زیورالات نقره مینیمال | ۱۲ طرح خاص

زیورآلات نقره مینیمال

حتما خودتون هم حس کردید که چند سالی هست که نوع و نگاه به زیورالات نقره و جواهرات عوض شده. ظاهرا همه چی خلاصه و کوتاه و سریع شده. خیلی از زیورالات نقره دیگه جزئیات و شلوغی زیورالات قبلی رو ندارند. انگار همه چی ام پی تری شده. به این زیورالات، زیورآلات نقره مینیمال می‌گن. زیورالات مینیمال رو بگذاریم در کنار زیورالاتی که به صورت شلوغ و پلوغ در کنار هم ست می‌شن. برای مثال یک خانم یا دختر خانمی که زنجیر ظریف رو با یک مهره بسیار بزرگ و بدریخت ست بکنه. واقعا منظره غیرقابل تحملی می‌شه.

با مشاهده این جواهرات چی به ذهنتون می‌رسه؟ حتما چشمتون دنبال یک جای خلوت و ساده می‌گرده. اگر همچین حسی دارید، به یک نقطه خوبی از زیبایی‌شناسی رسیدید. الان نوبت این هست که در مورد زیورالات مینیمال کمی بررسی کنیم. البته شما با کمی جستجو در فروشگاه نقره نما و صفحه اینستاگرام نقره نما زیورالات نقره مینیمال زیادی پیدا خواهید کرد. پس با ما همراه باشید.

نیمست مروارید اشک دور نگین
نیم ست نقره مینیمال اشک با مروارید مناسب برای هدیه ولنتاین و هدیه تولد | برای خرید روی عکس کلیک کنید

چرا زیورالات مینیمال؟

هر چقدر جلوتر می‌ریم زیورآلات نقره مینیمال طرفداران زیادی پیدا می‌کنه. این زیورآلات به غیر از سادگی، قیمت پائین‌تری هم داره. البته این قاعده کلی نیست. زیورآلات مینیمالی در بازار یافت می‌شه که با قیمت بالایی به فروش می‌رسه. اما در کل مقدار نقره مورد استفاده در زیورآلات مینیمال کمتر هست و بالطبع قیمت پائین‌تری هم داره. نکته مهم در این نوع زیورآلات، ظرافت خاص آنهاست.

بیشتر افراد عاشق خطوط ساده‌ و زیبایی هستند که در این جواهرات به کار رفته. به همین خاطر خیلی بیراه نیست که مشتریان نقره نما هر روز برای خرید این نوع زیورآلات مرتب با ما تماس می‌گیرند. باید بگیم که زیورآلات نقره مینیمال جلوه خاصی به قیافه شما اضافه می‌کنه. یک نقره مینیمال با چند خط ساده می‌تونه جای خیلی از کمبودها رو در استایل شما پر بکنه. شما چطور؟ آیا می‌دونید که زیورآلات مینمال رو چه جوری بپوشید؟ چه جوری چند تا زیورآلات رو با هم ست کنید؟ لطفا نترسید. می تونید به راحتی چند زیورآلات مینیمال رو با هم ترکیب کنید و امتحان بکنید.. بالاخره بهترین ترکیب خودتون رو پیدا می‌کنید. در این مقاله قصد داریم شما رو با چند روش استفاده از زیورآلات نقره مینیمال آشنا کنیم.

زنجیر و پلاک قلب مینیمال نقره
گردنبند نقره مینیمال دور نگین مناسب برای هدیه روز مادر | برای خرید روی عکس کلیک کنید

قانون طلایی در زیورآلات نقره مینیمال

کاربرد مینیمالیسم در زیورآلات از یک قانون طلایی پیروی می‌کنه: ظرافت و سادگی و البته اندازه کوچک. وقتی به سراغ انتخاب زیورآلات نقره مینیمال می‌رید، مرتب این دو کلمه رو تکرار کنید. در حقیقت یک مایند ست یا طرز فکر باکلاسه که همیشه به شما در انتخاب درست کمک می‌کنه. کاری که مینیمالیسم با بازار بزرگ زیورآلات نقره کرده اینه که به طرح‌ها و متریال به کار رفته در اونها، تنوع زیادی داده. اینجوری بگیم که مینیمالیسم بازار نقره رو از چنگ بنک‌دارها و فروشگاه‌های بعضا انحصارطلب درآورده و تقدیم عاشقان نقره کرده.

