انگشتر نقره زنانه | چند هدیه و کادوی خاص

انگشتر نقره زنانه

برخی از خانم‌ها و دخترخانم‌ها ترجیح می‌دهند که از حلقه و انگشتر نقره استفاده کنند. شباهت زیاد انگشتر نقره به انگشتر طلای سفید، تنوع بالای طرح و درخشش آن از جمله دلایلی‌ست که خانم‌ها را به سمت انگشتر نقره سوق می‌دهد. معمولا در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها، دست خانم‌ها به طور مداوم حرکت می‌کند. برای برداشتن شیرینی و قهوه، اشاره کردن، رقصیدن و بغل کردن. به همین خاطر انگشتان خانم‌ها بیشتر در معرض دید قرار دارند. گویی با حرکت دادن دست، چشم طرف مقابل به دنبال دست ماست.

به این ترتیب، انگشتان دست تبدیل به نقطه کانونی و جذاب بدن می‌شود. پس بهتر است که یک انگشتر نقره زنانه بسیار زیبا و دلنواز به دستتان بکنید تا مرکز توجه جمع باشید. اما سوالی که شاید برای شما هم پیش آمده باشد این است که اصولاً در انتخاب حلقه و انگشتر نقره زنانه و دخترانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟ در این مقاله قصد داریم به همین سوال بپردازیم. اگر شما نیز تجربیات متفاوتی دارید، لطفا در پایان مقاله با مخاطبان ما به اشتراک بگذارید. 

انگشتر نقره زنانه را چگونه انتخاب کنیم؟

وقتی صحبت از انگشتر نقره زنانه می‌شود، ذهن ما متوجه سنین ۳۰ یا ۴۰ و بالاتر می‌شود. اما باید در نظر بگیرد که دخترخانم‌ها نیز بسته به سلیقه خود می‌توانند از انگشترهای زنانه استفاده کنند. پس منظورمان از انگشتر زنانه شامل تمامی انگشترهای نقره مناسب خانم‌ها و دخترخانم‌های عزیز است. برخی از انگشترهای نقره بنا به طرح خود معمولا جوان‌پسندانه‌تر است. برای مثال دخترخانم‌های بین ۱۳ تا ۱۹ سال معمولا طرفدار انگشترهایی با طرح‌های فانتزی و یا استیتمنت هستند. این مدل زیورالات حاوی پیام‌هایی خاص هستند که در میان جوانان پرطرفدار است. در زیر به یک سری نکات مهم در انتخاب انگشتر نقره زنانه برای دخترخانم‌ها اشاره کردیم که در انتخاب خود به آنها توجه کنید.  

میزان ظرافت انگشتر نقره

توجه به ظرافت در تولید انگشتر نقره زنانه اهمیت بسیار زیادی دارد، پس با دقت بسیار بالایی نسبت به انتخاب طرح‌های ظریف اقدام کنید. معمولا طرح‌های ظریف و شیک جزو انگشترهای نقره مینیمال طبقه‌بندی می‌شوند. در این طرح‌ها به جزئیات زیادی اشاره نمی‌شود. بلکه طرح در اوج سادگی قرار دارد. دقت کنید که در طرح‌های مینیمال از سنگ قیمتی استفاده نمی‌شود. البته وجود نگین‌های بسیار ظریف ایرادی در کار شما به وجود نمی‌آورد. افراد هنری و ساده‌پسند عاشق چنین طرح‌هایی می‌شوند. 

انگشتر دخترانه

انگشتر هدیه سوته دلان

597,000 تومان

انگشتر دخترانه

انگشتر دخترانه سوپرایز

317,000 تومان

انگشتر دخترانه

انگشتر نقره کراس

379,000 تومان

انگشتر دخترانه

انگشتر نقره خرامان

293,000 تومان

حساسیت پوستی

میزان خلوص نقره باید به گونه‌ای باشد که باعث ایجاد حساسیت نشود. در صورتی که انگشتر نقره زنانه دارای فلز نیکل باشد، پوست شما را دچار خارش و حساسیت پوستی می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از خرید نقره از عدم وجود نیکل در آلیاژ نقره اطمینان حاصل کنید. شما می‌توانید این موضوع را با فروشنده مطرح کنید. دقت کنید که از فروشنده درخواست فاکتور کنید. وجود فاکتور باعث می‌شود که در صورت ایجاد حساسیت در پوست، انگشتر را به فروشنده ارجاع دهید. معمولا نقره ۹۲۵ یا استرلینگ به ندرت با نیکل ترکیب می‌شود. 

