۱۳ انگشتر نقره آس و شیک

انگشتر نقره از پرفروش‌ترین زیورالات و جواهرات در فروشگاه نقره نماست. به دلیل سوالات فراونی که در مورد فواید نقره و مشخصات انواع انگشترهای ما به صورت تک به تک پرسیده شده، تصمیم گرفتیم ده مدل پرطرفدار انگشترهای زنانه و مردانه را در اینجا معرفی کنیم. شما می‌توانید برای سفارش هر کدام آنها، روی عکس محصولات کلیک کنید. اگر سوالی در مورد هر کدام از انگشترهای نقره داشتید با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید. واتس اپ و اینستاگرام نقره نما آماده پاسخ‌گویی شبانه‌روزی به شماست.

حلقه دور نگین نقره پشت حلقه
حلقه دور نگین طرح دار مناسب برای هدیه سالگرد نامزدی و ازدواج | برای خرید روی عکس کلیک کنید

زیورالات نقره، دوست قدیمی انسان

انسان در طول تاریخ همیشه دنبال اثرات درمانی و محافظت‌کننده مواد معدنی مثل سنگ و فلز بوده. کافیه یک سرچ ساده توی گوگل بکنید و ببینید چه مقالاتی در مورد تاثیرات نقره و طلا و سایر فلزات براتون می‌یاد. حتی شما مطالبی رو می‌خونید که در اون ادعا شده که فلان فلز قدرت مرموزی داره و از این حرف‌ها کیمیاگری شفابخشی که همتون می‌دونید. اما شاید حرف در مورد نقره و خواص اون بیشتر از بقیه باشه. به هر صورت به هر آئینی و فرهنگی که نگاه می‌کنی، هر کدوم نه یک چیز، بلکه صد تا چیز خوب در مورد نقره گفتند. استفاده گسترده از انگشتر نقره توسط خانم‌ها و آقایان از قدیم تا حالا خودش نشون می‌ده که چقدر این فلز مورد توجه بوده.

رینگ نقره
انگشتر نقره معروف به رینگ نقره مناسب برای نامزدی | برای خرید روی عکس کلیک کنید

اما الان که علم و دانش خیلی توسعه پیدا کرده، فواید و خواص نقره بیشتر و بیشتر مشخص‌تر شده. همین که بدونیم در بازار ایران خودمون چقدر انگشتر نقره تقلبی توسط افراد سودجو به فروش می‌رسه، این یعنی اهمیت نقره بین مردم ما. اما آیا واقعا انگشتر نقره برای بدن مفید هست؟ در این نوشته همراه ما باشید تا اطلاعات خوبی رو به شما ارائه بدیم.

انگشتر دخترانه طرح مکعبی
انگشتر نقره مکعبی کمیاب مناسب برای هدیه ولنتاین | برای خرید روی عکس کلیک کنید

نقره ضد میکروبه

تصور کنید که وارد فیلم جنگ ستارگان شدید و یک سلاح خاموش، اما کشنده دست شماست. یک حلقه نور نامرئی رو جلوی چشمتون بیارید. هر موجود فرازمینی که جلوی شما قرار بگیره، از قبل مغلوبه. اما جدای از تخیل و خیال‌پردازی، قطعا بدونید که انگشتر نقره‌ای که دستتون هست، مثل یک سلاح در دست شماست. انگشتر نقره شما در حقیقت یک اسلحه خاموش اما دارای برد بالاست. مطالعات علمی نشون داده که نقره یک عنصر عجیب در مقابله با باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌هاست. نقره مانع تولید مثل میکروارگانیسم‌ها، باکتری‌ها و انگل‌ها در فضای اطرافش می‌شه. نقره در این شیوه مبارزه شبیه مس و برنج عمل می‌کنه. پس متوجه می‌شیم که چرا قدیمی‌ها انگشتر نقره به دست داشتند و از ظروف مس و برنج استفاده می‌کردند.

انگشتردخترانه رزگلد نقره
انگشتر نقره دخترانه رزگلد مناسب برای هدیه روز دختر | برای خرید روی عکس کلیک کنید

انگشتر نقره یک ضدعفونی‌کننده عالی

حتما شما هم می‌دونید که در ساخت بیشتر ابزارهای ضدعفونی‌کننده در حوزه پزشکی از نقره استفاده می‌کنند. قبلا هم گفتیم نقره از تولید مثل میکروارگانیسم‌ها جلوگیری می‌کنه و اونها رو از بین می‌بره. پس شما با داشتن یک انگشتر نقره یا هر زیورآلات دیگر عملا یک ابزار ضدعفونی‌کننده  و سپر خوب همیشه همراهتون هست. بعضی‌ از بیماران پوستی که به عفونت‌های جلدی دچار هستند، از زیورآلات و جواهرات نقره برای مقابله با رشد میکروب در سطح پوستشون استفاده می‌کنند.