گردنبند اشک سواروسکی
گردنبند نقره مینیمال سواروسکی با طرح سه اشک مناسب برای هدیه تولد و هدیه نامزدی | برای خرید روی عکس کلیک کنید

ساده ساده انتخاب کنید

همیشه به دنبال قطعات ساده باشید. البته اگر زیاد مته به خشخاش بگذارید، کلافه می‌شید. قطعات رو جوری انتخاب کنید که علاوه بر اینکه به استایلتون بخوره، برای بیننده هم جذاب باشه. برای مثال می‌تونید از یک گردنبد استفاده کنید که یک سنگ زیبا از اون آویزان هست. و یا یک حلقه نقره (النگو) که یک سنگ یا مروارید در وسطش به کار رفته. این می‌تونه یک ایده خیلی خوب باشه.

گوشواره طرح ستاره
گردنبند نقره مینیمال با طرح ستاره مناسب برای هدیه سالگرد نامزدی | برای خرید روی عکس کلیک کنید

زیورآلات نقره با نقوش هندسی

اگر به سنگ یا جواهرات علاقه ندارید، می‌تونید از زیورآلاتی با نقوش هندسی استفاده کنید. این جور زیورآلات نقره، یک سادگی حیرت‌انگیزی دارند. اصطلاحا به این جور طرح‌ها، طرح‌های جسورانه یا آوانگارد گفته می‌شه. برای مثال می‌تونید از یک دستنبد نقره استفاده کنید که به جایداشتن  قفل در پشت دستبند، با دو تا گوی توپی روی دستتون بایسته. خانم‌ها برای هماهنگی با لباسشون می‌تونند از یک پیراهن با یقه گرد و باز استفاده کنند. توجه داشته باشید که این جور زیورآلات با قطعات نازک ساخته می‌شن و برای جلوگیری از شکستگی، مراقبت از اونها خیلی مهمه.  

گردنبند نقره مینیمال سواروسکی مناسب برای هدیه نامزدی و هدیه ولنتاین | برای خرید روی عکس کلیک کنید

گردنبند نقره مینمال به صورت مهره‌دار

شاید بگید که دوره استفاده از مهره گذشته. اما باید بگیم که استفاده درست از مهره می‌تونه به استایلتون جلوه بده. استفاده از زنجیر نقره و به کار رفتن مهره‌های رنگی یکی از این ایده‌هاست. برای مثال اگه خواسته باشید که مهره‌های به کار رفته در گردبنبدتون خیلی تو دل برو و اصطلاحا تو چشم باشه، توصیه می‌کنیم از یک مهره بزرگ در مرکز گردنبند و مهره‌های خیلی کوچک در اطراف مهره اصلی استفاده کنید. با این گردنبند نقره مینیمال می‌تونید یک لباس راحت و خیلی ساده بپوشید.  

گوشواره حلقه ای
گوشواره نقره مینمال طرح بال یا وینگ مناسب برای هدیه تولد | برای خرید روی عکس کلیک کنید

دستبند مینیمال بهترین ایده

مشخصه یک دستبند نقره مینیمال می‌تونه چند مهره توپی کنار هم باشه که با یک زنجیر به هم وصل شدند. می‌تونید یک مهره برجسته بزرگ‌تر با رنگ نقره متفاوت بین مهره‌ها قرار بدید تا توجه بیشتری رو جلب کنه. این همون نکته‌ای هست که در مورد گردنبند هم گفتیم. باید بگیم که این مهره بزرگ، یک تعادلی رو در دستبند شما ایجاد می‌کنه.

گوشو
گوشواره نقره مینیمال با کریستال زیبا مناسب برای هدیه ولنتاین | برای خرید روی عکس کلیک کنید

گوشواره نقره مینیمال و یک پیشنهاد

شاید انتخاب گوشواره مینیمال به نسبت دستبند و گردنبد کمی راحت‌تر به نظر برسه. در مورد گوشواره می‌تونید از گوشواره‌های میخی به سطح نرمه گوش می‌چسبند استفاده کنید. اما بهتره که شکل گوشواره به صورت یک گل باشه و یک سنگ بسیار ظریف و کوچک روی گل قرار گرفته باشه. این سنگ کوچک به سادگی گوشواره شما جلای ویژه‌ای می‌ده.

گوشواره ماه و ستاره نقرع
گوشواره نقره ماه و ستاره کاملا مینیمال مناسب برای هدیه روز تولد | برای خرید روی عکس کلیک کنید

از چند تا زیورآلات نقره مینیمال استفاده کنم؟

در هر بار استفاده از زیورآلات نقره مینیمال بهتره که نهایتا دو قطعه زیورآلات بپوشید. استفاده بیش از حد، حالت مینیمال رو از بین می‌بره. برای مثال می‌تونید از یک گوشواره و یک گردنبند مینیمال استفاده کنید.

