق طرفین است و بایستی به قلب نزدیک‌تر باشد. پس یادتان باشد که ابتدا انگشتر اصلی پوشیده شود، بعد پشت حلقه. البته شاید در ذهنتان یک تناقض ایجاد شود. متوجه این تناقض هستیم. انگشتر پشت حلقه، در پشت حلقه اصلی قرار نمی‌گیرد، بلکه در جلوی آن قرار می‌گیرد! اما در بیشتر مواقع این قاعده رعایت نمی‌شود. اجباری به رعایت آن نیست.

یک روش فانتزی برای پشت حلقه!

اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که اهل جسارت هستید، یک پیشنهاد خوب برای دیده شدن بهتر انگشتر پشت حلقه داریم. شما می‌توانید انگشتر فرعی خودتان را به صورت یک گردنبند، دور گردنتان بپوشید. برای این کار بهتر است که یک زنجیر باکیفیت مثل زنجیر نقره ونیزی تهیه کنید. سپس زنجیر را از بین حلقه رد کرده و دور گردنتان بیندازید. دقت کنید که صخامت زنجیر مناسب باشد. چرا که قرار است وزن انگشتر را تحمل کند. مسلما شما با این انگشتر در هر جمعی مثل یک ستاره خواهید درخشید. شما می‌توانید این نوع پوشیدن انگشتر پشت حلقه را به خانم‌های زیادی آموزش دهید. حتما آدرس وبسایت نقره نما را در اختیار این خانم‌های عزیز قرار بدهید.

چه جوری از حلقه فرعی مراقبت کنم؟

مسلما پوشیدن دو انگشتر در یک انگشت، ممکن است مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند. یکی از این مشکلات موقعی پیش می‌آید که شما مشغول انجام کارهای منزل یا بیرون از خانه هستید. در این حالت، انگشترهای شما قطعا به گوشه وسیله یا جایی گیر کرده و باعث خش خوردگی می‌شود. پس بهتر است که انگشتر فرعی را همیشه در جعبه جواهرات نگهداری کنید و از آن به صورت موردی و مناسبتی استفاده کنید.

یک توصیه اکید در مورد استفاده از انگشترهای نقره و طلا وجود دارد. و آن، این است که قبل از شروع هر کاری، هر نوع زیورالات نقره و طلا را از دست، مچ، گوش و گردن خود باز کنید. این توصیه هم به خاطر ضربدیدگی زیورالات است و هم به خاطر آغشته نشدن زیورالات نقره با عرق بدن است. دقت کنید که هر گونه رطوبت، اعم از رطوبت ناشی از آب و رطوبت ناشی از عرق بدن باعث اکسیده شدن نقره می‌شود.

آیا می‌تونم انگشتر پشت حلقه را سفارش بدهم؟

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، این است که بایستی یک هماهنگی زیبایی‌شناختی و موضوعی میان این دو نوع انگشتر نامزدی و ازدواج وجود داشته باشد. در صورتی که زمان کافی برای جستجو در بازار طلا و نقره ندارید، توصیه می‌کنیم که از ست یا نیم‌ست‌هایی استفاده کنید که انگشتر نامزدی و ازدواج را به صورت توامان در خود دارد. البته یک راه دیگری هم وجود دارد. شما می‌توانید سفارش ساخت یک انگشتر پشت حلقه را به نقره نما بدهید. کارشناس ما پس از بررسی سفارش شما، در اسرع وقت، قیمت آن را اعلام می‌کند. دقت کنید که سفارش شما چه از جنس نقره و چه از جنس طلا در کمترین زمان ممکن و به بهترین کیفیت تحویل می‌شود.

نکاتی که در سفارش پشت حلقه مهم است

موقع سفارش انگشتر پشت حلقه ابتدا به این موضوع فکر کنید که آیا قصد دارید صرفا، پشت حلقه را سفارش دهید یا پشت حلقه به همراه انگشتر اصلی یا عقد را. پس از مشخص کردن این موضوع، به نکات دیگری توجه کنید که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

تناسب

دو انگشتر با هم متناسب باشند. توجه کنید که بین انگشتر اصلی و فرعی بایستی یک سری مشترکاتی وجود داشته باشد. به عبارت دیگر این دو انگشتر متضاد همدیگر نباشد. برای مثال ممکن است هر دو انگشتر دارای نگین باشد. و یا هر دو انگشتر به صورت صاف و صیقلی بدون نگین یا سنگ قیمتی باشد. در این صورت دقت کنید پشت حلقه باریک‌‌تر از انگشتر اصلی باشد.

برجسته بودن انگشتر اصلی

حلقه اصلی بایستی حرف اول و آخر را بزند. به این معنی که پشت حلقه قرار نیست که برجسته‌تر از انگشتر اصلی باشد. به عبارت دیگر دقت داشته باشید که انگشتر فرعی، زینت انگشتر اصلی شماست. و قرار نیست که بیشتر از انگشتر اصلی توجه بیننده را جلب کند. اما با این وجود باید توجه داشته باشید که پشت حلقه و انگشتر اصلی بایستی به نوعی مکمل هم باشند. اصل تضاد بین این دو انگشتر را نیز می‌توانید در نظر داشته باشید. به این معنی که اگر انگشتر اصلی شما دارای نگین باشد، می‌‌توانید پشت حلقه را از میان انگشترهای بدون نگین، اما درخشان انتخاب کنید. در این صورت بایستی به جنس دو حلقه توجه خاصی داشته باشد. حتما و حتما جنس دو انگشتر و میزان درخشندگی آن شبیه هم باشد.

حواستان به چنگه‌ها باشد

در صورتی که قصد دارید از پشت حلقه نگین‌دار استفاده کنید، باید حواستان به چنگه‌های اطراف آن باشد. معمولا این چنگه‌ها می‌توانند به لباس یا پارچه‌های رومیزی گیر کنند. پس دقت کنید که از انگشترهایی استفاده کنید که چنگه‌های آن تیز نباشد. در ضمن تعداد چنگه‌ها را نیز در نظر بگیرید. هر چقدر تعداد این چنگه‌های کمتر باشد، بهتر است. البته این مورد بستگی به میزان ارزش نگین هم دارد. هر چقدر ارزش نگین یا سنگ بالاتر باشد، مسلما تعداد چنگه‌ها نیز بالاتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×