سایز انگشتر

دقت به سایز انگشتر نقره برای دخترانی که انگشتانی ظریف دارند، به شدت مهم است. سایز انگشتر شما باید با ظرافت دستان و انگشتان شما همخوانی داشته باشد. برای اندازه‌گیری سایز انگشت خودتان به یک فروشگاه نقره‌فروشی مراجعه کنید. در این فروشگاه‌های ابزارهای خاصی برای اندازه‌گیری دور انگشت شما وجود دارد. معمولا هوای سرد و گرم در سایز انگشت شما تاثیر دارد. در هوای گرم معمولا انگشتان شما اندکی بزرگ‌تر از هوای سرد است. حتی اندازه انگشتان دست در قبل و بعد از ظهر نیز با یکدیگر متفاوت است.

برای خرید انگشتر نقره زنانه، زمان بعد از ظهر را انتخاب کنید. چرا که سایز انگشت در ابتدای صبح بزرگ‌تر از بعد از ظهر است. با توجه به نکات بیان شده، انتخاب انگشتر نقره زنانه و دخترانه کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد. البته اگر قرار است انگشتر نقره را هدیه بدهید، حتماً سلیقه فردی که هدیه را دریافت می‌کند را نیز در نظر داشته باشید و بر این اساس نسبت به انتخاب محصول اقدام کنید.

انگشتر دخترانه

انگشتر دخترانه شیپا

469,000 تومان

انگشتر زنانه

انگشتر نقره سپیدار

417,000 تومان
389,000 تومان
359,000 تومان

حلقه ست نقره، گزینه‌ای مناسب و مقرون به صرفه

برخی از زوج‌های جوان یا آقایان و خانم‌ها دوست دارند که انگشترهایشان شبیه هم باشد. در این صورت یک راه حال بسیار به صرفه وجود دارد. حتما انتخاب حلقه ست نقره یا انگشتر ست خیلی به کمک شما خواهد آمد. این حلقه ست ممکن است سفید یا طلایی باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اعتقادات شرعی دارید، حتما از انگشتر نقره استفاده کنید. این انگشترها شباهت کاملی به انگشترهای طلای سفید دارند. بنابراین حلقه ست نقره بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

توجه کنید که حلقه ست تنها برای نامزدی، عقد و یا ازدواج نیست. افراد می‌توانند در مناسبت‌های مختلف اقدام به خرید حلقه ست نقره بکنند. برای مثال برخی از افراد دوست دارند به مناسبت ولنتاین و سالگرد ازدواج، دوستی و عشق خود را با شریک زندگی یا معشوقشان تقسیم کنند. در چنین حالتی خرید حلقه ست نقره بسیار انتخاب درستی به شمار می‌رود. انگشتر ست نقره در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و توجه به موارد زیر می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

معیارهای انتخاب حلقه ست نقره

حلقه ست یا انگشتر ست در مراسم‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مراسمی که می‌توان از آن استفاده کرد، مراسم نامزدی یا عقد است. معمولا قبل از انجام مراسم عقد، هر دو طرف زندگی، یعنی آقا و خانم برای خریدن حلقه به طلافروشی یا نقره فروشی مراجعه می‌کنند. همان طور که گفتیم دقت کنید که بعد از ظهر را برای خرید حلقه ست انتخاب کنید. در این موقع از شبانه روز، اندازه انگشتان شما در طبیعی‌ترین حالت خود قرار دارد. برای انتخاب حلقه ست نقره زنانه یا حلقه ست به نکات زیر توجه کنید. 