انگشتر نمای گل نقره
انگشتر نقره طرح گل لاله مناسب برای نامزدی | برای خرید روی عکس کلیک کنید

دلیل علمی این خاصیت نقره اینه که یون‌های نقره بار مثبت دارند و به راحتی به بار منفی اکسیژن موجود در باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌ها می‌چسبند. بنابراین به راحتی با این موجودات میکروسکوپی مقابله می‌کنند. البته این تمام ماجرا نیست. نقره در کاهش درد هم و کاهش التهاب مفصلی تاثیر خوبی داره و از کشیدگی بیش از حد مفاصل انگشتان جلوگیری می‌کنه. این باعث شده که پوشیدن انگشتر نقره به بیماران مبتلا به روماتوئید توصیه بشه.

انگشتر زنانه مجلسی نقره
انگشتر نقره زنانه و مجلسی مناسب سالگرد ازدواج | برای خرید روی عکس کلیک کنید

تنظیم حرارت بدن

شاید تعجب کنید که انگشتر نقره می‌تونه حرارت بدن شما رو تنظیم کنه. با اینکه این موضوع از نظر علم پزشکی به اثبات نرسیده، اما تجربه نشون داده که تماس نقره با پوست، نقش مهمی در تعادل دمای بدن داره. طوری که نه احساس گرما کنید و نه احساس سرما. این نکته رو شاید در آرامشی جستجو کرد که افراد نقره‌دوست دارند. البته شاید یک حدس علمی هم بشه زد. اونم اینکه نقره، یک متعادل‌کننده الکتریکی هست. پس حتما می‌تونه بارهای الکتریکی مختلف رو از بدن شما دور کنه. پس می‌تونیم نتیجه‌گیری کنیم که انگشتر نقره می‌تونه اختلالات ناشی از انرژی‌های منفی رو از بین ببره.

حلقه ست مات
حلقه ست نقره مناسب ازدواج یا عقد | برای خرید روی عکس کلیک کنید

انگشتر نقره یک سَم‌شناس قهار

یاد فیلم‌های کره‌ای مثل جومونگ افتادم. هیچ وقت یادم نمی‌ره که قبل از اینکه پادشاه غذاش رو بخوره، همیشه یک ندیمه‌ای بود که قبل از پادشاه شروع به غذا خوردن می‌کرد. پادشاه‌ها با این روش از سالم بودن غذای خودشون مطمئن می‌شدند. نقره هم دقیقا نقش اون ندیمه رو بازی می‌کنه. نقره به طور شگفت‌آوری در مواجهه با سم تغییر رنگ می‌ده. پس شما می‌تونید از انگشتر نقره خودتون هم برای تشخیص مسمومیت محیط استفاده کنید.

انگشتر قلب تک نگین
انگشتر قلب شیک مناسب برای هدیه ولنتاین و هدیه تولد | برای خرید روی عکس کلیک کنید

یک نقل قول عجیبی هم بین نقره‌بازها وجود داره که توضیحش خالی از لطف نیست. یکی از کارشناسان نقره می‌گفت که نقره می‌تونه سطح سدیم بدن رو تشخیص بده. پس اگر کسی سدیم خونش بالا باشه، با تغییر رنگ انگشتر نقره خودش می‌‌تونه متوجه این موضوع بشه. به محض اینکه سطح سدیم بدن بالا بره، رنگ نقره به آبی متمایل می‌شه. این موضوع در مورد کسانی که غذای شور زیادی می‌خورند شاید به درد بخور باشه.

انگشتر نقره شبیه جواهر
انگشتر نقره شیک مناسب مجالس رسمی و غیررسمی | برای خرید روی عکس کلیک کنید

انگشتر نقره در طالع‌بینی

کسانی که به طالع‌بینی علاقه دارند، به دست کردن انگشتر نقره یا پوشیدن جواهرات نقره خیلی تاکید می‌کنند. به عقیده این دسته، نقره به سلامت روح و پیشرفت زندگی کمک زیادی می‌کنه. یکی از نشانه‌‌های اختلالات روانی، پرخاشگری است که پوشیدن زیورآلات نقره تا حدودی می‌تونه از این قضیه جلوگیری کنه. پس توصیه می‌کنیم برای داشتن انرژی مثبت، سری به میز آرایشتون بزنید و یک حلقه انگشتر به دستتون بکنید. حتما روزتون رو می‌سازه.

