بهترین نقره فروشی اصفهان | چند هدیه و کادوی شیک

بهترین نقره فروشی

معمولا وقتی قصد دارید یک هدیه نقره خاص برای یک مراسم بخرید، از اینترنت سرچ می‌کنید. این جور مواقع معمولا عبارت‌هایی مثل “بهترین نقره فروشی”، “هدیه خاص”، “کادوی شیک” و از این دست کلمات و جملات رو سرچ می‌کنید. بعد از اینکه به چند تا سایت سر زدید، تازه باید از بین کلی عکس و توضیح، یک هدیه نقره انتخاب کنید. برای اینکه زحمت این کار رو به شما ندیم، چند هدیه نقره خیلی خاص و شیک براتون در نظر گرفتیم. ما این هدیه‌های نقره رو بر اساس تجربه چند ساله و سلیقه مشتریان خودمون آماده کردیم.

بهترین نقره فروشی کیه؟

شاید جواب شما این باشه که بهترین نقره فروشی باید جای خوب شهر باشه، دکور خوبی داشته باشه، فروشنده‌اش مودب باشه و …. جواب‌هایی که دادید کاملا درسته. اما می‌شه چند تا چیز دیگه هم به جواب‌های شما اضافه کرد. اگر اصالت نقره براتون مهم باشه، باید دنبا نقره فروشی بگردید که حتما شناخته شده باشه. یا اگر قصد دارید که خدمات پس از فروش هم دریافت کنید، حتما بایستی فاکتور فروش دریافت کنید. در ادامه مقاله، چند مورد از مشخصات بهترین نقره فروشی بخصوص بهترین نقره فروشی در اصفهان رو با هم بررسی می‌کنیم.

گردنبند نقره سواروسکی قلب دورنگین مناسب هدیه ولنتاین و روز دختر | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

یک نقره فروش معتبر، حتما فاکتور فروش صادر می‌کنه

معمولا وقتی قصد خرید طلا یا پلاتین رو دارید، انتظار دارید که فاکتور فروش دریافت کنید. فاکتور طلا به این خاطره که وقتی خواستید بفروشید، به خریدار ارائه بکنید. در بازار ایران، معمولا هیچ طلایی رو بدون فاکتور خریداری نمی‌کنند. دلیلش اینه که طلا، فلز گرانبهایی هست و فروشنده باید ثابت کنه که این طلا، طلای سرقتی نیست. مگر اینکه طلای فروشی از نوع قراضه باشه و فروشنده اون رو به عنوان طلای قراضه خریداری بکنه.

در مورد نقره، با اینکه فاکتور خرید زیاد معمول نیست، اما بعضی از فروشگاه‌های نقره، فاکتور فروش رو صادر می‌کنند. فروشگاه نقره نما به عنوان بهترین نقره فروشی اصفهان، برای فروش هر نوع نقره اعم از زیورالات نقره، گل نقره یا ظروف نقره، فاکتور فروش صادر می‌کند. از طرف دیگه برخی از زیورالات نقره خاص نیاز به یک سری تضمین داره که باید روی فاکتور فروش نوشته بشه. برای مثال اگر یک فروشنده‌ای ادعا کنه که نگین انگشتر نقره جزو سنگ‌های گرانبهاست، بایستی صحت ادعای خودش رو در فاکتور یادداشت بکنه. در غیر این صورت، با اثبات غیراصل بودن سنگ گرانبها، خریدار در هیچ محکمه‌ای قادر به اثبات شکایت خود نخواهد شد.  

گردنبند نقره ستاره ظریف
گردنبند نقره ستاره دریایی مناسب برای هدیه ولنتاین، روز دختر و سالگرد ازدواج | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

نقره فروش خوب باید وبسایت کاملی داشته باشه

این روزها داشتن وبسایت و صفحه اینستاگرام یکی از بایدهای بهترین نقره فروشی هست. معمولا بیشتر کارهایی که توی یک نقره فروشی هست، توی ویترین جا نمی‌شه. حتی اون کارهایی هم که توی ویترین هست، بعضا منظم نیست. به همین خاطر برای پیدا کردن یک نقره خاص و شیک شما مجبورید کلی وقت بگذارید و بالاخره یکی رو انتخاب کنید. البته شانس پیدا کردن نقره مورد نظرتون، صد در صد نیست.

بر اساس یکی از قوانین مورفی “احتمال پیدا کردن یک نقره خاص توی ویترین تنها 5 درصد هست. پس نقره خاص حتما توی گاوصندوق هست”. وبسایت این امتیاز رو داره که شما بدون اینکه از خونه یا محل کارتون بیرون برید، می‌تونید با دقت تمام نقره مورد نظرتون رو از فروشگاه نقره پیدا کنید. معمولا عکس‌های فروشگاه وبسایت یا صفحه اینتساگرام به صورت حرفه‌ای گرفته می‌شه و جزئیاتش کاملا مشخصه.  

گوشواره نقره ستاره با مروارید
گوشواره نقره صدف دریایی مناسب هدیه تولد و روز دختر | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

نقره فروشی نقره نما با داشتن جامع‌‌ترین وبسایت نقره ایران، خدمات متنوعی را ارائه می‌کند. فروش زیورالات نقره و ظروف نقره، خرید نقره مستعمل و قراضه، خرید قال نقره، خرید و فروش نقره بخشی از سرویس‌های ماست. زیورآلات نقره که توسط نقره نما به فروش می‌رسد، تماما اصل بوده و نقره به کار رفته در آنها، استرلینگ است. نقره نما اصل بودن نقره‌های خود را تضمین می‌کند. در کنار وبسایت، صفحه اینستاگرام نقره نما به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان خود بوده و در اسرع وقت اقدام به ارسال سفارش مشتریان خود می‌کند.