انگشتر زنانه هدیه

حلقه ست صیقل جفت

1,213,000 تومان

انگشتر زنانه هدیه

حلقه ست برولین

691,000 تومان

انگشتر زنانه

حلقه ست نقره راشا

591,000 تومان

شاخص ظرافت انگشتر زنانه

انگشتر نقره زنانه باید از ظرافت و زیبایی برخوردار باشد. شاخص زیبایی در ذهن افراد متفاوت است. شاید خانم‌هایی باشند که زیبایی از نظر آنها، داشتن سنگ قیمتی باشد. اما در عین حال خانم‌هایی هستند که زیبایی برایشان در سادگی و درخشش خلاصه می‌شود. پس در صورتی که قصد خرید انگشتر نقره برای دوست یا همسرتان دارید، از قبل شاخص زیبایی او را شناسایی کنید. 

رنگ زرد یا نقره‌ای؟

برخی از خانم‌ها با اینکه به انگشتر نقره علاقه دارند، اما ترجیح می‌دهند که رنگ آن رزگلد باشد. یا اینکه تمایل دارند که یک روکش طلا روی انگشترشان قرار گیرد. در این صورت حتما از فروشنده در مورد جنس انگشتر سوال کنید. مراقب جنس‌های تقلبی موجود در بازار باشید. به همین خاطر لازم است تا از فروشنده آشنا خرید کنید. یا اینکه برای خرید با یک فرد متخصص همراه شوید. 

شبیه یا متفاوت بودن حلقه ست

انگشتر نقره ست از دو انگشتر تشکیل شده است. این انگشترها ممکن است دقیقا عین هم و یا کمی با یکدیگر فرق داشته باشند. این شباهت یا تفاوت بستگی به سلیقه شما دارد. برخی از خانم‌ها و آقایان ترجیح می‌دهند که حلقه ست آنا کمی با یکدیگر متفاوت باشد. در این صورت دقت کنید که میزان تفاوت، خیلی زیاد نباشد.  توصیه می‌کنیم رینگ‌های ست نقره را هم بررسی کنید. شاید در بین آنها، حلقه‌ای توجه شما را به خود جلب کنید. این رینگ‌ها بسیار ساده بوده و برای افراد ریزبین و هنری بسیار توصیه می‌شود. 

انواع نقره جات زنانه، تشکیل دهنده یک ست زیبا می‌شوند

ست نقره ست نقره متشکل از گوشواره، گردنبند و دستبند نقره است. در بیشتر مواقع با سرویس نقره اشتباه در نظر گرفته می‌شود. ست و سرویس تفاوت‌ اندکی با یکدیگر دارند. سرویس نقره شامل ست به اضافه انگشتر است. به عبارت دیگر سرویس نقره کامل‌ترین حالت زیورالات نقره به شمار می‌رود. در چند سال اخیر خرید ست نقره بیشتر از سرویس نقره رواج دارد. بیشتر زوج‌های جوان به دنبال ست‌های جواهر، طلا و نقره منحصربه‌‌فرد هستند. 

چرا ست نقره طرفدار زیادی دارد؟

خرید سرویس طلا با توجه به قیمت بسیار بالایی که دارد و همچنین استرس گم شدن یا از بین رفتن طلا باعث شده تا ست نقره جات زنانه به عنوان جایگزین خوبی برای مهمانی‌ها و همچنین استفاده روزمره بسیاری از خانم‌ها به شمار رود. نقره علاوه‌بر قیمت مناسبی دارد، به دلیل داشتن طول عمر بالا و همچنین بهره‌گیری از تکنولوژی‌های ساخت امروزی خریداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. در کنار انگشتر نقره زنانه، انتخاب مدل‌های مشابه گوشواره، دستبند، گردنبند و پابند باعث می‌شود تا شما بتوانید یک ست کامل نقره را در اختیار داشته باشید. این ست می‌تواند به صورت کاملاً متحدالشکل تولید شده باشد و یا به سلیقه شخصی شما انتخاب شود.

ست و نیم ست

نیم ست نقره کوشان

681,000 تومان
1,050,000 تومان

ست و نیم ست

نیم ست نقره ورزان

973,000 تومان
1,371,000 تومان

حلقه یا انگشتر نقره زنانه نیز یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌رو است که این روزها در کنار زیورآلات طلا یا حتی به عنوان جایگزین طلا بسیار استفاده می‌شود. به طو رکلی می‌توان گفت در شرایط فعلی که خرید زیورآلات طلا برای بسیاری از خانم‌ها و زوج‌های جوان دشوار شده است، انگشتر نقره زنانه در سبک‌ها و مدل‌های مختلف یک جایگزین عالی برای طلا به حساب آمده و در کنار زیبایی و کاربرد مناسبی که دارد در شروع زندگی مشترک زوج‌های جوان بسیاری از دغدغه های مالی آنان و خانواده‌هایشان را می‌تواند حذف کند.