انگشتر نقره
انگشتر نقره بته جقه مناسب برای هدیه ولنتاین | برای خرید روی عکس کلیک کنید

چند تا نکته پزشکی دیگه

نقره با خواص درمانی خودش، چند تا هنر دیگه هم داره. یکی اینکه رگ‌های خونی رو کشیده‌تر می‌کنه و به گردش خون بهتر کمک می‌کنه. علاوه بر این باعث ترمیم و نگهداری پوست و همچنین استخوان‌سازی می‌شه.

انگشتر نقره و چیزی که همه عاشقشیم!

به تجربه ثابت شده که ماسک‌های خوابی که روکش نقره‌ای دارند به خواب بهتر کمک می‌کنند. این موضوع در مورد به همراه داشتن جواهرات یا زیورآلات نقره موقع خواب هم صدق می‌کنه. شاید دلیل این تاثیر این باشه که نقره نمی‌گذاره سیگنال‌های وسایل برقی اطراف شما به بدن شما منتقل بشه. در چند سال اخیر، طراحان مد به این ایده پر و بال بیشتری دادند. به همین خاطر سعی کردند ترکیب نقره رو در مواد اولیه لباس به کار ببرند. طراحی لباس‌های نقره‌ای که در بیشتر فرش قرمزها دیده می‌شه به این خاطر هست.

انگشتر نقره
انگشتر رنگی رنگی مناسب هدیه ولنتاین | برای خرید روی عکس کلیک کنید

یک شاهد علمی برای این موضوع وجود داره که با شما در میان می‌گذاریم. اونم اینه که نقره هدایت حرارتی خوبی هست و جزو فلزات با رسانای الکتریکی بالاست. پس می‌شه گفت که یون‌های نقره می‌تونن، یک سری بسترهای رسانایی ایجاد کنند که الکترومغناطیس اطراف بدن رو منعکس کنه. پس نتیجتا گردش خون شما بهتر می‌شه و دمای بدن متعادل می‌شه. و این یعنی خواب خوب و باآرامش.

انگشتر نقره کارتیه O
انگشتر نقره طرح کارتیه مناسب برای روز زن | برای خرید روی عکس کلیک کنید

انگشتر نقره و کاهش اضطراب

با افزایش سرعت زندگی، هر روز یک اضطراب به اضطراب‌های آدم‌ها اضافه می‌شه. در شهرهای بزرگ و پرترافیک، افراد بیشتر وقتشون توی شلوغی خیابون‌ها سپری می‌شه. و با دیدن هر صحنه‌ای در سطح شهر یک گوشه از دلمون دچار اضطراب می‌شه. در این شرایط شاید بتونیم از خاصیت ضداسترس و ضداضطراب نقره استفاده کنیم. یک محافظی که خودش کار خودش رو انجام می‌ده. حتی اگر کمی از استرس ما کم بشه، برای خودش خیلیه. البته نباید از ورزش، دعا و مدیتیشن غافل بشید. بیشتر خانم‌ها در این موقعیت ترجیح می‌دن گوشواره‌ نقره‌ای به گوش داشته باشند که به شکل یک حلقه یا توپ باشه. شاید اینجوری سطح تماس نقره بیشتر باشه و اثرش بیشتر.

انگشتر نقره نما
انگشتر نقره سولیتر مناسب هدیه عقد و نامزدی | برای خرید روی عکس کلیک کنید

یک هشدار کوچولو

با اینکه نقره داری خواص خوب و فواید زیادی برای سلامتی شماست. اما برای برخی از افراد نقره باعث ایجاد حساسیت می‌شه. دست کردن انگشتر نقره برای این جور افراد نه تنها خوب نیست، بلکه شاید باعث حساسیت پوستی و تغییر رنگ پوستشون بشه. قرمز شدن و پوسته پوسته شدن فقط دو تا نشانه حساسیت هست. با اینکه نقره فلز بادوامی هست، اما مرتب به دست کردن انگشتر نقره باعث می‌شه که رنگ خودش رو از دست بده. پس پیشنهاد می‌کنیم که بیش از حد نقره رو در انگشت خودتون نگه ندارید. چون تماس نقره با عرق بدن باعث می‌شه نقره درخشش خودش رو از دست بده.

حرف آخر اینکه اگه واقعا به خواص نقره اعتقاد پیدا کردید، سر تا پای خودتون رو با زیورآلات نقره زیبا و زیباتر کنید. آرزوی نقره نما زیبایی بیش از پیش شماست. شاد باشید و مثل ستاره بدرخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×