خطوط قرمز در پوشیدن نقره مینیمال

خیلی پیش ‌یاد که گردنبند می‌ره زیر یقه و یا دستبند پشت آستین پیراهن گم می‌شه. اگر چنین اتفاقی بیفته یعنی اینکه شما نتونستید، زیورآلات نقره خودتون رو به خوبی نمایش بدید. پس برای اینکه سادگی و مینیمال بودن زیورآلات نقره شما به چشم بیاد، بایستی گردنبند و یا دستبند شما روی پوست بدنتون قرار بگیره و نه روی لباس و یا زیر لباس.

گوشواره حلقه ای اویز چشم نقره
گوشواره نقره مینیمال طرح چشم مناسب برای هدیه ولنتاین | برای خرید روی عکس کلیک کنید

شکل مو و ربط آن با گوشواره مینیمال

دقت کنید که گوشواره مینیمال یک گوشواره عادی نیست. بسیار کوچک و جمع و جور است. پسموقعی که از یک گوشواره نقره مینیمال استفاده می‌کنید نباید موهاتون روی گوش‌هاتون رو بپوشونه. لااقل سعی کنید که یکی از گوش‌هاتون آزاد باشه. می‌تونید یک طرف موهاتون رو جمع کنید و با گیره در عقب سرتون گیر بندازید.

از لاریات یا آویز استفاده کنید.

لاریات یک آویز کوتاه به شکل زنجیر هست که معمولا به گردنبند نقره وصل می‌شه. این زنجیر به غیر از زنجیر خود گردنبند هست که از وسط گردبند به سمت پائین می‌افته. یک روش غیرمتعارف در پوشیدن چنین گردنبندی اینه که گردنبند رو بچرخونید تا لاریان به پشت سرتون بیفته. البته این حالت برای لباس‌های باز عروسی مناسب هست. لباس‌هایی که پشت به سمت کمر باز هستند.

گردنبند نقره گوی داخل قلب
گردنبند نقره قلب مناسب برای هدیه روز عشاق | برای خرید روی عکس کلیک کنید

زیورآلات به اضافه چیزهای دیگه

برای اینکه زیورآلاتتون جلوه زیبایی به خودش بگیره می‌تونید از الحاقات دیگه در کنار جواهرات استفاده کنید. برای مثال می‌تونید به همراه گردنبند طلای خودتون از یک چوکر چرمی استفاده کنید. یک ایده بسیار متحورانه برای آدم‌های خاص!!

حلقه دور نگین نقره پشت حلقه
انگشتر نقره مینیمال دور نگین مناسب برای هدیه ولنتاین و هدیه نامزدی | برای خرید روی عکس کلیک کنید

به دنبال جذابیت باشید

شاید فکر کنید که جذابیت در نقطه مقابل مینیمالیسم هست. اما باید بگیم که این جوری نیست. می شه که از یک دستبند جذاب استفاده کرد و سادگی و مینیمالیسم رو توی اون رعایت کرد. پس دقت کنید که جذابیت و مینیمالیسم رو با هم جمع کنید. این جوری در هر جمعی مثل یک ستاره خواهید درخشید.

گردنبند نقره فرشته
گردنبند نقره فرشته مناسب برای هدیه تولد و هدیه روز ولنتاین | برای خرید روی عکس کلیک کنید

یک نکته مهم

هر کسی بسته به علاقه خودش می‌تونه یک جواهر آس مینیمال در جعبه جواهرات خودش داشته باشه. برای پیدا کردن چنین زیورآلاتی باید کمی توی بازار و فضای وب بچرخید. البته نیاز به چند بار استفاده از زیورآلات مینیمال هم دارید. اما اگر خواستید که یک زیورآلات نقره مینیمال خیلی خاص داشته باشید، باید خوب هزینه کنید. مسلما ساختن یک زیورآلات نقره آس زمان زیادی می‌بره و شاید یک سنگ خیلی خاص و یا برلیان هم توش به کار بره. پس قیمت این نقره مینیمال شما احتمالا بالاتر بره. پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال نقره آس خودتون برید. چون که فقط یک بار می‌خرید. پس حسابی بگردید و خیلی دقت کنید.

در مقاله بعدی چندین زیورآلات نقره مینیمال رو از فروشگاه نقره نما انتخاب می‌کنیم و در مورد ظرافت و سادگی و حتی کاربرد اونها با شما بیشتر صحبت می‌کنیم. این جوری بیشتر با محصولات ما انس می‌گیرید. هدف ما اینه که نقره نما جایی باشه برای زیباتر شدن شما. پس با ما زیبا ببینید و زیبا بپوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×