انتخاب انگشتر نقره زنانه بر اساس شکل دست‌ها

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین پارامترهایی که در خرید انگشتر نقره زنانه باید در نظر داشته باشید، انواع انگشتان دست است. انگشتان خانم‌ها بسته به زمینه ژنتیکی و نوع کار آنها با یکدیگر متفاوت است. دستان برخی از خانم‌ها کشیده و برخی دیگر کوتاه است. معمولا بیشتر خانم‌ها در کشور ما دارای دستان و انگشتان نرم‌تری نسبت به آقایان هستند. این امر به دلیل خانه‌دار بودن عده زیادی از خانم‌هاست. این خاصیت باعث می‌شود که انتخاب انگشتر برای دستان خانم‌ها با دقت بیشتری دنبال شود. در ادامه نکاتی را در انتخاب انگشتر نقره زنانه اشاره می‌کنیم. 

  • انگشتر مناسب برای انگشتان باریک: ظرافت و زیبایی بالا در کنار نگین‌های کوچک‌تر باعث می‌شود تا انگشتر نقره زنانه جلوه خاصی را به دستان شما ببخشد و از این روی توصیه می‌شود که این سری محصولات را استفاده کنید.

انگشتر دخترانه

انگشتر نقره پیکو

273,000 تومان

انگشتر زنانه

انگشتر نقره حلقه گل

511,000 تومان

انگشتر دخترانه

انگشتر نقره کازابلانکا

497,000 تومان

انگشتر دخترانه

انگشتر نقره سنوبر

327,000 تومان
  • انگشتر مناسب برای انگشتان کوچک: انگشترهای مربع، گرد و بیضی با نگین کوچک جلوه‌ای خاص به دستان شما می‌دهد و در صورتی که  انگشتانی کوچک دارید و می‌خواهید انگشتری مناسب برای دستان خود انتخاب کنید، این محصول یک انتخاب عالی برای شما است.
  • انگشتر مناسب برای انگشتان بلند: نگین گرد در کنار رکاب ظریف به عنوان انگشتر نقره زنانه برای انگشتان بلند گزینه بسیار مناسبی است.
  • انگشتر مناسب برای انگشتان کوتاه: این سری از انگشت‌ها با انگشتر نقره زنانه که طرح مستطیل بلند داشته باشد زیباتر می‌شود و نگین‌های لوزی و مستطیل شکل به خانم‌هایی با انگشتان کوتاه به شدت توصیه می‌شود.
  • انگشتر مناسب برای انگشتان عریض: این سری از انگشت‌ها که چاق‌تر از حالت معمول هستند، با انگشترهای خوشه‌ای زیباتر می‌شوند، اگر انگشتانی عریض و تپل دارید، بهتر است که نگین‌های لوزی شکل را برای این انگشت‌ها انتخاب کرده و خریداری کنید.

انگشتر دخترانه

انگشتر نقره فرانکل

512,000 تومان

انگشتر دخترانه

انگشتر دخترانه ملوس

443,000 تومان

انگشتر زنانه

انگشتر پیمان

559,000 تومان

انگشتر زنانه

انگشتر پائیز ۸۱

649,000 تومان

توجه به دوام انگشتر نقره

انگشتر نقره زنانه شاید تنها زیورآلات نقره‌ای باشه که مدام با اشیاء اطراف در ارتباط است. شما در انجام ساده‌ترین کارها مانند برداشتن یک فنجان قهوه از سینی نیز با این مساله روبرو خواهید بود. پس دوام و مقاومت انگشتر نقره زنانه بسیار پراهمیت است. بادوام بودن نقره بستگی به نوع آلیاژ آن دارد. به عبارت دیگر، هر چقدر میزان فلزات موجود در نقره بالاتر باشد، انگشتر شما بادوام‌تر خواهد بود. به همین خاطر، نقره استرلینگ یا نقره آرژانتین (آرگنتوم) بهترین گزینه برای انتخاب شما به حساب می‌آید.

