اگه لباس نقره ای بپوشم، چه جوری اون رو ست کنم؟

لباس نقره ای

اگه از اون دسته خانم‌های شیک‌پوشی هستید که لباس نقره ای می‌پوشید، باید بگیم کارتون هم خیلی جسورانه هست و هم اینکه خیلی ظریف‌بین هستید. چون که ست کردن این لباس با زیورآلات و جواهرات کار هنرمندانه‌ای هست. باید کلی تجربه داشته باشی تا بتونی همچین کاری بکنی. هر اشتباه کوچکی در ست کردن این نوع لباس با زیورآلات واقعا فاجعه‌بار هست!! فقط یادتون باشه که قرار هست لباس نقره ای در مرکز توجه باشه و زیورآلات جانبی، فقط تکمیل‌کننده استایل شما هستند. درسته سخته، اما جای نگرانی نیست. ما پیشنهادات زیادی براتون داریم. حتما یکی از این پیشنهادات می‌تونه برگ برنده شما باشه. پس با ما همراه باشید.

لباس نقره ای فرش قرمز

تصمیم‌گیری در مورد ترکیب رنگ (رنگ بندی)

ابتدا مشخص کنید که دنبال چه ترکیب رنگی هستید. این موضوع به شما کمک می‌کنه که بدونید دقیقا دنبال چه اکسسوری هستید. فقط توجه کنید که تمرکزتون در رنگ بندی برای لباس نقره ای، بایستی روی رنگ ساده و سرد باشه. مخصوصا اگر رنگ لباس شما، نقره ای روشن و براقی باشه، بهتر جواب می‌ده. از طرف دیگه هم باید دقت کنید که اکسسوری و زیورآلات شما باید با رنگ بندی لباس مطابقت داشته باشه. پیشنهاد می‌کنیم که از جواهرات ظریف استفاده کنید. می‌تونید از کفش‌های پاشنه بلند با پاشنه‌های لباس نقره ای هم استفاده کنید.

لباس نقره ای استایل

از زیورآلات نقره و طلا به صورت ترکیبی استفاده کنید

برای اینکه تنوع بصری به استایلتون بدید، می‌تونید از زیورآلات نقره و طلا به صورت همزمان استفاده کنید. وقتی شما لباس نقره ای به تن دارید، این دو رنگی نوعی تنوع رو در ذهن مخاطب ایجاد می‌کنه. یعنی برای چند ثانیه تمرکز چشم بیننده رو از سمت رنگ نقره ای به سمت طلایی می‌بره.

ترکیب لباس نقره‌ ای با تونالیته رنگ مشکی

ترکیب رنگ مشکی با رنگ نقره ای، باعث می‌شه که جلب توجه طرف مقابل رو بالا ببره. خوبی استفاده از رنگ مشکی با نقره ای اینه که دیگه مجبور نمی‌شید از زیورآلات یا جواهرات درشت و ضمخت استفاده کنید. برای مثال می‌تونید یک دستبند چرمی مشکی دست کنید. از طرف دیگه معمولا رنگ مشکی یک رنگ سنگین حساب می‌شه و بیشتر مردم این رنگ رو مناسب خانم‌ها و آقایون میانسال می‌‌دونن تا دخترانه و جوان‌پسند. پس اگه شما هم این منطق رو قبول دارید و اگه سنتون بالای 50 سال هست، می‌تونید همراه با لباس نقره‌ای، از کفش‌های پاشنه بلند یا چکمه‌های درشت مشکی استفاده کنید، چه استایل زیبا و خیره‌کننده پیدا می‌کنید. پس این پیشنهاد رو جدی بگیرید. به هر صورت همیشه و در هر سنی می‌شه دلبری کرد.

رنگ آبی و فیروزه‌ای چطوره؟

اگه اهل جسارت به خرج دادن هستید و قصد دارید متفاوت باشید، پیشنهاد می‌کنیم به رنگی به غیر از مشکی هم فکر کنید. خانم‌ها بیشتر از آقایون به همنشینی رنگ‌ها دقت می‌کنن. درک درست همنشینی رنگ‌ها هم چیزی نیست که دو روزه به دست بیاد. حاصل تجربه و دقت هست. البته ممکن هست کمی هم تضاد توش باشه که هیچ اشکالی نداره. حتما می‌دونید که طیف آبی و فیروزه‌ای همنشین خوبی برای رنگ نقره ای هستند. پس می‌تونید لباس نقره ای خودتون رو با رنگ‌ سرد فیروزه‌ای ست کنید. دوست داریم اگه این توصیه رو عملی کردید، تجربه‌تون رو با مخاطبان ما به اشتراک بگذارید. منتظر کامنت‌های شما در اینستاگرام و وبسایت نقره نما هستیم.

