انگشتر ازدواج خودم را چه جوری دست کنم؟

انگشتر ازدواج نقره

اگر برای ازدواج خودتان از انگشتر نقره استفاده می‌کنید و اصلا ایده‌ای برای به دست کردن انگشتر ازدواج خودتان ندارید، توصیه می‌کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. ما چند روش متفاوت برای پوشیدن انگشتر ازدواج نقره پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یک یا دو روش از آنها را انتخاب کنید.

انگشتر ازدواج بر قله انگشت عشق

از دوره روم باستان رسم بر این است که انگشتر ازدواج را در انگشت حلقه دست چپ به دست می‌کنند. این همان داستانی است که در مقاله قبلی هم به آن اشاره کردیم. حتما اسم رگ عشق را Vena Amoris را شنیده‌اید. همان رگی که مستقیما به قلب می‌رود و علاقه دو طرفه را با تعهد قلبی پیوند می‌دهد. اگر شما دو انگشتر نامزدی و ازدواج دارید، بهتر است که بر اساس قانون رگ عشق، انگشتر ازدواج را قبل از انگشتر نامزدی به دست کنید تا به قلب نزدیک‌تر باشد!!

انگشتر ازدواج نقره و جدایی از انگشتر نامزدی

یک ایده جالب! می‌توانید انگشتر ازدواج نقره و انگشتر نامزدی را در دو انگشتر جداگانه به دست کنید. البته این روش، زیاد سنتی و کلاسیک نیست، اما دلایل خوبی برای این روش وجود دارد. اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که انگشتان کوتاهی دارید، می‌توانید از دو انگشت برای دو انگشتر عشقتان استفاده کنید. از طرف دیگر اگر انگشتر نامزدی و ازدوج شما از نظر شکل و استایل با یکدیگر متفاوت باشد، می‌توانید از دو انگشت مختلف برای دو انگشتر خود استفاده کنید. شاید دو انگشتر متفاوت شما به قدری براق باشد که شما به این نتیجه برسید که از دو انگشت خود استفاده کنید. امتحان کنید، فکر نمی‌کنیم ایده نامناسبی باشد!

هر بار از یکی از انگشتری‌ها استفاده کنید

اگر مشکلی با به دست کردن انگشتر نامزدی و ازدواج به صورت جدا از هم ندارید، یک پیشنهاد خوب برایتان داریم. بهتر است در هر موقعیت و در هر مهمانی از یکی از انگشتری‌های نامزدی یا ازدواج استفاده کنید. پس نیاز نیست که هر دو انگشتر را به طور همزمان به دست کنید.

انگشت ازدواج به اختیار خود!

الان که شما ازدواج کرده‌اید، آیا فکر می‌کنید کسی شما را وادار می‌کند که انگشتر ازدواج خود را در انگشت حلقه دست چپ قرار بدهید؟ البته که نه. پس اختیار با خود شماست. هر جور که دوست دارید عمل کنید.

در به دست کردن انگشتر ازدواج نقره خود خلاق باشید

اگر شما خانمی هستید که هر روز درگیر کارهایی هستید که مجبورید با دستان خود کار کنید، یک پیشنهاد خوب برایتان داریم. شما می‌توانید انگشتر ازدواج خود را مثل یک گردنبند از گردن خود آویزان کنید. توجه کنید که از یک زنجیر مناسب و زیبا استفاده کنید. این جوری انگشتر نامزدی شما به قلبتان نزدیک‌تر هم می‌شود. به خانم‌هایی که مرتب با ماشین‌آلات کار می‌کنند و حتی غواص یا صخره‌نورد هستند، پیشنهاد دیگری هم داریم. بهتر است انگشتر ازدواج خود را به شکل یک دستبند درآورده و به دست کنید. کسی نمی‌تواند از شما ایرادی بگیرید، نگران نباشید. مهم این است که شما مراقب نشان عشق و وفاداری خود هستید. همین.

البته یک پیشنهادی هم وجود دارد که مناسب فرهنگ کشور ما نیست. حتما در برخی از فیلم‌ها خانم‌هایی را دیده‌اید که انگشتری ازدواج خود را به قسمتی از بدن خود مثل بینی متصل می‌کنند. شاید ایده جالبی برای ایرانی‌ها نباشد، اما چیزی است که در غرب رواج پیدا کرده است.

اخیرا روش جالبی میان مردان رواج پیدا کرده است که در آن حلقه عروسی را در قالب ساعت به دست می‌بندند. به این صورت که روی ساعت نام شریک زندگی، تاریخ ازدواج و یک پیام عاشقانه نقش می‌بندد. این روش را به شدت توصیه می‌کنیم. خیلی شیک و خلاقانه است!

تتو کردن حلقه ازدواج بر روی انگشت نیز روشی است که اخیرا طرفدارانی پیدا کرده است. البته تتو حلقه ازدواج نقره به این معنا نیست که شما خود حلقه ازدواج را خریداری نکنید!! طرح تتوی انگشت عشق شما باید همانی باشد که روی حلقه ازدواجتان نقش بسته است. پس دقت کنید که عین هم باشند. می‌توانید تاریخ عروسی و نام شریک زندگیتان را هم روی انگشت حلقه تتو کنید.

برخی از آقایان یا خانم‌ها موقع حضور در مجامع عمومی مثل ورزشگاه‌ها نگران انگشتر ارزشمند ازدواج خود هستند. در این مورد یک راهکار خلاقانه دیگر وجود دارد. شما می‌توانید یک انگشتر بدل عین انگشتر ازدواج خود سفارش بدهید. به این ترتیب دیگر نگران دزدی یا گم شدن انگشتر ازدواج نقره خود نخواهید بود. به همین سادگی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

×