در نظر گرفتن تغییر اندازه دور انگشت در آینده

خیلی از وقت‌ها پیش می‌آید که خانم‌ها و مخصوصا عروس خانم‌ها با رژیم‌های غذایی دچار نوسان وزن می‌شوند. به همین خاطر شاید انگشتان دست نیز تحت تاثیر این نوسان قرار بگیرد. پس اگر از خود انگشتر نقره خوشتان آمده است، اما در مورد سایز انگشتر زیاد مطمئن نیستید، نگران نباشید. کافی است که با فروشنده صحبت کنید و این موضوع را با او در میان بگذارید. فروشندگان نقره تعمیرکاران مخصوص خود را دارند. و می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

توجه به لبه‌های انگشتر نقره زنانه

موقع خرید انگشتر نقره زنانه دقت کنید که لبه‌های انگشتر تیز نباشد. با اینکه انگشتر نقره لبه تیز شاید زیبا به نظر برسد، اما دست کردن آن راحت نیست. پس موقع خرید انگشتر، چند بار امتحان کنید و مطمئن شوید که انگشتر به راحتی از دست خارج شده و به راحتی داخل انگشتتان وارد می‌شود.

توجه به ضخامت پایه انگشتر

دقت کنید که پایه انگشتر از استحکام کافی برخوردار باشد. پایه انگشتر به قسمتی گفته می‌شود که دور انگشت قرار می‌گیرد. پس مراقب باشید که پایه انگشتر از ضخامت کافی برخوردار بوده و پهنای آن خیلی کم باشید. پهنای کم پایه انگشتر یکی از علامت‌های شکنندگی انگشتر نقره است. پس در این مورد تضمین‌های لازم را از فروشنده دریافت بکنید. یادتان باشد که این تضمین‌ها در فاکتور فروش قید شود.

 

انگشتر زنانه

انگشتر بهار

569,000 تومان

انگشتر زنانه

انگشتر احساس

639,000 تومان

انگشتر زنانه

انگشتر مدالیون

579,000 تومان

انگشتر زنانه

انگشتر مارکیز

559,000 تومان

انگشتر زنانه

انگشتر امرالد

537,000 تومان

انگشتر زنانه

انگشتر نیوتن

707,000 تومان

انگشتر زنانه

انگشتر ونکلیف

521,000 تومان

انگشتر زنانه

انگشتر بسامَد

559,000 تومان

توجه به قسمت نگهدارنده سنگ

اگر انگشتر شما، نگین سنگ را بر روی خود حمل می‌کند، باید دقت خود را دو چندان کنید. معمولا قسمت نگهدارنده انگشتر نقره چه زنانه و چه مردانه، همیشه مشکل‌زاست. این قسمت از ساختمان انگشتر انواع مختلفی دارد. از دیواره دار (Bezel)، پاو (Pave)، کانال مانند (Channel) و خوشه‌ای (Cluster) گرفته تا تراز (Flush)، بالرین (Ballerina)، بید (Bead) و چنگه‌ای (V-prong). هر کدام از این پایه‌های نگهندارنده معایب و مزایایی دارد. برای انتخاب پایه نگهدارنده باید فکر کنید که کدام یک برای شما مناسب‌تر است. در این مورد هم به شکل انگشت خودتان توجه کنید و هم به دوام پایه نگهدارند. در مقالات بعدی به اجزای انگشتر و توضیح هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

سخن آخر

صرف نظر از هر گونه سلیقه و استایلی که دارید، سعی کنید انگشتر نقره‌ای را خریداری کنید که از دوام کافی برخواردار باشد. البته توجه به طرح دست و انگشت، رنگ پوست و میزان بودجه‌ برای خرید هم بسیار مهم است. اگر اطلاعات شما در مورد انگشتر نقره در حدی نیست که اقدام به انتخاب مناسب نمائید، توصیه می‌کنیم که فرد مطلعی را همراه خود برای خرید ببرید. البته می‌توانید با یک فروشنده آشنا هم مشورت بکنید. در کنار این مسائل اگر قصد خرید انگشتر نقره زنانه را به عنوان هدیه دارید، دقتتان باید دوچندان بشود. چرا که در خرید هدیه، بایستی به سلیقه طرف مقابلتان هم توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×