بهترین نقره فروشی باید مجوزهای معتبر داشته باشه

خرید و فروش نقره نیاز به یک سری مجوز داره. چه خرید و فروش از طریق فروشگاه باشه و چه خرید و فروش آنلاین. موقع خرید از فروشگاه نقره دقت کنید که پروانه کسب نقره فروش رو رویت کنید. پروانه کسب نقره رو اتحادیه طلا، نقره و جواهر صادر می‌کنه و معمولا در یک گوشه از فروشگاه نصب می‌شه. برای خرید و فروش آنلاین هم نیاز به مجوزهای دیگه‌ای وجود داره. معمولا مهمترین مجوزهای خرید و فروش آنلاین یکی نماد اعتماد یا اینماد هست و دیگر مجوز فروش از طریق اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی. برای رویت این دو تا مجوز کافیه به قسمت پائین (فوتر) وبسایت فروشگاه مراجعه بکنید.

گردنبند نقره مدال تک نگین
گردنبند نقره شیک و خاص مناسب برای هدیه ولنتاین و روز مادر | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

فروشگاه نقره نما جهت خرید و فروش نقره مجوزهای لازم را از اتحادیه طلا، نقره و جواهر استان اصفهان کسب کرده است. نقره نما عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی نیز هست. علاوه بر اینها، وبسایت نقره نما دارای نماد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه پرداخت زرین پال است. که جهت انجام تراکنش‌های آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد.  

بهترین نقره فروش باید نقره اصل بفروشه

قبلا در مورد نقره استرلینگ یا نقره ۹۲۵، توضیحات کاملی رو ارائه کردیم. اما برای اینکه کاملا جا بیوفته، با ارائه مثالی، اصالت نقره رو به شما نشون می‌دیم. فرض کنید که قصد خرید زنجیر نقره مردانه رو دارید و فروشنده در مورد اصل بودن اون توضیحات زیادی رو به شما داده. اما این توضیحات کافی نیست. شما خودتون بایستی این اصل بودن رو تشخیص بدید. در مورد تشخیص اصل بودن نقره روش‌های زیادی وجود دارد. تشخیص از روی صدا، بو کشیدن، تست اکسیداسیون، آهن ربا، استفاده از یخ و اسید نیتریک چند تا از این روش‌ها هستند. اما به غیر از این روش‌ها، یک روش خیلی راحت و آسان وجود دارد.

گردنبند نقره تک نگین قو
گردنبند نقره طرح قو و بته جقه بسیار کمیاب مخصوص هدیه ولنتاین و سالگرد ازدواج | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

معمولا هر زیورالات نقره‌ای یک علامتی داره که عیار نقره اون رو نشون می‌ده. در نقره سازی ایران معمولا از دو نوع نقره برای ساخت ظروف نقره و زیورالات نقره استفاده می‌کنند. برای ساخت ظروف از نقره 840 و برای ساخت زیورالات نقره از نقره 925 استفاده می‌شه. به نقره 925، نقره استرلینگ می‌گویند. به عبارت دیگه اگر برای ساختن زیورالات نقره از نقره 925 استفاده بشه، به اون نقره، نقره اصل می‌گویند.

معمولا نقره سازها و بهترین نقره فروشی برای اینکه نشون بدن که نقره مورد استفاده در زیورالات نقره، اصل هست، روی اون یک علامتی حک می‌کنند. این علامت به صورت 925 و یا S925 در یک گوشه از زیورالات نقره حک می‌شه. به این علامت، انگ هم گفته می‌شه. فقط کافیه موقع خرید این علامت رو پیدا کنید. بعد از دیدن این علامت، می‌تونید مطمئن بشید که نقره مورد نظرتون، نقره اصل هست.

گردنبند لاو و بال
گردنبند نقره دو بال بسیار خاص و شیک مناسب برای هدیه ولنتاین و هدیه تولد | موجود در فروشگاه نقره نما (کلیک کنید)

بسته بندی خیلی مهمه!

خیلی وقت‌ها پیش اومده که رفتید به یک مغازه نقره فروشی و نقره مورد نظرتون رو انتخاب کردید. حالا نوبت بسته بندی اون رسیده. یک هو، فروشنده، فروشنده اون رو گذاشته توی یک جعبه کاغذی بی‌کیفیت و یا یک جعبه شل و ول و تحویل شما داده. واقعا حس خیلی بدی به آدم دست می‌ده که زیورالات به اون قشنگی داخل یک جعبه زشت قرار بگیره. به همین خاطر شاید به جرات بشه گفت که نصف بیشتر یک تجربه خوب از خرید نقره، مالِ جعبه و بسته بندی اون هست.

نقره نما تمامی محصولات خودش رو داخل جعبه‌های شیک و ممهور به مهر فروشگاه نقره نما بسته می‌کنه. خود بسته بندی نقره نما به نوعی فاکتور خرید ما به شمار می‌ره. جعبه‌های ما به دقت و به صورت سفارشی و از بهترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته می‌شه. ما حساسیت زیادی بر روی کیفیت جعبه‌های نقره نما به خرج می‌دیم. شما می‌تونید از این جعبه‌ها به عنوان جعبه جواهر هم استفاده بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×