ست کردن لباس نقره ای با زیورآلات و جواهرات

توصیه ما این هست که لباس نقره ای رو با زیورآلات و جواهراتی با رنگ ملایم ست کنید. اما گزینه‌های زیادی رو می‌تونید انتخاب کنید. پوشیدن یک گردنبند بلند گزینه مناسبی می‌تونه باشه. اما دقت کنید اصل، لباس شماست نه گردنبد. پس حواستون باشه که زیاد جیق یا تو چشم نباشه. می‌تونید یک زنجیر زیبا با یک آویز ساده انتخاب کنید. حتما انتخاب خوبیه. به عنوان یک انتخاب دیگه می‌شه که از گردنبندی با مهره‌های مشکی یا فیروزه‌ای و یا مخلوطی از این دو رنگ استفاده کنید. شاید شبیه گردنبند چوکر به نظر برسه، اما چون رنگش متضاد لباس نقره ای هست، اشکالی پیش نمی‌یاره.

در مورد دستبند، بهتره از دستبندهای نقره ای ساده و نازک استفاده کنید. این جوری زنانه‌تر به نظر می‌رسه. اگه دوست دارید، دستبندتون ضخیم و درشت باشه، حتما دقت کنید که رنگ دستبندتون مشکی یا آبی تیره باشه که قانون تضاد با لباستون رعایت بشه. از دستبند چرمی هم بهتره استفاده نکنید.

لباس نقره ای مروارید

در مورد گوشواره یک نکته‌ای بسیار مهم هست. نقش گوشواره به خودی خود ایجاد تعادل در بالاتنه و بخصوص قسمت سر هست. اما به یاد داشته باشید که وقتی لباس نقره ای می‌پوشید، صورتتون خیلی براق‌تر دیده می‌شه. پس برای اینکه این درخشش رو متعادل بکنید، بهتره به دو نکته دقت کنید. اول اینکه یک رنگ تیره رو انتخاب کنید، و دوم اینکه گوشوارتون زیاد درشت نباشه.

استفاده از اکسسوی‌ همراه با الماس

اگه دقت کرده باشید، لباس نقره ای درخشش خاصی داره و همراه شدنش با یک جواهر شیشه‌ای شفاف باعث ایجاد بازی رنگ می‌شه. شاید هممون از این بازی رنگ خاطره داشته باشیم. مخصوصا وقتی که یک الماس رو با چند جواهر غیرالماس شفاف ست کنید و در عین حال هم اندازه جواهرات بسیار کوچک باشه. تو این جور مواقع بیشتر شبیه فرشته می‌شید و در هر مجلسی در صدر قرار می‌گیرید. به عنوان یک پیشنهاد می‌تونید که یک الماس رو در داخل چند لایه زنجیر نقره قرار بدید و یک دستبند چوکر درست کنید.

فقط دو تا توصیه بسیار مهم: اول اینکه هیچ وقت الماس رو با اکسسوری‌های مشکی رنگ ست نکنید. این جوری با دست خودتون دارید درخشش الماس رو از بین می‌برید. برای اینکه نهایت ست بودن رو رعایت کرده باشید، می‌تونید از یک گوشواره الماس نشان ظریف هم استفاده بکنید. دوم اینکه گردنبند الماس رو با لباس نقره ای ست کنید یه یقه اون باز باشه و الماس روی لباس نیفته. با این کار یگانه بودن الماس رو به مخاطب یادآوری می‌کنید.

ست کردن لباس نقره ای با پاشنه کفش!

لباس نقره ای یک لباس تا حدی رسمی به حساب می‌یاد و خیلی مهمه که چه اکسسوری یا کفشی رو با اون ست کنید. هیچ وقت همراه با لباس نقره، کفش معمولی نپوشید. چون که کفش نقش مهمی در نحوه نشون دادن لباس نقره ای شما داره. اگه دنبال یک استایل زنانه‌تر هستید می‌تونید یک صندل نقره‌ای با بندهای نازک و انگشت باز بپوشید. حتما دقت کنید که پاشنه باریکی داشته باشه. حتما توجه دارید که وقتی پاشنه نازک انتخاب می‌کنید باید به محکم بودن اون هم دقت کنید. اگر کفش شما ته مایه طلایی هم داشته باشه، یک تضاد جالبی رو با لباس ایجاد می‌کنه. اگر اهل ریسک هستید، می‌تونید از کفش‌های تک رنگ بخصوص آبی تیره استفاده کنید. 

نحوه استفاده از کیف

استفاده از کیف خیلی تیره همراه با لباس نقره‌ای گزینه خوبی نیست. کیف خیلی تیره مثل یک لکه در کنار لباس شفاف دیده می‌شه و از نظر بصری جالب نیست. چند نفر از مخاطبان عزیز نقره نما در مورد نوع کیف همراه لباس نقره ای سوال پرسیده بودند. در جواب باید خاطرنشان کنیم که بهتره در درجه اول به فکر کیف‌های کلاچ باشید. کیف کلاچ به خاطر ظرافت و ریزنقش بودنش خیلی به ست بودن استایل شما کمک می‌کنه. در درجه دوم می‌تونید از کیف‌های دوشی بزرگ هم استفاده کنید. البته یادتون باشه که این یک سبک آوانگارد به حساب می‌یاد.

چه جوری آرایشم رو با لباس نقره ای ست کنم؟

اگه یادتون باشه قبلا در یک مقاله جداگانه در مورد ست کردن رنگ پوست با زیورآلات نقره صحبت کردیم. پس قبل از اینکه این بخش رو مطالعه بکنید، دوباره سری به اون مقاله بزنید. اولین نکته در آرایش این هست که تا حد امکان از رنگ‌های گرم استفاده کنید. اما به ته مایه رنگ پوستتون هم دقت بکنید. سعی کنید گونه‌هاتون طبیعی باشه و رنگ چشم و لب تو حاشیه و مثل چاشنی باشه. اما پیشنهاد میک آپ از طرف ما این هست که ابتدا از یک کرم فونداسیون با توجه به رنگ طبیعی پوستتون استفاده کنید.

لباس نقره ای میک آپ

رژگونه، سایه چشم و خط چشم

برای رژگونه بهتره از رنگ برنزی استفاده کنید. اما زیاده‌روی نکنید و اجاره بدید که گونه حالت روشن خودش رو حفظ بکنه. اگر پوستتون روشن هست، از رژگونه صورتی و اگر پوستتون تیره‌تر هست از رژگونه متمایل به قهوه‌ای استفاده بکنید. اگر هم رنگ پوستتون بین روشن و تیره باشه، می‌تونید با رژگونه هلویی میکاپ کنید.

در مورد سایه چشم دقت کنید که چشمتون رو به صورت برجسته نشون بده. اگه تمایل دارید که ظاهر تمام نقره ای داشته باشید، می‌تونید از سایه‌های با طیف رنگ خاکستری به سمت فیلی (خاکستری تیره) استفاده کنید. در صورتی که از زیورآلات طلا استفاده کردید، می‌تونید از سایه‌های تیره‌ به سمت زغالی هم استفاده کنید. اگر هم اهل جسارت بیشتر هستید، می‌تونید با سایه آبی تیره، فیروزه‌ای یا بنفش بادنجانی میک آپ کنید.

اگه سایه چشم رو تیره انتخاب کردید، می‌تونید خط چشم رو براق‌تر و روشن‌تر انتخاب کنید. در نهایت توصیه می‌کنیم میکاپ رو با یک ریمل مشکی به اتمام برسونید. هرگز هم از رژ لب قرمز روشن استفاده نکنید. می‌تونید رنگ‌های بنفش یا صورتی رو انتخاب کنید.

2 thoughts on “اگه لباس نقره ای بپوشم، چه جوری اون رو ست کنم؟

  1. فاطمه چکین says:

    من یه لباس نقره ای از تک دوخت گرفتم و با شلوار مشکی ستش کردم عاااالی شد.

    • نقره نما says:

      سلام و احترام
      خیلی خوشحالیم که مطالب وبسایت تونسته، به سوالات شما پاسخ بده.
      شاد و سلامت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×